Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huumeisiin suhtaudutaan niin kielteisesti?

Vierailija
14.03.2026 |

Niillä saa helposti vähän maustetta elämään. Ongelmakäyttäjät ovat asia erikseen. Ei alkoholiakaan kielletä alkoholistien takia.

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienen pieni ero juoda Kuppi kahvia tai yksi saunaolut verrattuna siihen että vedät pääsi sekaisin huumeilla.

Huumeiden ainoa käyttötarkoitushan on saada pää sekaisin. Ei niitä kukaan maun takia käytä.

Et taida ymmärtää eroa?

Vierailija
62/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Aloitetaan pilvestä ja siitä se lähtee. Aivan hullua. En ymmärrä aloitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on portti kovempiin aineisiin. Ei voi etukäteen tietää, nrltä lähtee mopo käsistä. Stop huumeihannoinnille.

Se on niin että laiton kannabis on paras apu kovien huumeiden myynnille. Jos kannabista saa laillisesti tai edes sallitusti niin kovia huumeita on vaikeampi saada myytyä. Hollannissa käytetään asukaslukuun suhteutettuna vähemmän kovia huumeita kuin suomessa.

Vierailija
64/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pienen pieni ero juoda Kuppi kahvia tai yksi saunaolut verrattuna siihen että vedät pääsi sekaisin huumeilla.

Huumeiden ainoa käyttötarkoitushan on saada pää sekaisin. Ei niitä kukaan maun takia käytä.

Et taida ymmärtää eroa?

Alkoholilla saa yhden voimakkaimpia sekavuustiloja. Esimerkiksi yleisimmällä laittomalla eli kannabiksella ei saa päätä läheskään niin sekaisin kuin alkoholilla saa.

Vierailija
65/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on portti kovempiin aineisiin. Ei voi etukäteen tietää, nrltä lähtee mopo käsistä. Stop huumeihannoinnille.

Se on niin että laiton kannabis on paras apu kovien huumeiden myynnille. Jos kannabista saa laillisesti tai edes sallitusti niin kovia huumeita on vaikeampi saada myytyä. Hollannissa käytetään asukaslukuun suhteutettuna vähemmän kovia huumeita kuin suomessa.

Muuta Hollantiin

Vierailija
66/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku v***n erakoitunut työtön aloittaja kirjoittamassa paskaa aikansa kuluksi. Ota A-klinikkaan yhteys ja anna ammattilaisille idioottimainen ideasi. Katsotaan, mitä sulle sieltä kerrotaan...

Vierailija
67/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni sai itsensä sekaisin ihan vain kannabista polttelemalla. Meillä on kyllä suvussa mielisairautta, siksi en itse halua käyttää edes miedompia huumeita, enkä alkoholia. Mutta kun osuu geenit ja huono tuuri kohdilleen niin se mietokin huume voi tappaa. 

Vierailija
68/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää eroa?

Alkoholilla saa yhden voimakkaimpia sekavuustiloja. Esimerkiksi yleisimmällä laittomalla eli kannabiksella ei saa päätä läheskään niin sekaisin kuin alkoholilla saa.

Eli kuten sanoin et ymmärtänyt eroa...Sitä se kannabis teettää.

Vierailija
69/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni sai itsensä sekaisin ihan vain kannabista polttelemalla. Meillä on kyllä suvussa mielisairautta, siksi en itse halua käyttää edes miedompia huumeita, enkä alkoholia. Mutta kun osuu geenit ja huono tuuri kohdilleen niin se mietokin huume voi tappaa. 

Minä olen viihdekäyttänyt kannabista vaihtelevasti yli 30 vuotta. En ole kuullut yhdestäkään joka olisi seonnut kannabiksen takia.

Vierailija
70/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni narkki on hypännyt suoraan koviin huumeisiin kokeilematta kannabista ensin.

Vierailija
71/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viihdekäyttänyt kannabista vaihtelevasti yli 30 vuotta. En ole kuullut yhdestäkään joka olisi seonnut kannabiksen takia.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta etkö muka ole kuullut kannabispsykoosista? Minäkin olen polttanut pilveä ekan kerran 30 vuotta sitten ja poltan aina tilaisuuden tullen (eli harvoin), mutta tiedän kyllä siitä huolimatta, että jotkut yksilöt voivat mennä kannabiksesta psykoosiin. Ja on mulla yksi tuttukin, jolle näin on käynyt.

Vierailija
72/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää eroa?

Eli kuten sanoin et ymmärtänyt eroa...Sitä se kannabis teettää.

Kannabiksen vastustajilla on hyvin rajoittunut ymmärrys. Kun yli 20 euroopan maata sallii käytön ja pohjoisamerikassa se on enimmäkseen laillista niin miten se kannabis on suomalaisille niin erikoisesti vaarallista?

Vierailija
73/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta etkö muka ole kuullut kannabispsykoosista? Minäkin olen polttanut pilveä ekan kerran 30 vuotta sitten ja poltan aina tilaisuuden tullen (eli harvoin), mutta tiedän kyllä siitä huolimatta, että jotkut yksilöt voivat mennä kannabiksesta psykoosiin. Ja on mulla yksi tuttukin, jolle näin on käynyt.

Kannabispsykoosi on mahdollinen vaikkakin erittäin harvinainen. Suomessa niitä ei ole edes joka vuosi vaikka kannabis on yleisin laittomista aineista. Psykoosi on muuten huono syy kieltää käyttö kun alkoholi aiheuttaa sellaiset 4000 psykoosia joka vuosi suomessa.

Vierailija
74/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni narkki on hypännyt suoraan koviin huumeisiin kokeilematta kannabista ensin.

Kaikista käyttäjistä suurin osa on aloittanut käytön laillisella alkoholilla.

Vierailija
75/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melkoinen nisti, jos tätä kysyt tosissasi.

Vierailija
76/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Aloitetaan pilvestä ja siitä se lähtee. Aivan hullua. En ymmärrä aloitusta!

Oikeassa elämässä ei näy sellaista kannabisfobiaa kuin täällä näkee. Mitään ihan oikeaa syytä kannabiksen kieltoon ei ole. Siksi on pitänyt keksi tekosyitä kuten porttiteoria. Dea on myöntänyt porttiteorian keksityksi valheeksi. Onhan se jo ajatuksena älytön että jos tykkää kannabiksen vaikutuksesta niin ottaisi aineita joilla on aivan eri vaikutus.

Vierailija
77/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin sairastuneita joka viikko.

Heistä joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin...

Että sellainen harmiton aine.

Vierailija
78/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää eroa?

Alkoholin ainoa tarkoitus on saada pää sekaisin. Huumeissa on monta hyvin erilaista ainetta joista harva sekoittaa pään yhtä tehokkaasti kuin alkoholi.

Vierailija
79/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin sairastuneita joka viikko.

Heistä joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin...

Että sellainen harmiton aine.

Tuosta on sanottu jo ajat sitten että tuo uutinen ei pidä paikkaansa. Sekakäytön aiheuttamat psykoosit eivät ole kannabispsykooseja. Olisi melkoinen ihme jos husin alueella olisi 20 kertaa enemmän kannabispsykooseja kuin missään muualla koko maailmassa.

Vierailija
80/186 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pharmalla ei ole niihin patentteja, siksi. Samasta syystä he vainoavat alkoholisteja, mutta eivät reseptinarkkareita jotka maksavat heille, eivätkä muille instansseille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi