Naiset kertovat mistä syystä jättivät miehensä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/17d3d5b4-c86d-4ad3-b58f-5a7dc98ae1f5…
No alkoholin takia tietenkin.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä eroihin oli mm. väkivalta ja pettäminen.
Jännis sen olla pitää
Ei minun mielestä. Ovat paskoja.
Yksi petti
Yksi oli väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen
Yksi istui päivät ja yöt pelikoneella. Ei tehnyt kotitöitä ja ei ollut seksiä.
Nyt on normaali kiltti mies mulla.
noin monta jännämistä naisen pitää ottaa ennen kuin tyytyy kilttimieheen ja sitä kilttimiestä nainen pettää jatkuvasti jännämiesten kanssa. kilttimies on vain elättäjä.
Syytät minua huonoista parisuhteista?
Me maksamme menot puoliksi.
En petä minun miestä.
Mieheni on kiltti, hyvä ja normaali mies, ei kilttimies
Mies alkaa juoda, koska nainen jäkättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on yhtä monta kuin niitä jättäjiä.
kyllä niitä syitä on vain 1.
nainen kyllästyy mieheensä noin 40-50v iässä ja eroaa.
Lapsen isä jätti minut kun olimme 30+. Viiskymppisenä löysin nykyisen miehen.
Eräs nainen jätti poika ystävänsä koska miehellä oli punaiset sukat.
Noh? Mihin jäit kilttimies? Mikä on kun et vastaa enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on yhtä monta kuin niitä jättäjiä.
kyllä niitä syitä on vain 1.
nainen kyllästyy mieheensä noin 40-50v iässä ja eroaa.
Meille meinasi tulla ero tuossa vaiheessa, kun kyllästyin miehen juomiseen. Mies paransi tapansa, kun pelkäsi, että lähden.
Tavatessa me oltiin ihan tavallisia nuoria aikuisia, jotka kävi välillä viikonloppuisin kavereiden kanssa baarissa. Siinä missä minulla vuosien myötä juominen väheni entisestään, miehellä se lisääntyi. Minulle selvisi liian myöhään, että miehen suvussa on alkoholismigeeni. Parissa kymmenessä vuodessa ehtii tapahtua vaikka mitä. Ja niin, me tavattiin muualla kuin baarissa eikä alkoholilla ollut siihen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa juoda, koska nainen jäkättää.
Ja nainen oli pakko saada miksi?
Vierailija kirjoitti:
Yksi toinen nainen taas ihastui mieheen, koska miehellä oli punaiset sukat. Liekö kyseessä ollut sama mies?
Vierailija kirjoitti:
Vakaumuksellinen persunainen?
Olen melkein nelikymppinen mies ja en yleensä juo, mutta viime pe-la yö vedin aika perskännit kun lähdin kaverin kanssa baareihin. :D Olin mielestäni asiallinen ja sit mut heitettiin ulos muka liiasta kännistä. Nyt olen käynyt salilla ja ei kyllä kiinnosta pitkään aikaan lähteä baareihin, mutta joitakin oluita tulen kyllä vkl ottamaan. Juoppo en toki ole enkä semmonen jä...nä_mies. Ei näköjään kelpaa kunnolliset miehet naisille, siis ainakaan jos ei ole tarpeeksi pitkä ja komea. Olkoot sitten niiden hullujen kanssa ja ottakott tur...aan. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin kolme miestä alkoholin takia. Aina niitten piti perjantaisin juoda.
Varmaan harmitti ryypätä 6 päivää yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännis sen olla pitää
Yksi petti
noin monta jännämistä naisen pitää ottaa ennen kuin tyytyy kilttimieheen ja sitä kilttimiestä nainen pettää jatkuvasti jännämiesten kanssa. kilttimies on vain elättäjä.
Suomalainen mies ei elätä edes omia lapsiaan, oli sitten jännis tai kilttis. Faktaa.
Seksi se ei vaan toiminut, se oli sellaista 5 min ja siinä kaikki. Sitten suihkuun ja hoidella itse itseni. Ymmärsin, en kaipaa tämänlaista suhdetta. Jokaisella omanlaisensa syyt eroon.
N29
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen mies ja en yleensä juo, mutta viime pe-la yö vedin aika perskännit kun lähdin kaverin kanssa baareihin. :D Olin mielestäni asiallinen ja sit mut heitettiin ulos muka liiasta kännistä. Nyt olen käynyt salilla ja ei kyllä kiinnosta pitkään aikaan lähteä baareihin, mutta joitakin oluita tulen kyllä vkl ottamaan. Juoppo en toki ole enkä semmonen jä...nä_mies. Ei näköjään kelpaa kunnolliset miehet naisille, siis ainakaan jos ei ole tarpeeksi pitkä ja komea. Olkoot sitten niiden hullujen kanssa ja ottakott tur...aan. :D
Jos et olisi juonut itseäsi noin tolkuttomaan humalaan, olisit ehkä tavannut baarissa sinusta kiinnostuneen naisen. Mikäli baarissa näkee ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen, joka on todella humalassa, niin toiset ajattelee heti, että tyypillä on alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi juonut itseäsi noin tolkuttomaan humalaan, olisit ehkä tavannut baarissa sinusta kiinnostuneen naisen. Mikäli baarissa näkee ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen, joka on todella humalassa, niin toiset ajattelee heti, että tyypillä on alkoholiongelma.
Melko karua elää elämäänsä niin, ettei voi mitään tehdä tai koskaan irroitella kun aina on vaarana että menee elämän rakkaus ohi.
P.S. Normaali ihminen ei todellakaan luule että baarissa humalassa olevalla ihmisella on alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännis sen olla pitää
Yksi petti
Arvostelustasi huolimatta kävit muutaman läpi, ennenkuin päädyit nykyisen...myötäilijän? kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko karua elää elämäänsä niin, ettei voi mitään tehdä tai koskaan irroitella kun aina on vaarana että menee elämän rakkaus ohi.
P.S. Normaali ihminen ei todellakaan luule että baarissa humalassa olevalla ihmisella on alkoholiongelma.
Jos sinä näet baarissa naisen tuhannen päissään, niin ajatteletko, että siinäpä olisi sinulle hyvä nainen puolisoksi ja lastesi äidiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä näet baarissa naisen tuhannen päissään, niin ajatteletko, että siinäpä olisi sinulle hyvä nainen puolisoksi ja lastesi äidiksi?
En tiedä, kun olen naimisissa oleva nainen.
Miehen voisin hyvinkin löytää baarista tukevassa humalassa, jos olisin sinkku. Niin ennen on pariuduttukin, ja nyt ei enää pariuduta melkein ollenkaan.
Kansanatauti. Me ollaan synkkää ja puhumatonta väkeä.
Miehet perinteisesti turvautuu pulloon. Ja tietäähän sen mitä siinä käy. Turmiolan Tommi taas herää henkiin.
Naisten keinoihin taas tuntuu kuuluvan erilaiset SSRI lääkitykset. Lienevät vähemmän turmiollisia.
Top kolmosessa oli alkoholinkäyttö, uskottomuus, epätasa-arvo kotitöissä ja seksiongelmat.
Tuosta puuttuu väkivalta.