Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (992)
Mitä ihmetä on tuo narina nälästä ja ainaisesta perunasta? Ilmeisen kalainen järvi vieressä, marjoja metsässä, kasvimaa kukoistaa, juurikasvit jo syötävän kokoisia, lehmät ja vuohet lypsävät, kanat ja ankat munivat...Jos tuolla ei saa mahaansa täyteen, niin vika on ruoan tekijöissä, eivät osaa käyttää olemassa olevia raaka-aineita. Ja leivinuunia ei "panna päälle", vaan lämmitetään!
Ja jos olin erehtynyt pitämään Kirsi Saloa suht fiksuna, niin eilen hävisi sekin kuvitelma; oli kyllä n o l o a se sepän perään kuolaaminen.
Piiloagressiivisella Juccilla on joku ihme Kirsi fiksaatio, huutanut ja räyhännyt hänelle pöydässä ja koko ajan on jotain nälvimistä ja suoranaista hattuilua. Jucci, mee Viroon tai jonnekin kauas pois
Jucci on tosi creepy tyyppi! Siinä on jotain tosi outoa tuon sympaattisen ulkonäön takana, siis jotain tos outoa
Ville Lång äänestettiin ekana ulos Selviytyjistä.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on selkä kipee, niin kuka ois niin reilu, et ei ottais voimaa?" Mitä hit_too? Ihan sama kuin joku sanois: " mä oon niin tyhmä et oisko joku niin reilu, et ei ottais tietoo mua vastaan?"
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Piiloagressiivisella Juccilla on joku ihme Kirsi fiksaatio, huutanut ja räyhännyt hänelle pöydässä ja koko ajan on jotain nälvimistä ja suoranaista hattuilua. Jucci, mee Viroon tai jonnekin kauas pois
Rasismia valkoisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ville Lång äänestettiin ekana ulos Selviytyjistä.
Mainostaa itseään ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Jucci on tosi creepy tyyppi! Siinä on jotain tosi outoa tuon sympaattisen ulkonäön takana, siis jotain tos outoa
Tavallinen tyyppi. Ymmärrän hyvin miksi Kirsi nyppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kaikista tykkää, ei vain synkkaa, mutta Juccilla lyö niin täysin yli sen käytös. Pelistä kyse vielä.
Kirsi oli kuin ei olisi ennen miestä nähnytkään. Noloa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kaikista tykkää, ei vain synkkaa, mutta Juccilla lyö niin täysin yli sen käytös. Pelistä kyse vielä.
Ei vaan Kirsillä meni täysin yli käytös. Ihme muija.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmetä on tuo narina nälästä ja ainaisesta perunasta? Ilmeisen kalainen järvi vieressä, marjoja metsässä, kasvimaa kukoistaa, juurikasvit jo syötävän kokoisia, lehmät ja vuohet lypsävät, kanat ja ankat munivat...Jos tuolla ei saa mahaansa täyteen, niin vika on ruoan tekijöissä, eivät osaa käyttää olemassa olevia raaka-aineita. Ja leivinuunia ei "panna päälle", vaan lämmitetään!
Ja jos olin erehtynyt pitämään Kirsi Saloa suht fiksuna, niin eilen hävisi sekin kuvitelma; oli kyllä n o l o a se sepän perään kuolaaminen.
Eiköhän seppä ota kohteliaisuutena komeaksi kehumiset
Vierailija kirjoitti:
Kirsi oli kuin ei olisi ennen miestä nähnytkään. Noloa katsoa.
Ei ollenkaan noloa. Taidat olla autisti.
Vierailija kirjoitti:
Itseään täynnä, pitää itseään muita parempana, ja lisäksi nostanut itsensä muiden yläpuolelle, siksi yrittää erilaisin keinoin dominoida tilanteita juuri puhumalla, mutta sen moni huomaa, kun jutut todella lapsellisia 60 kymppisellä mummolla.
Itseäsi tarkoitat!
Kuka tippuu plussajaksossa tämän Jannen jälkeen ja kuka on nimetty torppariksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Kirsi jankkas tuon sepän ulkonäöstä? Yök! Hyvä ettei kuola valunut... Setämies ei sais puhuu noin itteensä nuoremmasta naisesta.
Soo soo, ei Kirsiä saa täällä arvostella, Kirsi, Kirsi, Kirsi
Tosikot älkööt vaivautuko ohjelmaa katsomaan.
EI myöskään incellit!
Ja homofoobikot
Miten se tutkimus homofoobikkojen omasta selsuaalisuudesta menikään? 🤔
Minä voin sanoa, olen 80 vuotias ja en voi sietää homoja. Ja olen ollut ikäni täysi hetero.
Koskaan en ole tuntenut vetovoimaa,, en minkäänlaista samaa sukupuolta olevaan.
Et voi sietää. No mitäs pahaa ne homot on sulle tehneet?
Kirsistä tuli kauden pahis eikä itse edes tajunnut sitä.
Tuossa Villessä on jotain ylimielisyyttä. Sitä taisivat silloin Erikoisjoukoissa huomioida kouluttajatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Villessä on jotain ylimielisyyttä. Sitä taisivat silloin Erikoisjoukoissa huomioida kouluttajatkin.
Millä kaudella osallistui?
Kirsillä taitaa olla kova kunto.