Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä istuin rattaissa vielä 4vuotiaana eikä siihen mitenkään puututtu neuvolassa vaan

Vierailija
13.03.2026 |

Oltiin asenteella että" käveleehän tyttö jos se haluaa".

Tuntuu,että lasten kasvattaminen oli silloin rennompaa eikä neuvolassa kytätty niin hysteerisesti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kenen lapsen rattaissa istumiseen nyt on puututtu?

Kyllä  vielä tänäkin talvena eskarin täti oli sanonu mun lapselle, kun oli nähnyt että tuon lapsen pulkalla, että "kyllä sun pitäs jo itse jaksaa kävellä, kun olet jo eskarilainen". 😳

Ei helvetti, kyllä tuo on lasun paikka.

Vierailija
22/23 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rattaiden kanssa lapsi voi kävellä sen minkä jaksaa ja sitten levähtää, näin voidaan taittaa pitkiäkin matkoja jalan. Autossa sen kun istua möllötetään, mutta tätä eivät ÄiTyLiT ole ottaneet samalla tavalla hampaisiinsa..

Autolla tyypillisesti mennään kauas joten kävely ei silloin ole vaihtoehto. Se mihin reagoidaan on se, kun vanhempi kävelee mutta lapsi ei.

Tyypillisesti kilometrin päähän tarhaan.

Sekö on kauas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rattaiden kanssa lapsi voi kävellä sen minkä jaksaa ja sitten levähtää, näin voidaan taittaa pitkiäkin matkoja jalan. Autossa sen kun istua möllötetään, mutta tätä eivät ÄiTyLiT ole ottaneet samalla tavalla hampaisiinsa..

Autolla tyypillisesti mennään kauas joten kävely ei silloin ole vaihtoehto. Se mihin reagoidaan on se, kun vanhempi kävelee mutta lapsi ei.

Tyypillisesti kilometrin päähän tarhaan.

Sekö on kauas?

Moni jatkaa siitä töihin jonne onkin sitten pidempi matka. Pitäiskö ensin kävellen viedä lapsi hoitoon, kävellä itse takaisin kotiin ja vasta sitten lähteä autolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän