Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1855)
Villellä hyvällä tavalla tavis vaimo. Ei vaikuttanut siltä että olisi vetänyt jotain showta kameroiden edessä. Tidjanin morsian vaikutti siltä kuin olisi yrittänyt olla "toinen Tidjan" puhumalla englantia. "Double tap" vai miten se meni. :D
Hyvä ku japsi tippui👏 ei olis ansainnut voittoa pelkällä olemisella farmilla
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän tehnyt yhtä paljon kuin muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän tehnyt yhtä paljon kuin muutkin?
Kyllä esim. ruuanlaitossa ahkerasti mukana mistä häntä muut kiittivätkin. Ei kuulunut niihin joita kamera seurasi, toisin kuin esim. Kirsi ja moni muu. Eivät kaikki ole aina ja joka tilanteessa suuna ja päänä!
Kirsi on paras, toivottavasti voittaa. Kirsi on vuosikymmenten aikana näyttänyt meriittinsä ja itsellisyytensä. Se ehkä on huomattu.
Toiset moittivat, että Kirsi "pelaa", samaan aikaan, kun itse eniten "pelaavat" taustalla.
Kirsille ei sallittaisi mitään, itselle kyllä kaikki.
Monen käytös ohjelman ajan surullisesti muistuttaa monen työpaikan, naapuruston korttelien ym. käytöstä, kun itse ei lähde toisten mollaamiseen, joudut itse toisten kohteeksi.
Joitakin kommentteja tuolta matkan varrelta luin ja ajattelin että mitä ihmettä, vaikuttaa yhden pelaajan kiusaamiseslta. Miten voi olla mahdollista, että näin näkyvästi latistetaan yhden ihmisen oleminen, eläminen, kilpaileminen ja persoona. Hyi helv..
Ikävimpänä on Jannican näsäviisatselu ja - muka Kirsin puheen matkiminen ivallisine äänensävyineen. En ole kertaakaan kuullut Kirsin puhuvan toisille naama väärällään ivaillen. Siinä nuori ylimielisyys ja kokeneempi itsehillintä kohtaavat. En ymmärrä tällaista peliä lainkaan. Laittakaa seuraavilla kausilla täyskasvuiset kisaamaan keskenään. Instabeibet pinnallisempiin ohjelmiin kisaamaan siitä kuka painaa parhaiten kaverin maanrakoon.
Norikolle ja Kirsille nostan hattua! Tidjan olisi saattanut olla hatun noston arvoinen myös omana itsenään. "Piireihin" sekaantuessaan joutui vähän menemään mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jannica hymyilee alaspäin ,
Villellä on hevosmaiset hampaat,
Kirsillä likainen tukka ja käytöstavat ja
Noriko on samurai muija
Tämä on Farmi, ei kauneuskisat.
Kirsillä oli eri säännöt itselle ja muille. Likaista peliä ja itsesäälissä kieriskelyä.
Ei ole kiusaamista, jos omalla käytöksellään aiheuttaa muille mielipahaa ja sen vuoksi muut eivät hänestä pidä.
Vain tyhmä hakeutuu seuraan, jossa on epämiellyttäviä tai kieroja ihmisiä.
Hyvä, että Kirsi tippui.
Kukakohan ton sitten voitti? Kirsi Salo sanoi jatkuvasti että hän ei pysty kannattelemaan niitä kannuja kun on jotain lihasjuttuja. Aina jotain selityksiä. Silti voitti Norikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perheen vierailu farmilla.
Jannica Nordberg tytärten ikä ? Siis kuinka nuori äiti hän on ollut, kun on saanut ensimmäisen lapsen.
Tytöthän oli jo aika ihminen, kun kävi vierailulla farmissa.
Entä Tidjân Ba tyttöystävä, ihon väri on aika tumma. Onkohan hänellä jokin sisäelinten sairaus ?
Silmät oli myös kuin struumaa sairastavalla.
Vai onko sukupuussa jotain kauempaa kulkeutunut ihonväri. Ei kuitenkaan ihan luomulla vaikuttanut.Kyllähän noin 40-vuotiaalla voi olla noin 20-vuotias tytär. Mutta itsekin kiinnitin huomion Tidjanin tyttöystävän ulkonäköön. Voisi olettaa että on jokin sairaus. Silloinhan ihminen ei voi ulkonäölleen mitään.
Tidjân Ba ja Heidi Kytö sanovat toisilleen tahdon elokuussa. Parisuhde joutui koetukselle jo ensimmäisten kuukausien aikana, kun Tidjân petti Heidiä. Nyt he kertovat, mitä vaatii päästä vaikeista ajoista yli ja mitä tilanne opetti.
- Kopioitu iltapäivälehdestä
Heidin taustoista ja ihon väristä ei tietoo, mutta ei tuo voi luomu olla, niin Truppimainen väri.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt te, jotka toitotitte montakymmentä sivua, että Kirsin voitto on tuotannon etukäteen päättämä asia? Jonkun mielestä se oli jopa vihervasemmeisto-tuotanto 😂
Ai mites nyt, no ihanaa, kun putosi, ihanaa, ihanaa!!!
Ihanaa!!!!
Kyllä! Ja oliko ranteet suorina myös muka? Tuomarille kenkää!
Vierailija kirjoitti:
Norikolla hoono soomi😳
Kertakaikkisen surkea
Vierailija kirjoitti:
Kova kisa oli naisten kesken, kun vettä käsissään pitivät.
Kirsi ei varmaankaan uskaltanut ottaa kisaan Villeä. Olisi saattanut olla varma häviö-.
Kukahan noista naisista olisi ottanut Villen kaksintaisteluun - niin juuri ei kukaan.
Kirsi on ainoa noista lopuista kilpailijoista, joka ansaitsisi voiton! En ole aiemmin "tuntenut" Kirsiä, mutta nyt seuratessani tätä ohjelmaa, niin on kyllä ansainnut arvostusta niin osaamisessa kuin tekemisessä, on todella farmille sopiva henkilö. Erityisen pettynyt olen ollut Jannicaan, ei kyllä kenenkään naisen kannata luottaa moiseen petturiin. Jannica on lisäksi kiusaaja, koska sitähän tuo jatkuva Kirstin nimeäminen on. Ei enää vaikuta rehdiltä pelaamiselta vaan maalittamiselta. Lisäksi kovasti haluaa miellyttää vain miehiä, ensin sitä Juccia, joka onneksi putosi, ja nyt sitten Villeä. Molemmat varsinaisia juoruilijoita ja valehtelijoita. Halveksittavaa! Jannica pelaa täysin miesten pussiin, eikä ymmärrä noiden vedätystä, eikä itsellä ole kuitenkaan mahdollisuuksia voittaa Villeä...
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on paras, toivottavasti voittaa. Kirsi on vuosikymmenten aikana näyttänyt meriittinsä ja itsellisyytensä. Se ehkä on huomattu.
Toiset moittivat, että Kirsi "pelaa", samaan aikaan, kun itse eniten "pelaavat" taustalla.
Monen käytös ohjelman ajan surullisesti muistuttaa monen työpaikan, naapuruston korttelien ym. käytöstä, kun itse ei lähde toisten mollaamiseen, joudut itse toisten kohteeksi.
Olen täysin samaa mieltä. Kaiken huippu tuo Kirsin valinta Noriko kaksintaisteluun ja ne selitykset, miksi näin ei olisi saanut tehdä. Villekin alentui esittämään ala-asteikäistä neitiä kertoessaan Jannicalle vedenhakumatkalla, mitä oli kuullut Norikolta Kirsistä. Itsekin toivon Kirsin voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Kaiken huippu tuo Kirsin valinta Noriko kaksintaisteluun ja ne selitykset, miksi näin ei olisi saanut tehdä. Villekin alentui esittämään ala-asteikäistä neitiä kertoessaan Jannicalle vedenhakumatkalla, mitä oli kuullut Norikolta Kirsistä. Itsekin toivon Kirsin voittoa.
Mitä sitä enää toivot, kun Kirsi putosi jo - omasta mielestään tietysti epäoikeudenmukaisesti ja väärässä lajissa. Harvinaisen raskas ihminen ja täysin sokea omalle käytökselleen.
Apua! Vihervasemmisto tuotanto 🤭