Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa, jouduin hakemaan jälkiehkäisypillerin koska kumi unohtu

Vierailija
14.03.2026 |

Ja apteekkarin naishenkilö (about mun ikäinen) alkoi saarnaamaan, ettei tää sit oo mikään ehkäisykeino, kannattaa harkita jotain muuta ehkäisytapaa plaa plaa.

Kyllähän minä tuon tiedän! Herraisä, ei tässä mitään teinejä olla. On se pilleri ennenkin ostettu ilman saarnoja.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kumi unohtu"

eli saarna meni ihan oikein

Vierailija
2/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenseula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako jälkiehkäisypilleriä siis olet elämäsi aikana syönyt? Ja miten kumi voi "unohtua"? Sano nyt vain suoraan, että olet niin matalaälyinen, laiska ja elämänhallintakyvytön, ettet kykene huolehtimaan edes perusasioista.

Vierailija
4/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudeista olisin enemmän huolissani, jos kumi unohtuu

Vierailija
5/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNOHTUI?

Vierailija
6/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudeista olisin enemmän huolissani, jos kumi unohtuu

Kivahan se on  ottaa sisää hiv/klamydia munaa.

Vierailija
7/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako jälkiehkäisypilleriä siis olet elämäsi aikana syönyt? Ja miten kumi voi "unohtua"? Sano nyt vain suoraan, että olet niin matalaälyinen, laiska ja elämänhallintakyvytön, ettet kykene huolehtimaan edes perusasioista.

Varmaankin joku kymmenen kertaa.

ap

Vierailija
8/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin joku kymmenen kertaa.

ap

miten olis ammattiapu

Vierailija
9/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pidetty sama saarna pari kertaa ja olin 30v. Niitten on varmaan pakko pitää se jos sanoo ettei ole käyttänyt mitään ehkäisyä. Ja ihan aiheesta pitävät. Ärsyttäähän se mutta oikeassa ovat et jos käyttäytyy kuin teini, ansaitsee teinin puhuttelun 😅 Ja nuo jälkkärit on vahvaa ainetta, voivat vaikuttaa tavoilla joita ei välttämättä siinä hetkessä tajua. Itse oon miettinyt aikaistuiko mun vaihdevuodet niiden takia.. 

Vierailija
10/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina naidessa tiedä, haluaako lapsen vai ei. Kuulostelen tuntemuksia aktin jälkeen, jos universumi sanoo ei tai muuten tulee huonot fiilikset, marssin apteekkiin hankkimaan sen pillerin.

Vierailija
11/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenhän se kumi kuuluu muistaa.

Vierailija
12/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kumi unohtu"

eli saarna meni ihan oikein

Tämä kohta aloituksessa paljastaa, että kirjoittaja on mies.

Vierailija
13/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja junttitason aloituksia jälkeen kerran.

Vierailija
14/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on. 

Vierailija
15/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miehen/miesten vastuu?

Vierailija
16/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako turvaudut pilleriin. Pidä polvesi visusuti yhdessä niin ei satu tälläisia vahinkoja joka kerta.

Vierailija
17/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee ilman saarnaa kun sanoo että kumi meni puhki. 

Vierailija
18/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut ukon hakemaan pillerin. 😂

Vierailija
19/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käyttää lyijykyniä, joiden päässä on kumi, ei pääse kumi unohtumaan vahingossa.

Vierailija
20/41 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on. 

Samaa mieltä miehenä, että menee fiilikset, jos pitää kumin kanssa panna ja ei saa laskea sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi