Hauska tuo Ylen mamukone. Voit katsoa mistä postinumeroalueesi maahanmuuttajat tulevat
Kommentit (158)
Täällä 17 % ja eniten Bangladeshista, Intiasta, Pakistanista ja Sri Lankasta. Eipä heistä paljon häiriötä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä erinomainen työkalu kun katsoo mihin haluaa muuttaa
Koulukoneen kanssa.
Suomi on pilattu mamutuksella viimeisen 10 vuoden aikana. Ma mu ja on jo LIIKAA!!! Go home!!!
Vierailija kirjoitti:
Entinen Neuvostoliitto ja Ukraina
00580 Helsinki , suurin ryhmä entinen Neuvostoliitto ja sitten Kiina
Vierailija kirjoitti:
Enempi kiinnostais milloin lähtevät.
Lähtevät heti kun annetaan vähän vauhtia...
Vierailija kirjoitti:
Täällä 17 % ja eniten Bangladeshista, Intiasta, Pakistanista ja Sri Lankasta. Eipä heistä paljon häiriötä ole.
Eikö liikenteessä? Heillä on autoillessa varsin luovia ratkaisuja.
Entinen Neuvostoliitto, Porin keskusta
2015 sipilä ja orpo otti 35000 rikkauspalleroa torniosta
Kontula 48% ulkomailla syntyneitä. Irak, Somalia ja afganistan 13%
Huikeasti eniten entisestä neukkulasta.
Oletan, että kyseessä on Ukraina ja Venäjä.
Itselläni on äärimmäisen huonot kokemukset paikkakunnallani olevista venäläisistä. Pahimmat.
Minä uskallan sanoa tämän ääneen sekä livenä että täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää, määrä lisääntynyt näemmä alle 30 prosentista liki 50 prosenttiin ja suurimmasta ryhmästä kisailee ex neuvostoliitto + s:llä alkava eteläisempi valtio joka ainakin joskus oli täällä kielletty sana.
Melkein 50 prosenttia. Miettikää sitä. Mutta ei ole keskustassa asuvien valtuutettujen asuinaluetta joten evvk.
Miksi asut slummissa? Yhdelläkään rikkaalla alueella ei ole yli 10 %.
On tässä alueessa se etu, ettet esim. sinä asu täällä tyhmentämässä alueen keskiälykkyyttä.
Olen asunut täällä vuosikymmenet, minä en ole muuttunut, alue on. Suurin ongelma on kuitenkin se, että poliitikkomme ummistaa alueen ongelmilta (mm. huumeet, muu rikollisuus ja rauhattomuus) ihan tarkoituksella silmänsä ja jopa kerää tahallaan sosiaalitapauksia alueelle ilmeisesti toivoen että ongelmatapaukset ei täältä valu heidän paremmiston alueilleen. Oikeasti valuu mutta poliitikot koittaa ummistaa noiltakin silmänsä kun eivät osaa tehdä tuollekaan ongelmalle mitään koska ideologia tai yleinen typeryys.
Vuonna 2014 Suomessa asui 323 000 ulkomaalaistaustaista henkilöä, tuoreimmissa saatavilla olevissa tiedoissa vuonna 2024 noin 624 000. Määrä siis noin kaksinkertaistui kymmenessä vuodessa.
väestönvaihto on vain teoria...
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen YLE:n propaganda-artikkeli.
Missä on tenityttöjen r aiskaaja afrikkalaiset ja arabit? Kauppakeskuksissa lorvailijat?
Mikä ihmeen propaganda? Tuo näyttää ihan vain neutraalisti Tilastokeskuksen luvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää, määrä lisääntynyt näemmä alle 30 prosentista liki 50 prosenttiin ja suurimmasta ryhmästä kisailee ex neuvostoliitto + s:llä alkava eteläisempi valtio joka ainakin joskus oli täällä kielletty sana.
Melkein 50 prosenttia. Miettikää sitä. Mutta ei ole keskustassa asuvien valtuutettujen asuinaluetta joten evvk.
Miksi asut slummissa? Yhdelläkään rikkaalla alueella ei ole yli 10 %.
On tässä alueessa se etu, ettet esim. sinä asu täällä tyhmentämässä alueen keskiälykkyyttä.
Olen asunut täällä vuosikymmenet, minä en ole muuttunut, alue on. Suurin ongelma on kuitenkin se, että poliitikkomme ummistaa alueen ongelmilta (mm. huumeet, muu rikollisuus ja rauhattomuus) ihan tarkoituksella silmänsä ja jopa kerää tahallaan sosiaalitapauksia alueelle ilmeisesti toivoen että ongelmatapaukset ei täältä valu heidän paremmiston alueilleen. Oikeasti valuu mutta poliitikot koittaa ummistaa noiltakin silmänsä kun eivät osaa tehdä tuollekaan ongelmalle mitään koska ideologia tai yleinen typeryys.
Minä olen tämän palstan älykkäin.
Meidän kylillä katukuvassa intia/paskastania/ne.get ja rag.headit+perheet+sukulaiset. Koko värisuora elätettävänä !
Vierailija kirjoitti:
Huikeasti eniten entisestä neukkulasta.
Oletan, että kyseessä on Ukraina ja Venäjä.
Itselläni on äärimmäisen huonot kokemukset paikkakunnallani olevista venäläisistä. Pahimmat.
Minä uskallan sanoa tämän ääneen sekä livenä että täällä.
Tuossahan oli rekisteröity sitä, mistä asukkaiden vanhemmat ovat kotoisin, joten aika monen näistä "Entinen Neuvostoliitto" -taustaisista vanhemmat ovat syntyneet ennen NL:n hajoamista. Voivat olla siis myös Baltian maista.
Täällä vain 1% ulkomaalaisia eli käytännössä yksi ihminen. Niin pieni paikkakunta ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi 3.4 %
Ja vielä lisään että nämä niitä aitoja
"Pellejä ja Kalleja"
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2014 Suomessa asui 323 000 ulkomaalaistaustaista henkilöä, tuoreimmissa saatavilla olevissa tiedoissa vuonna 2024 noin 624 000. Määrä siis noin kaksinkertaistui kymmenessä vuodessa.
väestönvaihto on vain teoria...
Ukrainalaisia jo melkein 100 000 näistä
Enempi kiinnostais milloin lähtevät.