Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2064)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä säälipelle lähti, oikeus voitti. Kirsin mussukka.
Sinä siis! Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on selkä kipee, niin kuka ois niin reilu, et ei ottais voimaa?" Mitä hit_too? Ihan sama kuin joku sanois: " mä oon niin tyhmä et oisko joku niin reilu, et ei ottais tietoo mua vastaan?"
Joo vähän tympii tuollainen että säälillä joku pyrkii voittoon.
Onko tuo Janne vai mikä hoomo
On se, just.
Oli järkyttävää, että Kirsi pyytää lukemaan kirjettä viron aksentilla – todella mauton pyyntö! Samoin Susannan silmien pyörittely tälle viattomalle läpälle huokuu ylimielisyyttä. Eivät edes yritä peittää asennettaan Kätliniä kohtaan. Todella vastenmielistä ja törkeää!!
Vierailija kirjoitti:
Haahhaahhaaa naurettavaa, mikä pelle
Kyllä! Niin oletkin! 😁
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli kun oli hauska tuo vuohenlypsämisjuttu Tidiltä ja kumppaneilta. "Väärä tyyppi". :D
Oli muutenkin hyvä jakso. Mua nauratti se verbi mitä Jucci käytti Kirsin kohdalla. "Kirsi pupettaa." Näytti vielä käsillä sellaista pupetmasterin elettä millä liikuttaa lankoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Kirsi jankkas tuon sepän ulkonäöstä? Yök! Hyvä ettei kuola valunut... Setämies ei sais puhuu noin itteensä nuoremmasta naisesta.
Soo soo, ei Kirsiä saa täällä arvostella, Kirsi, Kirsi, Kirsi
No kokeillan! Jucci on narsisti, pelle, sairas päästään, väkivaltainen, manipuloiva ja ilkeä ukko ja lisäksi kiero! Mitäs tästä sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli kun oli hauska tuo vuohenlypsämisjuttu Tidiltä ja kumppaneilta. "Väärä tyyppi". :D
Oli muutenkin hyvä jakso. Mua nauratti se verbi mitä Jucci käytti Kirsin kohdalla. "Kirsi pupettaa." Näytti vielä käsillä sellaista pupetmasterin elettä millä liikuttaa lankoja. :D
Naisten letunpaistohetki oli myös hauska. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Kirsi jankkas tuon sepän ulkonäöstä? Yök! Hyvä ettei kuola valunut... Setämies ei sais puhuu noin itteensä nuoremmasta naisesta.
Tosikot älkööt vaivautuko ohjelmaa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI myöskään incellit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI myöskään incellit!
Ja homofoobikot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI myöskään incellit!
Ja homofoobikot
Miten se tutkimus homofoobikkojen omasta selsuaalisuudesta menikään? 🤔
Kirsiä ei mihinkään kisaan enää. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää varmaan lopettaa nyt sitten katsominen…otan osaa!
Vierailija kirjoitti:
Jaksuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI myöskään incellit!
Ja homofoobikot
Miten se tutkimus homofoobikkojen omasta selsuaalisuudesta menikään? 🤔
Minä voin sanoa, olen 80 vuotias ja en voi sietää homoja. Ja olen ollut ikäni täysi hetero.
Koskaan en ole tuntenut vetovoimaa,, en minkäänlaista samaa sukupuolta olevaan.
Miehiä on jouduttu ottamaan siksi peliin kesken kisan mukaan, kun naiset ovat äänestäneet miehiä liikaa pois, niin on käynyt ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien vastustajatäti pelmahti paikalle. Hän saarnaa samoin sanoin vuodesta toiseen. Poikkeuksellisen raskas ihminen.
Kuka hän on. On ihmisiä, jotka haluavat säilyttää ihonsa kauniina, sellaisena, kuin se on jumalan luodessa ihmisen ollut.
Ei iholle tarvitse piirtää. Tatuointi liikkeet tulisi lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Voisin katsoa uudelleen ja uudelleen sen kohdan, missä Kirsi näytti ja eläytyi, kuinka hän hakkasi kiilaa pölliin. Hahaha, ihan meemiainesta! :-D
Kirsillä taitaa olla kova kunto.
Mitä ihmetä on tuo narina nälästä ja ainaisesta perunasta? Ilmeisen kalainen järvi vieressä, marjoja metsässä, kasvimaa kukoistaa, juurikasvit jo syötävän kokoisia, lehmät ja vuohet lypsävät, kanat ja ankat munivat...Jos tuolla ei saa mahaansa täyteen, niin vika on ruoan tekijöissä, eivät osaa käyttää olemassa olevia raaka-aineita. Ja leivinuunia ei "panna päälle", vaan lämmitetään!
Ja jos olin erehtynyt pitämään Kirsi Saloa suht fiksuna, niin eilen hävisi sekin kuvitelma; oli kyllä n o l o a se sepän perään kuolaaminen.
Oispa ollu kiva nähdä, minkä lajin "reilun pelin" janne ois ite valinnut haastettuna?