Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehee! Sain veronpalautusta 1191e.

Vierailija
14.03.2026 |

Mitäs sanotte? Hehee!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan mieluummin takaisin kun maksan mätkyjä!! 

Mitä lähemmäs nollaa pääsee, sitä parempi. Ideaalitilanteessa tulisi hiukan maksettavaa, mutta niin vähän ettei sitä peritä ollenkaan. Mitä typerämpi ihminen on, sitä enemmän hän on innoissaan liikaa maksetuista veroista.

Vierailija
22/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vielä saanut yhtään  mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime vuonna 2350€, miehelle tuli 950€, oltiin juuri silloin kun ne tilille tuli kesälomareissulla Ruotsissa, roadtripillä omalla autolla.. tuli Haaparannasta ostettua alkoholia/karkkia/energiajuomaa  ehkä hippasen enemmän kuin ajateltiin etukäteen, ;)  ..oli jotenkin nastaa että se tuli juuri viikon loman aikana tuo "ylimääräinen " raha... nyt Ei oo vielä tämän vuoden palautukset näkyvissä Omaverossa

Vierailija
24/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä, koska et tajua palautuksen takana olevaa logiikkaa. 

Et näköjään sinäkään ole penaalin terävin kynä..... 

Vierailija
25/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lähemmäs nollaa pääsee, sitä parempi. Ideaalitilanteessa tulisi hiukan maksettavaa, mutta niin vähän ettei sitä peritä ollenkaan. Mitä typerämpi ihminen on, sitä enemmän hän on innoissaan liikaa maksetuista veroista.

En sanonut olevani innoissaan vaan että mieluummin saan takaisin kun maksan. Eri asia!

Vierailija
26/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko systeemiä. 

Vierailija
27/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikkoa talouden hallintaa maksaa 1200 euroa liikaa veroja. Toisaalta monille on parempi, että antaa valtiolle rahansa, kun ei itse osaa käyttää rahaa vastuullisesti.

Vierailija
28/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti olen varautunut maksamaan

Vierailija
29/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkoa talouden hallintaa maksaa 1200 euroa liikaa veroja. Toisaalta monille on parempi, että antaa valtiolle rahansa, kun ei itse osaa käyttää rahaa vastuullisesti.

Ei noin pienillä summilla ole talouden hallinnan kannalta väliä. Eikä siinä mitään menetä. Saa vaan liikaa maksamansa takaisin. Isoja summia ei tietenkään ole järkevää lainata valtiolle ilmaseksi.

Vierailija
30/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin sen tonnin veronpalautuksen jo viime vuoden marras- ja joulukuussa. Katsoin lokakuussa vuoden tulot ja vähennykset ja teetin muutosverokortin loppuvuodeksi. Näin sain sekä marras- että joulukuussa palkkaa käteen yli 500 euroa tavallista enemmän. Miksi odottaa seuraavaan vuoteen, kun verotuksen voi säätää kohdalleen jo kuluvan vuoden aikana?

Vierailija
31/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen niin hyvä kansalainen, että haluan lainata valtiollemme ilmatteeksi! Saisivat antaa minunlaisilleni extrabonusta. 

Vierailija
32/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen että se on eräänlaista pakkosäästämistä jos pitää veroprosenttia himpun verran korkeampana kuin sen tarvitsisi olla. Veronpalautukset laitan aina suoraan säästöön siinä missä todennäköisesti jos se sama summa tulisi pieninä erinä joka kuukausi, se menisi vaan kulutukseen. Tää tapa sopii mulle, ei varmasti sovi kaikille. Saan yleensä veronpalautuksina joitain satasia. 

Vierailija
33/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat valtion pitää rahojasi kuukausikaupalla taskussaan. Miksi?

Vierailija
34/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiskon kansallispuisto ja Kungsledenin vaellusreitti Ruotsin puolella. Norjassa ehdottomasti Lofootit, ovat itselleni kaunein näkemäni paikka. 

Vierailija
35/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain viime vuonna 2350€, miehelle tuli 950€, oltiin juuri silloin kun ne tilille tuli kesälomareissulla Ruotsissa, roadtripillä omalla autolla.. tuli Haaparannasta ostettua alkoholia/karkkia/energiajuomaa  ehkä hippasen enemmän kuin ajateltiin etukäteen, ;)  ..oli jotenkin nastaa että se tuli juuri viikon loman aikana tuo "ylimääräinen " raha... nyt Ei oo vielä tämän vuoden palautukset näkyvissä Omaverossa

Ei se raha ole ylimääräistä edes lainausmerkeissä. Se on sinun omaa rahaasi minkä saat käyttöösi pitkällä viiveellä.

Vierailija
36/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sainkin 35,000e. Lisäksi on 200,000e sijoitussalkku b e=mc2 öljysupermegavivulla, jalokiviä paskova yksisarvinen takapihalla ja kikkeli 35cm.

Vierailija
37/37 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mätkyjä 600e, näin olin laskenutkin että joku satanen pitää vielä verottajalle maksaa. Pyrin nollalukemaan, mutta viime vuoden tulot koostui useasta tulonlähteestä ja tarkan arvion tekeminen oli vaikeaa. Toisaalta taustallahan on positiivinen asia eli että tienasin odotettua paremmin. Laitan ison osan tuloista säästöön enkä elä kädestä suuhun, joten mätkyt ei ole ongelma mutta ainahan se olisi mukavampi kun ei tarttisi viime vuoden veroja enää tänä vuonna maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan