Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (745)

Vierailija
741/745 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Kirsi on rehti pelaaja. Kertoo asiat niinkuin ne ovat.

Farmihistorian kieroin osallistuja. Umpikiero.

Taidat jankuttaja olla itse umpikiero

Kyllä minustakin Kirsi on reilu osallistuja. Puhuu suoraan, siitähän Suomalaiset tykkäävät, Toisin kuin nämä Kätlin ja nastahammas kieroilija. 

Minä myös olen tykännyt Kirsistä. Kirsi on fiksu ja on rehellinen. Tietää mitä tekee.

Kirsikö se täällä kehuskelee, ja poistailee itsestään kertovia erilaisia viestejä, voi voi :D

Tuskin Kirsin tarvitsee täällä itseään kehuskella, mutta! Eiköhän hänellä ole parempaa tekemistä!

Niin, onhan se noloa jälkeen päin julkisesti nähdä, miten on toiminut, kun muutkin sen näkevät. Ei se silti oikeuta poistamaan viestejä, joissa kyseistä toimintaa tuodaan ilmi. Jätetään nyt sensurointi pois, eikö niin Kirsi.  Ja hyvä, jos on muutakin tekemistä, kuin lukea näitä arvioita täältä, ellei sitten itsensä kehittämismielessä. Hyvä niin. 

Sulla on nyt jo kyllä vainoharhoja siitä, että Kirsi olisi palstalla... nyt lääkkeitä harhoihin,  etteivät ne pahene! Kohta saatat luulla, että Stubbkin päivystää täällä, Stasi jne

Vierailija
742/745 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Kirsi on rehti pelaaja. Kertoo asiat niinkuin ne ovat.

Farmihistorian kieroin osallistuja. Umpikiero.

Taidat jankuttaja olla itse umpikiero

Kyllä minustakin Kirsi on reilu osallistuja. Puhuu suoraan, siitähän Suomalaiset tykkäävät, Toisin kuin nämä Kätlin ja nastahammas kieroilija. 

Minä myös olen tykännyt Kirsistä. Kirsi on fiksu ja on rehellinen. Tietää mitä tekee.

Kirsikö se täällä kehuskelee, ja poistailee itsestään kertovia erilaisia viestejä, voi voi :D

Tuskin Kirsin tarvitsee täällä itseään kehuskella, mutta! Eiköhän hänellä ole parempaa tekemistä!

Niin, onhan se noloa jälkeen päin julkisesti nähdä, miten on toiminut, kun muutkin sen näkevät. Ei se silti oikeuta poistamaan viestejä, joissa kyseistä toimintaa tuodaan ilmi. Jätetään nyt sensurointi pois, eikö niin Kirsi.  Ja hyvä, jos on muutakin tekemistä, kuin lukea näitä arvioita täältä, ellei sitten itsensä kehittämismielessä. Hyvä niin. 

N o l a a t kohta itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/745 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Kieroilemallahan nämä kaikki realityt vain voi voittaa, jopa ne, joissa mitataan ensisijaisesti fyysistä ja henkistä suorituskykyä (Erikoisjoukot, Summit Suomi) tai näyttelijän taitoja/ko (Petolliset).

Vierailija
744/745 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikinä realityissä pärjännyt sinne kesken kaiken, kesken kautta joku uutena pudotettu, aika epätoivoista (, kuten Summit Suomi...).

Vierailija
745/745 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdetaidot on vaikea laji. Jotkut osaa, kun taas joillekin tuottaa vaikeuksia oikeassakin elämässä tulla toimeen toisten ihmisten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan