Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö,että tänään on viimeinen päiväsi?

Vierailija
30.09.2023 |

Itse kai niin,koska tiedän,että tupakointi ja kalja tappaa,mutta silti en välitä. Tiedän kyllä mitä terveellinen elämä on,silti en ole muuttanut tapojani.Näin on menty jo n60 vuotta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin sama. Tupakan olen vaihtanut sähkötupakkaan ja kaljan sokerittomaan alkoholiin. Tiedän, että nämä eivät minua pelasta.

Vierailija
2/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mielenkiintoista kuulla nuorten ajatuksia tulevaisuudesta,vai mieten miettivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta terveellisyyden rajoissa. Viimeistä päivää tarkoittaa sitä että voi kävellä lenkillä, tehdä kotona jotain kivaa asiaa, katsoa videon, olla suunnitelmia jne. Mitä enemmän Venäjältä tai lännestä joku uhkailee, sitä kiihkeämmin eläin, että ehtii elää. 

Vierailija
4/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä elän sillein että nyt on mennyt sillein vajaat 1/3 elämästä. Sen mukaisesti.

Vierailija
5/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen elänyt terveellisesti, mutta silti sairaus iski. Nyt olen kiitollinen jokaisesta päivästä.

Vierailija
6/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina kuulemma vasta läsähtää.

Vierailija
7/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä?

Vierailija
8/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olen elänyt terveellisesti, mutta silti sairaus iski. Nyt olen kiitollinen jokaisesta päivästä.

Tsemppiä sulle,joillain jo geenit määrää kohtalon nuorena.Toiset rällää ja rellestää,Kukaan ei kohtaloaan ennalta tiedä.

Vierailija
9/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko elää tämän sairauden kanssa, mutta en kuitenkaan jaksa murehtia sitä, vaan elän tälläistä mukavaa arkea ja pyrin nauttimaan jäljellä olevasta ajasta mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
10/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, autolla ajan kyllä kuin viimeistä päivää.

Vierailija
11/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, autolla ajan kyllä kuin viimeistä päivää.

Taidat olla 17v erikoisluvalla kortin saanut.

Vierailija
12/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla elän ettei omallatunnolla ole mitään kummempia, koska eihän sitä kenenkään lähtöä voi tietää. Läheisteni kanssa haluan pitää hyvät välit ja itseasiassa kaikkien kanssa.

Rakkaushan se on tärkeintä elämässä muutenkin.

Vierailija
13/13 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla elän ettei omallatunnolla ole mitään kummempia, koska eihän sitä kenenkään lähtöä voi tietää. Läheisteni kanssa haluan pitää hyvät välit ja itseasiassa kaikkien kanssa.

Rakkaushan se on tärkeintä elämässä muutenkin.

Viimeisessä lauseessa osuit asian ytimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme