Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ katselee parisuhteeseen vähän vanhempaa miestä ikäluokasta 55+. Tuntuuko että pieni ikäero piristää?

Vierailija
13.03.2026 |

Mediatietojen mukaan piristää parisuhdetta

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki "mediatietoon", kiitos?

Viime aikoina on ollut mediassa avautumassa näitä naisia, joille on tullut ihan yllätyksenä, miten hankalaa on arki vanhuspuolison kanssa.

Ylläri pylläri.

Vierailija
2/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempaa? , Kyllä minä miehenä itse toivoisin enempi parisuhdetta kuin hoitosuhdetta, joka ajats häivähtää mielessäni ajatuksesta, jossa mahd.kumppanini olisi minu 15 vuotta nuorempi tai vanhempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah mitä toiveajattelua! Juuri kun pääsin eroon 7 v vanhemmasta miehestä niin toista vaaria en ikinä ota. Miehet vanhenevat ihan etuajassa. N44

Vierailija
4/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jonkun mätänevän guben kanssa seurustelu PIRISTÄISI? Aaahahahahahahhahahahahahahah

Vierailija
5/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole noin yksioikoista, kuka tahansa voi sairastua mihin tahansa, milloin tahansa. Jos 25 vuotias pariutuu 80 vuotiaan kanssa, niin silloin voidaan pikkuhiljaa puhua hoitosuhteesta ja myös siinä tapauksessa, että tällä 25 vuotiaalla on jokin etenevä sairaus.

Vierailija
6/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta. Katsoin juuri telkkarista kun Maria Veitola kävi Hjalliksen ja Jasminin luona kylässä. Heillä onni kukoisti 🤗

Vierailija
7/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee parinsa ihan itse ja omien mieltymystensä mukaan. Onneksi! 

Tuon ikäisenä pariutuvat yleensä tietävät mitä haluavat. Siinä on hyvät ja huonot puolet puntaroitu moneen kertaan.

Vierailija
8/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Katsoin juuri telkkarista kun Maria Veitola kävi Hjalliksen ja Jasminin luona kylässä. Heillä onni kukoisti 🤗

Toistaiseksi.

Vierailija
9/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä pariutuvat yleensä tietävät mitä haluavat. Siinä on hyvät ja huonot puolet puntaroitu moneen kertaan.

Niin varmasti. Mutta ei se ikäero mitenkään piristä, vaan on juuri sellainen huono puoli, jota pitää ihan oikeasti puntaroida.

Vierailija
10/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen naisen mielestä 55-vuotiaat miehet vaikuttavat ikivanhoilta. Olen aina viehättynyt eniten suunnilleen omanikäisistäni miehistä maksimissaan parin vuoden ikäerolla suuntaan tai toiseen. Nuoremmat näyttävät kovin nuorilta ja lapsellisilta. 

Vierailija
11/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vanha mies on liian komentava keski-ikäisnuorelle naiselle.

Vierailija
12/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö, tää väite täällä toistuu tasaisin väliajoin. Muutamat naiset varmaan kelpuuttaa vanhemmankin miehen, mä en koskaan ole "katsellut" itseäni vanhempia. 

Vierailija
13/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt oletukseen, että moni 40+ vuotias katselisi selvästi itseään vanhempaa kumppania? Tilastojen valossa suomalaiset pariutuvat suht pienellä ikäerolla.

Vierailija
14/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He näyttivät onnellisilta koko perhe. Olen aina pitänyt Hjalliksesta ja hänellä on tosi ihanat pojat.

Vierailija
15/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin taitaa mennä. 

Vierailija
16/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on, että keski-ikäisenä naisena on pakko katsella itseään vanhempaa miestä...ainakin jos haluaa vakavan parisuhteen. Sittenkin on vaikea löytää ketään, vaikka olis kuinka tyylikäs ja hoikka. Olisi nimittäin mukavaa, jos mieskin olisi sporttisen sutjakka. Tietysti luonne on tärkein. Ei kai niitä sutjakoita, empaattisia ja fiksuja 55+ miehiä ihan kauheasti ole vapaina? 

Vierailija
17/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mediatietojen mukaan" = yhden palstajankkaajan mukaan.

Hän on jankannut tätä samaa niin kauan, että tuo "55+" on jo vähintään 65.

Vierailija
18/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni kokee 10-15 vuotta vanhemman ihmisen ulkoisesti kiinnostavaksi? Miten paljon löytyy yhteistä kiinnostusta selvästi itseään vanhemman kanssa? Itse en voisi kuvitella seurustelevani selvästi itseäni vanhemman tai nuoremman ihmisen kanssa.

Vierailija
19/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a

Vierailija
20/31 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ajatus. Miten 15 vuotta vanhempi mies voisi 'piristää'? Eikö sen pitäisi olla 15 vuotta nuorempi pikemminkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi