Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät enää uskalla tulla samaan hissiin miesten kanssa? Itse olen kunnollinen, siisti mies ja pidin hissin ovea auki naiselle

Vierailija
15.03.2026 |

mutta ei tullut ja alkoi räpläämään tekosyynä puhelinta. Jäin käytävälle tarkkailemaan ja nainen tuli lopulta myös hissillä ylös. Jäi kyllä hiukan omituinen vaikutelma.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä seuraavan kerran naiselta, että oliko ylpeä käytöksestään.

ap

Oletko itse ylpeä omasta typeryydestäsi? 

Vierailija
22/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen nainen ja samassa rapussa asuva nuorehko mies ei tule saman hissiin ja en usko, että hän epäilee, että kävisin käsiksi. Vanhempi rouva on myös kieltäytynyt jakamasta hissiä, vaikka sanoin että hyvin mahtuisi samaan kyytiin. 

Ehkä jotkut vain eivät tykkää jakaa sitä hissikoppia vieraiden kanssa oli se mies tai nainen. Se että jäät vielä kyttäämään menikö nainen hissiin tekee sinusta oudon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen tietty tiesi jo sinut kyylääjäksi ja katsoi paremmaksi olla tulematta. 

Vierailija
24/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee nykyisin vaikutelma, että naiset ovat kuin ninjoja rappukäytävässä. Vilahtavat äkkiä hissiin ja jos satumme samaan aikaan hissille, niin jyrkällä käännöksellä mennään rappuja pitkin. Ihan outoa käytöstä.

ap

Vierailija
25/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap että miestuoksusi/partavetesi haisee ihan hyönteismyrkyltä. Ei sellaisen hajun lähellä pysty olemaan.

Vierailija
26/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme creep stalkkaaja ap. 

Vierailija
27/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee nykyisin vaikutelma, että naiset ovat kuin ninjoja rappukäytävässä. Vilahtavat äkkiä hissiin ja jos satumme samaan aikaan hissille, niin jyrkällä käännöksellä mennään rappuja pitkin. Ihan outoa käytöstä.

ap

Sinä se outo olet, kerrostalokyttääjä. Onneksi ei tuollaisia naapureita meillä. 

Vierailija
28/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi näin, eivät pääse valehtelemaan että olisit ahdistellut (pitkä katse on rais kaus, muista se)

Vierailija
29/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi nainen ei yhden kerran tullut samaan hissiin kanssasi, se ei tarkoita, etteivät naiset uskalla mennä samaan hissiin miesten kanssa. Keskity tosielämään, älä turhia poteroita tekevään somehöpöhöpöön.

Vierailija
30/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kaikki samassa rappukäytävässä asuvat naiset välttelevät hissiä, kun sinä olet siellä, mitä se mahtaa kertoa sinusta? 

Vierailija
31/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet creepy râiskaajaviboja huokuva mies sitten.

Vierailija
32/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hississä ei usein viestit lähde joten voi olla helpompi lähettää viesti ensin ja nousta sitten hissiin. Minäkin suosin tyhjää hissiä, sillä ei ole mitään väliä onko siellä nainen vai mies mutta tyhjä hissi aina paras.

Tiedoksi: se viesti lähtee heti kun seuraavan kerran on kenttää. Ei se jää lähettämättä.

Vierailija
33/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää haisevaa alapäätään

Vierailija
34/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kärsii miehille tavallisesta, mutta ikävästä syndroomasta nimeltä pakonomainen kontrollintarve. Hänen kontrollintarpeensa naiseen on niin suuri, että hänen pitää saada jopa tuntematon nainen toimimaan sillä tavalla kuin itse haluaa, eikä anna naisen toimia, niin kuin nainen haluaa

,,,,,

Vierailija
35/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odottelen seuraavaa hissivuoroa.

Vierailija
36/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä seuraavan kerran naiselta, että oliko ylpeä käytöksestään.

ap

No siis, sä jäit tarkkailemaan naista?

Creepy.

Vierailija
37/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä teen juuri noita ap:n mainitsemia väistöliikkeitä jos näen että naapuri on tulossa samoihin aikoihin hissille :D Inhoan ahtaita tiloja niin kävelen ennemmin portaita kuin matkustan hissillä vieraan kanssa. 

Vierailija
38/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraista kulttuureista, joissa naisviha rehottaa, tulleet ovat johtaneet otsikon mukaiseen tilanteeseen.

Ei mua ole pahoinpidelleet ja ahdistellwet kuin suomalaiset miehet.

Vierailija
39/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ssa todennäköisesti on jotain luotaantyöntävää, puhuuhan hän naisista monikossa, eikä vain yhdestä. Jos yksikään nainen ei hänen kanssaan hissiin mene, niin jotain vikaa hänessä on. 

Vierailija
40/115 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietää kokemuksesta ettei miehen kunnollisuutta näe ulospäin. Hissi on ahdas komero jossa harvoin turvakameraa saati mitään turvaa, eikä sieltä pääse tarvittaessa heti ulos pakoon. Better safe than sorry. Sinäkin jäit lopulta stalkkaamaan. Sinä olet se omituinen tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi