Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintövero ja lahjavero poistuu

Vierailija
12.03.2026 |

Tilalle tulee luovutusvoittovero. Tätä on jo kauan odotettu, nyt kääntyy maan talous kasvuun. Kateelliset vihervasemmistolaiset tietysti vastustavat mutta eivät mahda mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus  on hyvin kaksinaismoralistinen puolue, aina puhuu työnteosta, mutta haluaa, että osalla ihmisistä ei olisi mitään pakkoa koko elämänsä aikana tehdä tuntiakaan töitä. 

Vierailija
22/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen jo siirtänyt puolet omaisuudestani ulkomaille, jonne suomen laki ei pääse

Joo Suomi kusee omiin muroihinsa perintöveron takia. Ei tänne kannata kenenkään pääomaa kerryttää. Miksi tämä on päättäjille liian vaikea tajuta?

Ei kuse vaan olet ahne. Meillä maksetaan verot koska ymmärretään että se on kaikkien etu ja koko Suomen.

Se ei ole kuin pummien etu. Ahne olet itse.

Olen perintöveroni maksanut enkä yhtään kitissit.

Sijoittaja

Leuhki lisää täällä kuinka sinulla on rahaa niin, ettet paskalle taivu.  Olet kuvottava paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ennenkuin on mustaa valkoisella. Siihen saakka kaikki poliitikkojen höpötykset jäävät täysin omaan arvoonsa eli lokeroon: 0

Vierailija
24/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se koska olen jo saanut isältäni ennakkoperintöä käteisenä vuosien ajan.

Vierailija
25/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa?? Eihän nyt tilalle pidä tulla yhtään mitään!!!

Ainahan on puhe ollut että jos perintövero poistuu, niin jäljelle jää luovutusvoittovero. Luovutusvoittoa joutuisit maksamaan perintöveronkin jälkeen jos myyn voitolla omaisuuden. Ei suomessa mitään voi myydä ilman veroa.

Vierailija
26/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovutusvoittovero on jo olemassa. Joten sitten kun saat perintönä 10000 euroa, niin koska sinä olet saanut tuosta noin vain laittamatta itse sentin latia saamaasi rahaan, niin sinä maksat veroa koko 10000 eurosta, koska se koko summa on ollut sinulle puhdasta voittoa. 

perintöverossa oisi saanut itselleen enemmän.

Vierailija
27/27 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä ei näy eikä kuulu = fake news

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi