Miksi h**vetissä poraat kerrostalossa lauantai-iltana?
Kommentit (33)
Hiljaa siellä yläkerrassa Se on mun seurakunnan kirpparilta ostettu pesukone
Asuin aiemmin vuokralla taloyhtiössä, jossa muuta asuivat omistusasunnossa. Taloyhtiön puheenjohtaja asui samassa portaassa ja aloitti joka lauantai ja sunnuntain klo 7.00 poraamisen. Kaiken huipuksi remontti kesti noin puoli vuotta. Teki oikeasti mieli motata sitä ukkoa.
Laitan hyllyjä seinään. Arkisin olen töissä, joten sillon ei pysty. Suomen verotuksella ei ole varaa maksaa toiselle työn tekemisestä nelinkertaista palkkaa. Remppamiehen tunti maksaa neljän tunnin oman neton. Lisäksi suurin osa remppamiehistä tekee luokattoman huonoa jälkeä.
Arkisin ollaan virka-aikaan töissä ja sunnuntai on lepopäivä. Lauantai on siis otollisin päivä porata.
Ei se itku niin kovaa kuulu etteikö sitä saisi tehdä vaikka kolmelta yöllä sunnuntaina
Lauantaina saa remontoida noin 18.00 asti. Sunnuntaina ei kovaäänisiä koneita. Maalata voi.
Poraan ihan hiljaa peiton alla. Hiukan haastetta elämässä.
Miksi sinä poraat tälle palstalle naapuriesi poraamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Laitan hyllyjä seinään. Arkisin olen töissä, joten sillon ei pysty. Suomen verotuksella ei ole varaa maksaa toiselle työn tekemisestä nelinkertaista palkkaa. Remppamiehen tunti maksaa neljän tunnin oman neton. Lisäksi suurin osa remppamiehistä tekee luokattoman huonoa jälkeä.
Olet arkisin töissä 7-23?
Vierailija kirjoitti:
Arkisin ollaan virka-aikaan töissä ja sunnuntai on lepopäivä. Lauantai on siis otollisin päivä porata.
siksi poraus aika onkin 12-15.
Köyhän pitää rempata itse, kun on lama. Arkena ollaan töissä ja viikonloput remontoidaan.
Onneksi normaaleista asumisen äänistä ei voi valittaa joten ap kannattaa heti kun kello lyö 7 laittaa pyykkikone ja tehosekoitin päälle. Myös verhoja voi kiskoa sen puoli tuntia.
muuta maalle jos hiljasuutta kaipaat
kiitoksena krapulasta kärsivälle naapurille, joka piti koko rappua hereillä känniorveltämisineen edellisyönä.
En poraa. En edes asu kerrostalossa.
Oikea kysymys onkin miksi SINÄ väität perättömiä minusta.
Koska yöllä joku voisi vetää vahingossa herneen nenään ja tukehtua.
Kostoksi siitä kun sinä poraat sunnuntaisin illalla.