Ostin kaupasta porsaan sisäfileen ja kohta pääsen herkuttelemaan. Mitäs te köyhät syötte tänään
Kommentit (32)
Tyhmä kyaymys. Perjantaina syödään pitsaa.
Minä porsaanhäntiä ja nakkeja jotka roikutan hännistä ja syön.
Ap:han vasta koyha on kun ei majaille taalla Aurinkorannikolla jossa ilmakin on parempi
Mä en ole erityisen köyhä mutta kasvissosekeittoa. Tämän lääkekuurin kanssa en meinaa saada mitään alas kun kuvottaa.
Kynsiä.
Mutta ei haittaa. Me köyhät vaan nauretaan kun "rikkaat" öyhöttää vauva palstalla.
Otin pakastimesta taannoin ostamaani lähitilaluomunautajauhelihaa, ja illalla teen siitä poikien kanssa hampurilaisia. Medium-kypsennös parilapannulla niin, että keskiosa on vielä punainen ja maukas, ei voi tulla pahaa!
Ruotsissakin kärsii 400 000 ruotsalaista nälästä rahan puutteessa. Ne muut saavat Kela kultakortit.
Vierailija kirjoitti:
Otin pakastimesta taannoin ostamaani lähitilaluomunautajauhelihaa, ja illalla teen siitä poikien kanssa hampurilaisia. Medium-kypsennös parilapannulla niin, että keskiosa on vielä punainen ja maukas, ei voi tulla pahaa!
Jauheliha on tuore tuote. Ei sitä pakasteta, jos haluaa parhaimman makunautinnon jossain hampurilaispihveissä. Silloin jos haluaa hifistellä, niin voi jauhaakin sen jauhelihan itse ennen paistoa.
Lounaaksi kaurapuuroa. Päivälliseksi aion paistaa kaali- sekä porkkanasuikaleita ja syödä tattarin kanssa.
Pizzaperjantai. Huomenna voisi laittaa ruokaa vähän enemmänkin, joskos vaikka tekisi risoton.
sika on halvempaa kuin kana tai tonnikala nautaa eli lehmää en syö.
Just tulin kaupasta niin ostin viinirypäleitä 2 rasiaa eli kilon. Päärynöitä, dr pepper limua, kanansuikaleita, rae juustoa myös ostin. Vaikka olen työtön niin voin ostaa mitä ruokaa vaan ei ole rahasta kiinni.