Vituttaa, jouduin hakemaan jälkiehkäisypillerin koska kumi unohtu
Ja apteekkarin naishenkilö (about mun ikäinen) alkoi saarnaamaan, ettei tää sit oo mikään ehkäisykeino, kannattaa harkita jotain muuta ehkäisytapaa plaa plaa.
Kyllähän minä tuon tiedän! Herraisä, ei tässä mitään teinejä olla. On se pilleri ennenkin ostettu ilman saarnoja.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
miehen kuuluu käyttää kumia
paljon paremmalta tuntuu ilman. naiset voi käyttää ehkäisyä
Sanoo vain että kumi hajosi ja alkaa kuvailemaan kuinka valtava, kiiltelevä kalu se oli mitä sait sisääsi uudestaan ja uudestaan, kunnes tärisit etkä pystynyt edes puhumaan
Kuuluu asiaan neuvoa, heidän on tehtävä, myös muidenkin tuotteiden kohdalla saati moisen hormonipläjäyksen.
moni käyttää väärin noita. ei farmaseutti tiedä oletko sinä juuri valveutunut. ei henkilökohtaista.
olisit sanonut- kiitos, olen tietoinen käyttötarkoituksesta eikä tämä ole vakituisessa käytössä.
ihan normaali vuorokeskustelu.
katsos heillä on pakko toimia vaatimusten mukaan. kaikessa antavat lääkeneuvonnan , moni ei vaan lue edes sitä estettä , siksikin. ovat ainakin neuvoneet-loppu sinusta kiinni.
jatkossa pidättäydy. todellakin tuo on tujua. vähän eri jos muu ehkäisy pettänyt, mutta tuo ei ole korvike.
tuntuu, että olet vihainen kun toinen toimii asiallisesti.
Mullon aina valmiina yks jemmassa, kun tekee mieli paljaalla ajaa.
Rauhoitu aapee. Ei pojat sellaista pilleriä tarvitse. Sitä se apteekkari koitti sulle sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on.
Haistaa sinä iso pas ka. Et ole sontaläjää kummempi ameeban tasoinen otus ap.
Vierailija kirjoitti:
"kumi unohtu"
eli saarna meni ihan oikein
Ja ennenkin ostettu.
Vierailija kirjoitti:
"kumi unohtu"
eli saarna meni ihan oikein
Just noin. ap onkin sellaaneen typykkä, tuttu vaki näky atteekissa, nauravat jo ap:lle. taas se tuli. voi muuten pidättäytyä jos ehkäisy ei kunnossa. sex ei kuulu perustarpeisiin. tuollaisia hormonipläjäyksiä ei pitäisi ottaa kuin huom hätätila. voi ap ressukkaa. vai unohtuuuu ihan. miten voi normaalityypiltä, teitäkin kaksi osapuolta siinä tohinassa, kumpikaan ei muista muka- tautisetko?
Kannattaa varmaan käydä sp-tauti testeissä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako jälkiehkäisypilleriä siis olet elämäsi aikana syönyt? Ja miten kumi voi "unohtua"? Sano nyt vain suoraan, että olet niin matalaälyinen, laiska ja elämänhallintakyvytön, ettet kykene huolehtimaan edes perusasioista.
Varmaankin joku kymmenen kertaa.
ap
AP olet järkky vastuuton. Jotain muutakin ohjausta tarvinnet elämänhallintaasi. Sulle ei käy vielä hyvin. Todellakin nuo hormonimäärät mikä jälkijunassa on ei hyvä juttu. miksi et hanki asianmukaista pysyvää ehkäisyä. ja huomannet-- ne tauditkin pitää suojata. mites paljon neidolla onkaan tauteja ollut, nyt päällä jokin jne.
ja kun ikää tulee. sopii hankkia sterilisaatio. tuskin kykenet kasvattamaan vastuulliseksi lastasikaan. omena ei kauaksi putoa... mene nyt peilin eteen ja aikuistu.
ja millaisia kundeja noi sun hoidot onkaan olleet...
Vierailija kirjoitti:
Mulle on pidetty sama saarna pari kertaa ja olin 30v. Niitten on varmaan pakko pitää se jos sanoo ettei ole käyttänyt mitään ehkäisyä. Ja ihan aiheesta pitävät. Ärsyttäähän se mutta oikeassa ovat et jos käyttäytyy kuin teini, ansaitsee teinin puhuttelun 😅 Ja nuo jälkkärit on vahvaa ainetta, voivat vaikuttaa tavoilla joita ei välttämättä siinä hetkessä tajua. Itse oon miettinyt aikaistuiko mun vaihdevuodet niiden takia..
no ap, tässä sulle fiksu nainen kertoo- ota hänestä opiksesi .
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on.
teikäläisille pakkosterilisaatio- et kykene vastuulliseen elämään ja raskaus oli tuhoisa kaikille. pidättäydy nyt edes ennen ku pihat kiinni. levittää haaransa kun joku johdateltavissa oleva vähälyinen. säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ainako turvaudut pilleriin. Pidä polvesi visusuti yhdessä niin ei satu tälläisia vahinkoja joka kerta.
hää ilmoittaa olevansa holtion add, vietävissä ja aatteloooo jälkeenpäin- mittees nyt.
voisiko noi pakko sterilisoida. omaksi parhaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä miehenä, että menee fiilikset, jos pitää kumin kanssa panna ja ei saa laskea sisään.
sitten ottaa vastaan paksulla lompsalla mitä sieltä tulee hiv ukolle 9kk kuluttua.
noi jälkiehkäisyt- naisen keho kärsii, on ne vaan sellasia paukkuja, että keho sekaisin sun mokoman pötkön takii.
no hanki piuhas poikki- mutta ei se taudeilta suojaa. taudit yök, haiseeeee
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä tyhmä. Eikä kirjainyhdistelmien kirjoittaminen tee sinusta fiksumpaa. face it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon paremmalta tuntuu ilman. naiset voi käyttää ehkäisyä
aromipesän taudit tykkäät ottaa vastaan kuiteski ja taas sää levität niitä sitten toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistaa sinä iso pas ka. Et ole sontaläjää kummempi ameeban tasoinen otus ap.
komppaan
Vierailija kirjoitti:
Wt.touhua
Provohan tämä on.