Nainen haluaa edetä suhteessa sänkypuuhiin liian nopeasti
Minä haluan odottaa avioliittoon asti, sillä haluan rakentaa pohjan, jossa pääprioriteetti on ihminen ja hänen sisimpänsä. Onko tuollainen malttamattomuus nykyään yleistä, ettei haluta rauhassa rakentaa sihdetta?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vanha konsti! Tietty naisporukka on liikkeellä aina samalla tarinalla " meidän pitäisi seurustella vakavammin, kun me on oltu jo sillai"! Miehen etsintäkeinot on moninaiset! On myöskin todettava että kyllä siinä voidaan tarkoittaa ihan täyttä tottakin!
Mitä ihmettä, en tajua ollenkaan?
Kuuntelin hiljattain suomalaisen podcastin seksistä, jossa oli keskustelijoina muutama noin 25-30v välillä oleva mies ja nainen. Tuo mies siinä kertoi, että on törmännyt usein naisten puolelta syyllistämiseen, kun ei ole halunnut vakavaa, vaikka ovat menneet nopeasti sänkyyn. Kuulemma nuo naiset on häneltä penänneet, että miksi sitten menit minun kanssa heti sänkyyn, jos et edes halua mitään vakavaa?
Kuuntelin suoraan sanoen aivan äimistyneenä, sillä kuulosti niin absurdilta!!!!!!!!! Itse naisena olen aina ajatellut nimenomaan PÄINVASTOIN, eli että jos mennään heti sänkyyn, niin siinä ei luultavasti ole mikään vakava hakusessa :D En voi ymmärtää, millä logiikalla tuo asia nähdään juuri päinvastoin???????
Mutta tuo sai minut ymmärtämään, miksi jotkut miehet on vaikuttaneet ehkä olettavan, että haluaisin parisuhdetta tai jotain vakavaa? Vaikka olen siis ollut vain kiimainen ja halunnut hengailla ja paneskella jonkun mielestäni kuuman miehen kanssa.
Wtf! Piti aika vanhaksi elää, ennen kuin sain tietää, että on olemassa naisia jotka syyllistää miehiä noin! Omassa kaveripiirissä ei ole noin daijuja naisia ollut, niin en ole tiennyt eikä ole tullut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä odotus ok, mutta täytyy testata ennen liittoa.
Testata? Mitä siinä testataan? Ai että onko tarpeeksi iso muna?
Että harrastaako mies "mies ja muna"-seksiä vai sellaista, mistä nainenkin pitää.
Sehän voidaan opetella sitten avioliitossa, kun tunnetaan toisemme muutenkin paremmin. Ethän sitä koskaan muutaman kerran perusteella vielä tiedä.
Ap
Opettele ihan vaan runkkaamaan, pelle. Se on ainoa seksitaito jota sinä tulet tarvitsemaan.
Hiivavitulla meni tunteisiin :D
Ärsyttää vaan kun suurin osa munista on niin pieniä ja rumia. Suunnattoman ison kaljamahan alla.
Montako oot testannut? 100, 200, 1000. Kokokylän🤔
Luvun pitäminen on minusta pikkupoikien hommaa. Sanotaan nyt että riittävästi omiin tarpeisiin.
En ikinä menisi naimisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei libidot todistetusti kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla lienee paha itsetunto-ongelma. Eikö sulla seiso vai onko se kääpiökokoinen tai käyrä
Tai oletko kaappihomo joka haluaa olla hetero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että harrastaako mies "mies ja muna"-seksiä vai sellaista, mistä nainenkin pitää.
Ai miehenkö pitää siitäkin huolehtia? Eikö nainen voi ottaa edes tuossa hieman vastuuta itsestään?
Siis se koko seksi lähtee miehestä, miten hän hoitaa sen.
Ei ihme, kun Suomessa vänistään ettei ole naisellisia naisia, kun naisilta ODOTETAAN miehekkyyttä! Case Siivooja-Auri Dubaissakin palstamiehet syyllisti, että Auri äitinä on vienyt vauvansa tuonne, eivätkä puhuneetkaan siitä, että Aurin mies eli vauvan ISÄ oli myös paikalla, ja MIEHEN TEHTÄVÄ ON ARVIOIDA ONKO TURVALLISTA MATKUSTAA JONNEKIN.
VITUNNNNNNNN PELLET.
Tuo Dubai-äimistely kyllä niittasi käsitykseni siitä, että suomalaiset miehet usein odottavat naisesta jotain Isäntää taloon. Luuserimies hengailee sivussa ja "tottelee". On "apulainen".
Hyi hel ve tti ! Valittakaa siinä sitten xD
Kyllä minä ainakin haluan olla isäntä talossa, perinteiset "naisten työt" jätän mielelläni miehelle kun en niitä hallitse. Arvostan siis kovasti esim.kokkaamistaitoa, en halveksu. En vaan osaa.
Kokkaamistaidot ei liity sukupuoleen, eikä muutenkaan mitkään "perinteiset työt". Mentaliteetista oli kyse, ja kuulemma Suomessa nuo isäntä-naiset tekee myös kotitöistä lähes kaiken! Ja hoitaa vielä lapsetkin! Ja maksaa puolet! Aivan käsittämätöntä, mutta tuollaisia on kuulemma olemassa! Omassa suvussani ei ole tuollaisia ollut, niin en ole ollenkaan tottunut tuollaiseen enkä koskaan alkaisikaan tuollaiseen.
Lisään että isäntä talossa ei tarkoita että päättäisin kaikesta yksin, tottakai yhdessä päätettäisiin. En halua määräillä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehenkö pitää siitäkin huolehtia? Eikö nainen voi ottaa edes tuossa hieman vastuuta itsestään?
Siis se koko seksi lähtee miehestä, miten hän hoitaa sen.
Ei ihme, kun Suomessa vänistään ettei ole naisellisia naisia, kun naisilta ODOTETAAN miehekkyyttä! Case Siivooja-Auri Dubaissakin palstamiehet syyllisti, että Auri äitinä on vienyt vauvansa tuonne, eivätkä puhuneetkaan siitä, että Aurin mies eli vauvan ISÄ oli myös paikalla, ja MIEHEN TEHTÄVÄ ON ARVIOIDA ONKO TURVALLISTA MATKUSTAA JONNEKIN.
VITUNNNNNNNN PELLET.
Tuo Dubai-äimistely kyllä niittasi käsitykseni siitä, että suomalaiset miehet usein odottavat naisesta jotain Isäntää taloon. Luuserimies hengailee sivussa ja "tottelee". On "apulainen".
Hyi hel ve tti ! Valittakaa siinä sitten xD
Kyllä minä ainakin haluan olla isäntä talossa, perinteiset "naisten työt" jätän mielelläni miehelle kun en niitä hallitse. Arvostan siis kovasti esim.kokkaamistaitoa, en halveksu. En vaan osaa.
Perinteistǎ ylentämällä alistamista ja valittua avuttomuutta. Jos arvostaisit ruuanlaittoa, tekisit sitä itse. Jokaisen on kuitenkin syötävä.
Pari kertaa jo ensi treffeillä kahvikupin ääressä muuten hyvältä tuntuva nainen on maininnut seksin. Mulla särkyi kuva noista naisista. Tuli mieleen olevan likaisia. Nainen ei saa koskaan puhua seksistä tai tehdä aloitetta.
Naiset on seksikeskeisiä ja naisten koko elämä pyörii seksin ja seksuaalisuuden ympärillä
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovatkin ylihimokkaita succubuksia, jotka imevät miehestä kaiken elämänvoiman ja saatana sielunkin.
"Naiset ovatkin ylihimokkaita succubuksia, jotka imevät miehestä kaiken elämänvoiman ja saatana sielunkin."
Ja sinä vielä valitat!
Vierailija kirjoitti:
Naiset on seksikeskeisiä ja naisten koko elämä pyörii seksin ja seksuaalisuuden ympärillä
Näin on! Hyvä seksi isomunaisten miesten kanssa nyt vaan on niin ihanaa. Mitä sitä muuta tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa jo ensi treffeillä kahvikupin ääressä muuten hyvältä tuntuva nainen on maininnut seksin. Mulla särkyi kuva noista naisista. Tuli mieleen olevan likaisia. Nainen ei saa koskaan puhua seksistä tai tehdä aloitetta.
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovatkin ylihimokkaita succubuksia, jotka imevät miehestä kaiken elämänvoiman ja saatana sielunkin.
Tähän asti täällä on vinguttu jatkuvasti miten naiset pihtaa ja vaimo ei anna.
Nyt kerrankin joiku antaisi niin sekään ei ap:lle kelpaa.
Aika tekopyhätrolli tämä :DDDDDDDDDDDD
Voi hyvänen aika sentään. Noin munattomia miehet nykyään on. Tosi vaikeaa löytää kunnon panomiestä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Hyvä seksi isomunaisten miesten kanssa nyt vaan on niin ihanaa. Mitä sitä muuta tarvitsisi.
Nykyään on hyvä kun voi tilata tinderistä nuoren isomunaisen orin suoraan ovelle. Jää turha säätö pois.
Mä olen yleensä mennyt sänkyyn 2. Treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yleensä mennyt sänkyyn 2. Treffeillä.
Aikamoista itsekontrollia. Rispekt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni, että ap:llä on varmaan niin pieni mikromuna, ettei kehtaa sitä näyttää. Sitten kun pappi on aamenen sanonut naiselle vasta paljastuu totuus :D
No mutta ei kai siinä sitten muuta, kuin että tuore vaimo hankkii isomunaisen rakastajan.
Pitäähän sitä käydä koeajolla ihan aluksi. Sitten on hyvä pohja tutustua toiseen ja rakentaa suhdetta.