Heiiii!!!!! Onko täällä melkein sukua julkkiksille???? :D
Kommentit (28)
Sit mä oon seurustellut muutaman kuukauden Markus Selinin ja Renny Harlinin kaverin kanssa. Heitä en koskaan tavannut.
Vierailija:
Mutta esikoisen kummitäti on tanssinut vaakamamboa Antti Autin kanssa
Mulla on ollut käsieni välissä missin sekä muutaman missikokelaan lanteet vuonna 2004 Niin ja salkkari kentsun
Neumannille olen sukua exäni siskon kaverin kautta, joka on tutustunut häneen todella " syvästi..." :)
Vierailija:
Vierailija:Olen ollut samassa hiihtohississä (ankkuri) Seppo Hovin kanssa.
No mun kaveri seukkas erään julkimon kanssa, lisäksi eräs entinen salkkari-näyttelijä yritti iskeä häntä.
Exän ystävä on hässinyt erästä tangoprinsessaa ja oman ystäväni ystävä on eräs toinen tangokuninkaallinen. Lisäksi olen sukua BB-Kakille ystävän kautta.
Tyttäreni kummin isoveli on erään tunnetun bändin solisti.
Serkkuni isän yksi parhaista ystävistä on eräs juuri ministeriksi valittu.
Isoveljeni möi ranskalaiset Sally Spectralle ja yövyin Anna-Leena Härkösen kanssa samassa hotellissa Tampereella.
Jasperille olen sukua äitini kautta, ja " bongattuja" en viitsi edes alkaa luettelemaan, mielestäni he eivät ole sukua...
Eekin kanssa ollaan oltu joskus 20v sitten samalla leirialueella ja istuttu jopa ramassa grillikatoksessa yhtäaikaa :)
Markku Aron kanssa olen ollut hississä.
armi kuusela on pappani serkku, olen halannut tuukka temosta -> serkuksia siis.. :)
Kerran yhdessä kaupungin tapahtumassa hän kysyi minulta " missä täällä on vessa?"
siitä on jo vuosia aikaa, mutta kuitenkin...ihku mies.
Vierailija: