Arnold Schwarzenegger kolmanteen Conan-elokuvaan, uuteen Predator-elokuvaan sekä mahdollisesti Commando-jatko-osaan
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Arska vois jahtaa taas predaattoria, toivottavasti Lapissa, vaikka taitaa olla liian kylmä paikka predaattorille, kun se juoksentelee aina verkkopaidassaan..
Jo vain, met panisimma Arskan rephuun ja tekisimmä siitä kuivaalihaa, miekan pitäisimme itellä, tulisi vielä se Red Sonja niin me porukalla naithaisiin sitä ja senjälkheen kuivaksilihaksi, punaiset hiukset voima syöthää pailakoille.
Tuo jätkähän on joku 70-vuotias papparainen nykyään. Sopisi paremmin jos ne laittaisi hänet noihin elokuviin tekoälyllä ja tekisi hänestä 30-vuotiaan näköisen.
Arskalla se miekka heiluu vielä ikämiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Arskalla se miekka heiluu vielä ikämiehenä.
Viriili ukko, onkohan steroidit syynä?
Onko sillä rahat loppu? Ex vei kaiken?
Ahkera mies. Ollut hyvin aktiivinen koko ikänsä joten ei mikään ihme että edelleen pysyy liikkeessä.
Olen iloinen siitä että Arska saa uusia isoja rooleja mutta Erittäin skeptinen siitä että onko nämä uudet leffat yhtään onnistuneita.
Olen ollut pettynyt Arskan kaikista leffa ja sarjarooleista kun hän palasi näyttelijäksi kuvernööri-uransa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen siitä että Arska saa uusia isoja rooleja mutta Erittäin skeptinen siitä että onko nämä uudet leffat yhtään onnistuneita.
Olen ollut pettynyt Arskan kaikista leffa ja sarjarooleista kun hän palasi näyttelijäksi kuvernööri-uransa jälkeen.
On jo vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jätkähän on joku 70-vuotias papparainen nykyään. Sopisi paremmin jos ne laittaisi hänet noihin elokuviin tekoälyllä ja tekisi hänestä 30-vuotiaan näköisen.
Tämä se idea varmaan onkin. Arskan nimellä myytäisiin uusia elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Arnold Schwarzenegger julkaisi oman tekoälyn:
Uudelleen tehdyt elokuvat on kuin mikrolämmitettyä edellispäivän ruokaa. Ei mikään nautinto joten suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Arska vois jahtaa taas predaattoria, toivottavasti Lapissa, vaikka taitaa olla liian kylmä paikka predaattorille, kun se juoksentelee aina verkkopaidassaan..
Tästä on jo elokuva missä predator juoksentelee kylmässä.
Arska on hyvä tyyppi jo pelkästään siksi, että hän on mennyt sata lasissa, pitäen kuitenkin aina pilkkeen silmäkulmassa. Edes suosionsa absoluuttisella huipulla hän ei ollut liian suuri egoilija osallistuakseen kieli poskessa tehtyihin mainoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Se täyttää ensi vuonna 80. Johan ne edellisetkin roolit on olleet aikamoista köntystelyä. Ja itsekin arvaan, että keinoälyllä on osuutta asiaan.
Vasta nyt tajusin, että on sillä sukunimi Schwartze Negger, eli musta n....i. Sus siunakkoon.