Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ikinä peukunsyöminen estetään jos tutti ei kelpaa?

04.05.2007 |

Otsikossa epätoivoinen asiani. Neiti pian 16 viikkoa siis imeskelee peukkua " posket lommolla" varsinkin öisin ja minä siis en haluaisi tytön syövän peukaloaan...

T: äititobe

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerrottu, ettei noin pienen vauvan peukalon imemisestä tarvitse vielä huolestua, hänellä on luonnostaan niin kova imemisen tarve, että peukalo menee väkisinkin suuhun ;o)

Mutta jos haluat, niin kokeile laittaa esim. tumput käteen yöksi tai osta öitä varten muutama tumppubody, esim:

http://www.saunalahti.fi/totoy/index.php?p=productsList&iCategory=4&PHP…

Meilläkin vauva imi silloin tällöin peukaloa, mutta se tapa jäi itsestään pois n. puolen vuoden ikäisenä. Isomman lapsen peukun imemisestä voi olla tosi hankala päästä eroon.....

Vierailija
2/2 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin tarjoa rintaa vähän väliä, että saa käyttää imemistarpeensa siihen. Se on yksi keino jota olen käyttänyt.

Toiseksi pyrin siihen, että kun peukku meinaa suuhun eksyä, niin annan tytölle rätin tai leluja, jotta laittaa ne suuhun eikä sormea. Vaikka rätinkin kanssa periaatteessa imeskelee välillä peukkua, niin se ei ole kuitenkaan sama asia eikä tuosta ole tullut meillä tapaa ja ikää on nyt 7 kk. Puolen vuoden jälkeenhän se kova imemistarvekin vähenee, joten kun sinnekin asti jaksaa tehdä töitä asian eteen, niin sen jälkeen ei se peukku ehkä niin helposti enää suuhun eksy. Jos päivällä alkaa unohtua peukku hieman, niin varmaan se jäisi pikkuhiljaa vaikka rätin tai unilelun imemisellä pois öistäkin..

Blues kera kolmikon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla