Vielä nelivitosenakin isketään, ihan keskellä kirkasta päivää ja omanikäisen toimesta
Olen kyllä onnellisesti naimisissa ollut jo yli 20 vuotta, mutta aika imartelevaa, ja päivääni kyllä piristi.
Kommentit (16)
Ei ikä vaikuta. On sua vanhempaakin yritetty iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän, vai hymyilikö vaan kassatyöntekijä sulle ja luulet et se halus sun pöksyihin?
No eräässä harrastuksessa yks mies tehnyt kovasti tuttavuutta viime aikoina, ja tänään sitten kysäisi että lähtisinkö kahville kanssaan.
Kyllä ihan iskuyritykseksi tulkitsin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ikä vaikuta. On sua vanhempaakin yritetty iskeä.
Täällä palstalla toitotetaan yli nelikymppisten naisten olevan auttamatta liian vanhoja, että kukaan muu kuin papparaiset enää kiinnostuisivat.
Millä iskivät? Veivätkö iphonen lisäksi vielä Canada Goosenkin päältä?
No, voi sentään, joku oli hellyyttä vaille etkä taipunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vapaa, olisin kyllä oitis suostunut! Hyväkroppainen, kohtelias ja mukavalta vaikuttava tyyppi tämä. :)
Ap
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän, vai hymyilikö vaan kassatyöntekijä sulle ja luulet et se halus sun pöksyihin?
No eräässä harrastuksessa yks mies tehnyt kovasti tuttavuutta viime aikoina, ja tänään sitten kysäisi että lähtisinkö kahville kanssaan.
Kyllä ihan iskuyritykseksi tulkitsin.
Ap
Onko nämä siis aina automaattisesti iskuyrityksiä?
Oon naisena miettinyt uskaltaako miestä pyytää kahville/kaljalle jne vai olettaako se että oon iskemässä. En ole itse ainakaan tajunnut että siinä on ihmeempiä takana jos joku kutsuu kahville.
Mua ei ole koskaan isketty yhtään missään, ei edes nuorena. Pidätkö sitä iskuyrityksenä, jos joku puhuu tai hymyilee sulle?
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vapaa, olisin kyllä oitis suostunut! Hyväkroppainen, kohtelias ja mukavalta vaikuttava tyyppi tämä. :)
Ap
Laita hänen tiedot tänne niin joku ottaa sen.
Oisit suonut ilon,ja sä mustan silmän.
Jos et ole läski niin isketään 65 vuoteen asti.
Joo miehet ahdistelee kyllä ihan kaikenikäisiä, mutta en sillä nyt kauheasti lähtisi leuhkimaan.
Jaksaako siis joitain vielä tuollainen kiinnostaa? Itse 2 vuotta vanhempi, eli 47, ja ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa miehet ja iskemiset.
Onneksi omanikäiset ei yritä iskeä. Se olisi vaivaannuttavaa.