Millaisia ovat lentäjien vaimot?
Täällä palstalla paljon puhetta piloteista ja suhteista. Millaisia heidän vaimot ovat?
Kommentit (256)
Ihan tavallinen palkanlaskija olen. Emme tosin ole naimisissa, enkä ole kenenkään vaimo. En nääs halua koskaan naimisiin mennä, mutta yhdessä oltu 17 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia ammatti ihmisiä, monet alkoholisoituneita, kotirouvia
Mitä ihmettä sinä sönkötät? Mistä keksit tätä paskaa? Olen ihan normaali työssä käyvä ihminen joka ei käytä alkoholia lainkaan. En todellakaan ikinä alkaisi miksikään kotirouvaksi, eikä viina kiinnosta pätkääkään. On sinulla oudot harhat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen palkanlaskija olen. Emme tosin ole naimisissa, enkä ole kenenkään vaimo. En nääs halua koskaan naimisiin mennä, mutta yhdessä oltu 17 vuotta.
Lentäjän kanssa? Olet varmaan kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olen lentäjän vaimo ja tunnen monia mieheni kollegoiden vaimoja. Kukaan ei ole alkoholisoitunut. Itse olen tavallinen työssä käyvä KTM, mies F:llä kauko-operoinnissa perämies. Pari lasta. Tuota äsken mainittua alkoholia en käytä ja elämämme varmaan ihan samanlaista lapsiperheen arkea kuin muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitellut lentäjät ovat vaimoksi valinneet niin kuuma pakkaus pitää olla.
Heh. 😂 T. Lentäjän vaimo
Kulissivaimo, joka sietää miehen pettämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä niin kulunut ja väärä huhu. Hylätyt lentoemännätkö tätä viljelee?!
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä niin kulunut ja väärä huhu. Hylätyt lentoemännätkö tätä viljelee?!
Naurettavaa väitettä.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä sun mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaimoa vaan mies.
Ne on kabiinin puolella ne miesten miehet.
*Naisen mies
Se on jämähtänyt 50-luvulle eikä tajua että naisiakin on liikennelentäjinä. Otsikossa kun sanottiin vaan lentäjät, ei mieslentäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaimoa vaan mies.
Ne on kabiinin puolella ne miesten miehet.
*Naisen mies
Se on jämähtänyt 50-luvulle eikä tajua että naisiakin on liikennelentäjinä. Otsikossa kun sanottiin vaan lentäjät, ei mieslentäjät.
Finnairilla 3 % lentäjistä naisia.
Alkoholisoituneita? Tunnen vaikka kuinka monta lentäjän puolisoa ja kukaan ei ole. Mistä tuon tiedon keksit?