Elätkö,että tänään on viimeinen päiväsi?
Itse kai niin,koska tiedän,että tupakointi ja kalja tappaa,mutta silti en välitä. Tiedän kyllä mitä terveellinen elämä on,silti en ole muuttanut tapojani.Näin on menty jo n60 vuotta.
Kommentit (13)
Oispa mielenkiintoista kuulla nuorten ajatuksia tulevaisuudesta,vai mieten miettivät?
Joo. Mutta terveellisyyden rajoissa. Viimeistä päivää tarkoittaa sitä että voi kävellä lenkillä, tehdä kotona jotain kivaa asiaa, katsoa videon, olla suunnitelmia jne. Mitä enemmän Venäjältä tai lännestä joku uhkailee, sitä kiihkeämmin eläin, että ehtii elää.
Ei, mä elän sillein että nyt on mennyt sillein vajaat 1/3 elämästä. Sen mukaisesti.
Heh, olen elänyt terveellisesti, mutta silti sairaus iski. Nyt olen kiitollinen jokaisesta päivästä.
Tiistaina kuulemma vasta läsähtää.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen elänyt terveellisesti, mutta silti sairaus iski. Nyt olen kiitollinen jokaisesta päivästä.
Tsemppiä sulle,joillain jo geenit määrää kohtalon nuorena.Toiset rällää ja rellestää,Kukaan ei kohtaloaan ennalta tiedä.
Pakko elää tämän sairauden kanssa, mutta en kuitenkaan jaksa murehtia sitä, vaan elän tälläistä mukavaa arkea ja pyrin nauttimaan jäljellä olevasta ajasta mahdollisuuksien mukaan.
No, autolla ajan kyllä kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
No, autolla ajan kyllä kuin viimeistä päivää.
Taidat olla 17v erikoisluvalla kortin saanut.
No sillä tavalla elän ettei omallatunnolla ole mitään kummempia, koska eihän sitä kenenkään lähtöä voi tietää. Läheisteni kanssa haluan pitää hyvät välit ja itseasiassa kaikkien kanssa.
Rakkaushan se on tärkeintä elämässä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
No sillä tavalla elän ettei omallatunnolla ole mitään kummempia, koska eihän sitä kenenkään lähtöä voi tietää. Läheisteni kanssa haluan pitää hyvät välit ja itseasiassa kaikkien kanssa.
Rakkaushan se on tärkeintä elämässä muutenkin.
Viimeisessä lauseessa osuit asian ytimeen.
Kutakuinkin sama. Tupakan olen vaihtanut sähkötupakkaan ja kaljan sokerittomaan alkoholiin. Tiedän, että nämä eivät minua pelasta.