Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa, jouduin hakemaan jälkiehkäisypillerin koska kumi unohtu

Vierailija
14.03.2026 |

Ja apteekkarin naishenkilö (about mun ikäinen) alkoi saarnaamaan, ettei tää sit oo mikään ehkäisykeino, kannattaa harkita jotain muuta ehkäisytapaa plaa plaa.

Kyllähän minä tuon tiedän! Herraisä, ei tässä mitään teinejä olla. On se pilleri ennenkin ostettu ilman saarnoja.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se pano sen arvoista?

Vierailija
42/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että vituttaa.

Mutta eikö olekin hienoa, että sä voit tosta vaan hakea sen pillerin apteekista? Tuohon ei enää tarvita edes lääkärinkäyntiä ensin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on. 

Samaa mieltä miehenä, että menee fiilikset, jos pitää kumin kanssa panna ja ei saa laskea sisään.

Sitten et ole tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä.

Vierailija
44/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se pilleri ennenkin ostettu ilman saarnoja."

Unohtui???

Entä sukupuolitaudit? Se ei haittaa sua?

Vierailija
45/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Hyvä kun hait. 2) Apteekkari oli oikeassa, sitä ei ole tarkoitettu varsinaisesti ehkäisykeinoksi, mutta tietysti ei ole kiva kuulla saarnaa, jos valmiiksi nolottaa. Sinua ei tainnut hirveästi nolottaa. 3) Miten se sillai "unohtui"?

Vierailija
46/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen kuuluu käyttää kumia

paljon paremmalta tuntuu ilman. naiset voi käyttää ehkäisyä

Sinkkuna olessa kun deittailin naisia, niin ehdotin useemmalle joilla ei ollut ehkäisyä, jos maksan jälkiehkäisyn saanko laskea sisään. Luulisi, että saa turpaan, kun tuollaisia kyselee, mutta reilulle puolet olivat heti messissä. En tiedä mikä siinä ehkäisemättömässä pillussa on, mutta itsellä seisoo kovemmin ja isompi lasti lentää, kun tietää, ettei ole ehkäisyä vastapuolella.

Toivottavasti saat kutiavan, kirvelevän ja haisevan taudin.

Vierailija
47/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UNOHTUI?

Mikä ettei unohtuisi, kun kunnon kullin näkee ja sitä vielä sitten saa!

Vierailija
48/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on. 

Samaa mieltä miehenä, että menee fiilikset, jos pitää kumin kanssa panna ja ei saa laskea sisään.

Nyt on kyllä miesten logiikkaa. Siis menee fiilikset ellet saa tietää, että samalla saat ehkä lapsen mitä joudut elättämään sen 20v. Miten tuollainen voi tuoda enemmän fiilistä, en ymmärrä!

Vela

Vierailija
49/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen elämäni aikana kolmesti jälkiehkäisyn hakenut. Ekalla kerralla, kun harrastin seksiä ja oltiin molemmat neitsyitä, mutta ei ollut vielä uskallusta kumia vaatia. Tokalla kerralla joitain vuosia myöhemmin kumi jäi sisään, ja yhden kerran hajosi. Huomattiin kun oli rullautunut iloisesti pelkän varren koristeeksi ja pääsin sitten vähän perusteellisemmalle alapesulle.

Ainoa näistä typeryyttä tuo teini-iän eka kerta. Miehen lähetin pillerin hakemaan silloin, kun kumi jäi sisälle. Muina kertoina hain itse. Saarnan sain vain teininä.

Vierailija
50/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä koske minua tällaiset ongelmat.

En päästä iholleni nykyään ketään.

...

Täytyisi aikamoinen mies olla 

joka saisi kilometrin korkuisen

suojamuurin alas.

Mahtaako sellaista ollakaan. x 🤷

Vierailija
51/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jälkiehkäisy aina raskautta estä. 

Vierailija
52/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui? Ei tuu muka huomattua siinä vaiheessa kun penis on menossa vaginaan että kondomi puuttuu? 😅 Välinpitämättömyyttähän toi vaan on molempien puolelta ja saarna silloin ihan oikein, ei jälkiehkäisy ole ehkäisykeino vaan käytetään esim. kondomin hajottua.

Vierailija
53/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna olessa kun deittailin naisia, niin ehdotin useemmalle joilla ei ollut ehkäisyä, jos maksan jälkiehkäisyn saanko laskea sisään. Luulisi, että saa turpaan, kun tuollaisia kyselee, mutta reilulle puolet olivat heti messissä. En tiedä mikä siinä ehkäisemättömässä pillussa on, mutta itsellä seisoo kovemmin ja isompi lasti lentää, kun tietää, ettei ole ehkäisyä vastapuolella.

Tähän mennessä ei ole mitään ollut ja noin 50pillussa olen vieraillut ilman kumia

Vierailija
54/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun teininä soitin ehkäisyklinikalle ja toisessa päässä oltiin tylyjä ja lyötiin luuri korvaan kun kahvilasta kuului taustamelua eivätkä ottaneet tosissaan. Onneksi ei tullut siitä lasta sillä kertaa.

Vierailija
55/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä ei ole mitään ollut ja noin 50pillussa olen vieraillut ilman kumia

Sika

Vierailija
56/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti pienen nyytinkin kotiovelleen myöhemmin. En itse luottaisi randomnaisen sanaan jälkiehkäisypilleristä.

Vierailija
57/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti pienen nyytinkin kotiovelleen myöhemmin. En itse luottaisi randomnaisen sanaan jälkiehkäisypilleristä.

Ei pelota

Vierailija
58/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ollut kiima huipussaan.

Vierailija
59/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua pitää painaa kakkoseen ja täysillä.

Vierailija
60/66 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UNOHTUI?

Nokun hupsista meni niin että mies kaatui maton kulmaan sopivassa kulmassa ja molskista nakki solahti suoraan lettuun joka oli sopivasti levälläänsä edessä. JA Oho. Samantien soossit matkalle kohti munasolua, koska mies oli puutteen perältä kotoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi