Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaupasta porsaan sisäfileen ja kohta pääsen herkuttelemaan. Mitäs te köyhät syötte tänään

Vierailija
13.03.2026 |

Lihakin on tänäpäivänä todella kallista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kaupasta niin ostin viinirypäleitä 2 rasiaa eli kilon. Päärynöitä, dr pepper limua, kanansuikaleita, rae juustoa myös ostin. Vaikka olen työtön niin voin ostaa mitä ruokaa vaan ei ole rahasta kiinni.

Vierailija
22/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kyaymys. Perjantaina syödään pitsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä porsaanhäntiä ja nakkeja jotka roikutan hännistä ja  syön. 

Vierailija
24/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han vasta koyha on kun ei majaille taalla Aurinkorannikolla jossa ilmakin on parempi

Vierailija
25/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole erityisen köyhä mutta kasvissosekeittoa. Tämän lääkekuurin kanssa en meinaa saada mitään alas kun kuvottaa. 

Vierailija
26/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä.

Mutta ei haittaa. Me köyhät vaan nauretaan kun "rikkaat" öyhöttää vauva palstalla.

Vierailija
27/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pakastimesta taannoin ostamaani lähitilaluomunautajauhelihaa, ja illalla teen siitä poikien kanssa hampurilaisia. Medium-kypsennös parilapannulla niin, että keskiosa on vielä punainen ja maukas, ei voi tulla pahaa!

28/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissakin kärsii 400 000 ruotsalaista nälästä rahan puutteessa. Ne muut saavat Kela kultakortit. 

Vierailija
29/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin pakastimesta taannoin ostamaani lähitilaluomunautajauhelihaa, ja illalla teen siitä poikien kanssa hampurilaisia. Medium-kypsennös parilapannulla niin, että keskiosa on vielä punainen ja maukas, ei voi tulla pahaa!

Jauheliha on tuore tuote. Ei sitä pakasteta, jos haluaa parhaimman makunautinnon jossain hampurilaispihveissä. Silloin jos haluaa hifistellä, niin voi jauhaakin sen jauhelihan itse ennen paistoa.

Vierailija
30/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi kaurapuuroa. Päivälliseksi aion paistaa kaali- sekä porkkanasuikaleita ja syödä tattarin kanssa.

Vierailija
31/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaperjantai.  Huomenna voisi laittaa ruokaa vähän enemmänkin, joskos vaikka tekisi risoton.

Vierailija
32/32 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika on halvempaa kuin kana tai tonnikala  nautaa eli lehmää en syö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme