Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin olevani homo

Vierailija
09.06.2024 |

Olen 31-vuotias mies, joka tajusi olevansa homo vastikään. Otin eron vaimostani eilen ja ero sujui siinä mielessä hyvin, että tästä on keskustelu jo jonkin aikaa ja myös vaimoni tajusi tykkäävänsä enemmän naisista. Näin jälkeen päin ajateltuna miehet ovat kiinnostaneet minua aina, mutta en ole antanut itselleni lupaa siihen. Käänteentekevä hetki oli kuitenkin se, kun alkukeväästä työreissulla jouduin jakamaan erään (itselleni tuntemattoman) työkollegan kanssa saman hotellihuoneen ja sängyn. Yöllä päädyimme jostain syystä sitten nukkumaan hetken lusikassa ja muistan se hetken niin elävästi, kun hänen kalunsa alkoi kovettumaan peppuani vasten ja sillä hetkellä tajusin, että olen homo. Mitään sen ihmeempää ei tapahtunut vaan nukuimme enkä usko, että hän muisti asiasta mitään, joten en ottanut asiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en tuntenut häntä. Joka tapauksessa tämä kokemus kiihotti minua ja antoi minulle tunteen siitä, että miehen läheisyys tuntui todella hyvältä ja haluan harrastaa myös seksiä miehen kanssa. Vielä en ole ehtinyt tehdä tätä, mutta hinku on kova. Pitäisi kai liittyä joihinkin homojen deittiappeihin, mutta vielä en ole uskaltanut.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
2/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa että oot löytänyt itsesi. Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mutta tuo lusikassa nukkuminen meni vähän yli!😆 Ei ollut omia sänkyjä herroilla?

Vierailija
4/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva ap:n ex:llä on?Viivapillu vai ulkonevat sisemmät häpyhuulet?

- jos kunnon häppäripillu niin ap voi laittaa mailia jukkalipp(a)gmail.com

Autetaan naista pulassa!

Vierailija
5/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan mennä eheytyshoitoihin. Älä ainakaan usko vihervassupropagandaa...

Vierailija
6/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaimokin sitten tajunnut tykkäävänsä naisista enemmän.😆 Muuten ihan viihdyttää settiä ap, mutta tää samassa sängyssä lusikassa nukkuminen oli vähän liikaa. 

Vierailija
7/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, hommaa lääkitys.

Vierailija
8/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mutta tuo lusikassa nukkuminen meni vähän yli!😆 Ei ollut omia sänkyjä herroilla?

Hotelleissa on yleensä parisängyt niin vähän vaikea niistä on tehdä omia ja ehkä siitä syystä ei myöskään laiteta miehiä ja naisia samaan huoneeseen ettei tapahdu mitään. Mutta näemmä sitä voi tapahtua myös miestenkin kesken. Varokaa!

Vierailija
9/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan mennä eheytyshoitoihin. Älä ainakaan usko vihervassupropagandaa...

Ps-aktiivi heti paikalla kun on keskustelua homomiehistä! 

Hyvää huomenta! 😘

Vierailija
10/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on saatavilla kohtuuhintaisia eheytyshoitoja jotka toimii. Naapurin mies kävi semmoisessa ja nyt nuolee pillua kuin vanha tekijä.

Vierailija
12/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimokin sitten tajunnut tykkäävänsä naisista enemmän.😆 Muuten ihan viihdyttää settiä ap, mutta tää samassa sängyssä lusikassa nukkuminen oli vähän liikaa. 

Odotitko jotain draamaa että nainen olisi heittänyt miehen pihalle raivopäissään kuullessaan että mies onkin miehiin päin että tää olis uskottava :D Ihan kiva ettei tässä oo aiheutunut mitään mielipahaa kellekään. Ja miksei miehet voisi nukkua keskenään lusikassa ja olla ihan heteroita? Itse nähnyt monia miehiä nukkumassa krapuloitaan lusikassa joissakin mökkiviikonlopuissa ja se on mun mielestä ihan söpöö

Vierailija
13/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten maailmaan, lupaan ettet kadu! Miesten välinen seksi on niin paljon parempaa kun miehet tuntee paljon paremmin toistensa tarpeet ja kaikki muu draamailu jää kokonaan pois.

Vierailija
14/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea eheytyksen aloitus on tärkeää tämmöisissä tapauksissa.

Vierailija
15/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ehkä kuitenkin olet hatero, kun kalusi on kovettunut naisen kanssa? Tässä sitä ei iomeisesti edes tapahtunut

Vierailija
16/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on saatavilla kohtuuhintaisia eheytyshoitoja jotka toimii. Naapurin mies kävi semmoisessa ja nyt nuolee pillua kuin vanha tekijä.

Osoitus siitä, kuinka eheytys toimii. Miehestä tuli hiomakone kertaeheytyksellä.

Vierailija
17/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huomannut, että ap eheytyi jo?

Vierailija
18/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä hoitoja on tarjolla? Tarjoaako Helsingin kaupunki jossain?

Vierailija
19/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet bi, jos myös naiset ovat kiinnostaneet.

Vierailija
20/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono,tosi huono provo 🤮🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän