Heiiii!!!!! Onko täällä melkein sukua julkkiksille???? :D
Kommentit (28)
melkein sukua Jasper Pääkköselle, mutta en viitsi sanoa miten...
Matt Damonille. Tai ainakin melkein ku hänellä on suomalaisia sukujuuria. Kai...................
Tuomas Enbuskelle! Hän tuli minua vastaan ahtaassa ja tyhjässä junanvaunussa, kahdesti.... Ohitin hänet niiiiin läheltä että ihan haistoin hänen tuoksunsa ja hänen hiuksensa kutittivat nenääni....
kenenkään kanssa ei olla kyllä oltu missään tekemisissä..
nähty ( / tai joku tuttava on ollut tekemisissä) joku julkkis, hänen sukulaisensa tai muuta vastaavaa...
esim. ystäväni on sen ja sen julkun lapsen ope tms :)
tai että sen ja sen äiti kävi ostamassa meidän kaupasta sukkahousut...
Olin kerran samalla lennolla Jani Sievisen kanssa, näin kun se pyysi ylimääräistä ruokaa. Kaukaista sukua siis.
Eppu Normaali käveli kokonaisuudessaan ohi toisella puolella katua, joten sukulaispoikia kaikki!
Lapsena pääsin onnittelemaan kädestä pitäen Kalevi Sorsaa, taitaa siis olla oikein setä!
Olen myös työskennellyt asiakaspalvelussa, jossa kerran pääsin palvelemaan Maria Gutzeninaa, voisko sen nimittää nyt samantien serkuksi.
Tanja silloinen Vienonen bailasi samassa kapakassa kerran muinoin. Hmm.
No sit mä oon melkein sukua Päivi Lipposelle, Kirkan pojalle, Jaana Pelkoselle, Janne Ahoselle, Saija-Reetta Kotirinnalle (salkkareissa ennen), Jasper Pääkköselle, Pete Latulle, Laila Snellmanille, sille kuka näytteli Miiaa salkkareissa, Kimille ja Jennille, Apulannan Tonille ja ketäs niitä nyt kaikkia olikaan...
Olen silittänyt Anna Hanskin tiibetinspanielia, ja juossut pakoon Remu Aaltosen lähentely-yrityksiä. Lolan mies Jarkko Wallinkoski oli mun miehen kanssa samaan aikaan intissä.
Voitinko?
Oon melkein sukua ainakin Radio Novan Taavi Salmivaaralle, asuttiin pentuna samassa talossa ja mutsit edelleen ;)
Sit oon joskus ollu sillee mirja pyykön pojan kans ;)
Sit ois tota salkkari porukkaa sitä kun kuvataan tässä nurkilla niin aika usein tulee törmättyy...
Mutta ehdottoman lähin sukulainen on varmaan salkkareitten jenni jonka kanssa oon ollu samaan aikaan hajuvesiostoksilla ;)
Et silleen...
Samoin olen sukua Kari Väänäselle: Kävelen hänen Tampereen asuntonsa ohi päivittäin.
Vierailija:
Olen silittänyt Anna Hanskin tiibetinspanielia, ja juossut pakoon Remu Aaltosen lähentely-yrityksiä. Lolan mies Jarkko Wallinkoski oli mun miehen kanssa samaan aikaan intissä.
Voitinko?
keiden kaikkien kanssa on ollut yhtä aikaa samassa kaupassa/sporassa/leffassa jne. jatkakaa listaa ;).
Tämän lisäksi yksi perheenjäsenistäni on itsekin " melkein julkkis" , joten voin sanoa olevani oikeasti sukua melkein julkkikselle ;).
mä olisin sukua tosi julkkikselle mut eihän sitä lasketa
Olen ollut samassa hiihtohississä (ankkuri) Seppo Hovin kanssa.
Vierailija:
Olen ollut samassa hiihtohississä (ankkuri) Seppo Hovin kanssa.
No mun kaveri seukkas erään julkimon kanssa, lisäksi eräs entinen salkkari-näyttelijä yritti iskeä häntä.
Exän ystävä on hässinyt erästä tangoprinsessaa ja oman ystäväni ystävä on eräs toinen tangokuninkaallinen. Lisäksi olen sukua BB-Kakille ystävän kautta.
Tyttäreni kummin isoveli on erään tunnetun bändin solisti.
Serkkuni isän yksi parhaista ystävistä on eräs juuri ministeriksi valittu.
Isoveljeni möi ranskalaiset Sally Spectralle ja yövyin Anna-Leena Härkösen kanssa samassa hotellissa Tampereella.
Jasperille olen sukua äitini kautta, ja " bongattuja" en viitsi edes alkaa luettelemaan, mielestäni he eivät ole sukua...
Se oli musta ehdottomasti paras, harmi et meni sählään sen Tapion kanssa eikä päässy jatkoon... :/
Ihana se on silti! :)
Mutta esikoisen kummitäti on tanssinut vaakamamboa Antti Autin kanssa
Mulla on ollut käsieni välissä missin sekä muutaman missikokelaan lanteet vuonna 2004 Niin ja salkkari kentsun
kaupas sen viimekertasen unelmakämpän kilpailijanaisen, sen punatukkaisen...