Hehee! Sain veronpalautusta 1191e.
Kommentit (34)
Omia rahojasihan ne on. Minä saan 20 €
Joko heräsit? Herääminen kestää joskus pitkään
Huonosti olet verotuksesi arvioinut. Jos verotus on kohdallaan, takaisin ei tule mitään eikä myöskään lisäveroja.
Eli valtio piti rahojasi lainassa vuoden ajan!
Ihan normaali summa. Oletko lapsi vai miksi on niin ihmeellistä.
Minäkin haluan. Milloin tulee verotuspäätös?
Ääliö. Verotus on onnistunut, kun joutuu maksamaan hieman.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti olet verotuksesi arvioinut. Jos verotus on kohdallaan, takaisin ei tule mitään eikä myöskään lisäveroja.
Mun on ainakin hirveän vaikea laskea työmatkoihin ja lounaisiin kuluneita euroja etukäteen. Viimeksi sain takaisin pari tonnia kun tein ylitöitä. Muuten veroprosentti oli kohdillaan.
Minä saan takaisin 2174€, mikä ei todellakaan ole mikään ilonaihe. Se johtuu pitkästä sairaslomasta, mikä laski tulojani huomattavasti.
Tähän aikaan vuodesta ei makseta veronpalautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ainakin hirveän vaikea laskea työmatkoihin ja lounaisiin kuluneita euroja etukäteen. Viimeksi sain takaisin pari tonnia kun tein ylitöitä. Muuten veroprosentti oli kohdillaan.
Jos käyttää järkeään, niin muutosverokortti vaikka marraskuun palkkaan auttaa saamaan suuren osan rahoista heti eikä seuraavana vuonna.
Mä saan mieluummin takaisin kun maksan mätkyjä!!
Vierailija kirjoitti:
Mä saan mieluummin takaisin kun maksan mätkyjä!!
Epäilemättä, koska et tajua palautuksen takana olevaa logiikkaa.
Tämä on samanlainen asia kuin se että joidenkin naisten mielestä 10-18-työpäivä on pidempi kuin 6-14 😅👌🏼
Vierailija kirjoitti:
olit vain maksanut liikaa ennakkoon
Korotonta lainaa verokarhulle.
olit vain maksanut liikaa ennakkoon