Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottomuus ei välttämättä johdu seksin puutteesta kotona

Vierailija
12.03.2026 |

Olen huomannut itse tämän, kun on alanut eräs henkilö niin panettamaan. Yritän pitää tämän vaan mielikuva-asteella koska tiedän että kyseessä on vaan himo ja jos toteuttaisi niin lumous katoaisi ja jäisi vaan paska fiilis.

Kaiken lisäksi tämä kohde olisi enemmän kuin halukat seksiin. Kun se ilmeni niin en keksinut muuta konstia kuin katkaista vuorovaikutus täysin. Joko tämä tai sitten lähteä panemaan yön selkään:(

Eihän tässä mitään, mutta puoliso lähti juuri matkoille ja olen yksin kotona:(

Mitä mietteitä ja kokemuksia samanlaisista tilanteista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koko uskottomuus sittenkin tarkoittaa,vaimoa voi rakastaa,ja häneen olla tyytyväinen,ja seksikin sujua hyvin,mutta jos joku fiksu,hyvän näköinen,ja terve nainen tarjoaa seksiä,niin tyhmäähän se olisi jos ei sitä ottaisi vastaan.

Vierailija
2/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koko uskottomuus sittenkin tarkoittaa,vaimoa voi rakastaa,ja häneen olla tyytyväinen,ja seksikin sujua hyvin,mutta jos joku fiksu,hyvän näköinen,ja terve nainen tarjoaa seksiä,niin tyhmäähän se olisi jos ei sitä ottaisi vastaan.

Niin, sitähän se uskottomuus tarkoittaa. Et taida olla mikään penaalin terävin kynä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani myötä- ja vastoinkäymisissä. Se ei mitenkään sulje pois turvaseksiä keikkatyöpaikkakunnalla jonkun halukkaan Doriksen kanssa. Kukaan ei kärsi. 

Vierailija
4/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu. Pettäminen johtuu itsekkyydestä ja siitä ettei kunnioita ja välitä puilison tunteista, eikä sydämmen rikkoutumisesta. Pahimmassa tapauksrssa rikkoutuu  molempien. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. 

Vierailija
5/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaimoani myötä- ja vastoinkäymisissä. Se ei mitenkään sulje pois turvaseksiä keikkatyöpaikkakunnalla jonkun halukkaan Doriksen kanssa. Kukaan ei kärsi. 

Niin sinä luulet. Mutta asioilla on tapana tulla ilmi. Ja sitten voi olla elämä total pilalla. Näin kävi meillä...

Vierailija
6/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rakastaako vaimo sinua jos saa tietää taipumuksesi? 

Vierailija
7/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kärsi ennenkuin käry käy! Muista tämä , kun joudut muuttamaan pois kotiasi!

Vierailija
8/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo aniharva koskaan jää kiinni, tämä on erikoinen voimafantasia. :D

Tosiaan vaihtelu virkistää ja olisi jo aika opetella pois noista toksisista, omistamiseen ja kontrolliin perustuvista patriarkaattisista parisuhdemalleista! Ei ole keneltäkään pois, jos vähän käy virkistäytymässä muiden sylissä. <3

Jokin tuntuu pelottavan erityisesti miesten villissä ja voimakkaassa eroottisuudessa: on myös sangen kiintoisaa, kun naiset kovasti himoitsevat niitä voimakkaita uroksia, mutta sitten eivät ymmärrä, ettei ne muut sylikoiriksi prinsessan taikasauvan napautuksella. Jos haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, on otettava myös vastuu sen toteutumisesta: jos siihen kuuluu seksi muidenkin kanssa, oikein hyvä. Tai samaa sukupuolta olevien muiden kanssa. :*

Tosi moni varattu mies hakee miesseuraa työmatkoilla jne ja hienoa, että yhä useampi on kosketuksissa myös bi-puoleensa. Tuntuu vaan pelottavan heikkoja naisia. :/

Vierailija
9/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin, koska en saanut puolisolta vastakaikua rakkauden nälkääni. 

Tein kyllä oman osani ellen ylikin kotitöistä auto ja remonttihommat, sekä lisäksi kotitaloustöitä ruokaa, siivousta, pyykinpesua, puutarhahommia ja koiran ulkoilutukset. 

Palkaksi vittuilua siitä miten en tehnyt jotain oikein. En vastakaikua läheisyyden kaipuulle vaan nalkutusta. Puhelin, Netflix ja suklaa olivat minua tärkeämpiä, vaikka yritin parhaani. 

Sattuma ajoi polulleni tavallisen naisen samassa tilanteessa, saimme molemmat sitä mitä elämästämme puuttui. Lämpöä intohimoa ja rakkautta. 

Olen kuitenkin pohjimmiltani yksiavioinen, joten päätin sivusuhteen., se ei ollut minun arvojeni mukaista. Vastapuolikaan ei olisi tullut koskaan eroamaan statusmiehestään: pitkä, komea,  urheiluauto 142ja hieno titteli. 

Nyt itse olen eroamassa harkinta-ajalla, kun ymmärsin mitä oikeasti  mitä elämäni voisi parhaimmillaan olla. Ei varmasti pelkkää rakkautta ja intohimoa kuten sivusuhde, mutta edes aavistus siitä niin olisin onnellinen arjessani. 

Vierailija
10/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua bi-mies pelottanut muuta kuin siinä kohtaa kun kävi käsiksi jäätyään pettämisestä kiinni 😅 

Hölmöintä on, että olin itse jutellut avoimen suhteen mahdollisuudesta jo vuosia ennen tuota, siis ihan hyvässä hengessä juteltiin mutta hän teki useamman kerran selväksi ettei kestäisi että olen jonkun muun kanssa eikä häntä muut kiinnosta. Eikä se kyllä miltään voimafantasialta tuntunut kun hän jäi kiinni. Elämäni ahdistavimpia hetkiä, etenkin kun sekosi täysin. 

Muuten en ole pettäjiin törmännyt enkä ole itse halunnut pettää koskaan. Avoin suhde sen sijaan ei olisi kauhistus. Senhän voi ehdottaa kumppanille jos ei just koe että yksiavioisuus on oma juttu. Itselleni ei välttämättä ole, mutta rehellisyys ja turvallisuus on ja ne ei salamyhkäisen ja passiivisaggressiivisen pettäjän kanssa toteudu. 

Vierailija
11/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä jauhamista pettämisestä. Pitäisikö miettiä mitä se oikein tarkoittaa.  Mitä siinä sitten on jos käy panemassa, ei pitäisi olla keneltäkään pois.  Sama kuin jos käy kavereiden kanssa kaljalla, kuntosalilla tms.  tai vaikkapa syömässä.  Asia muiden joukossa

Vierailija
12/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä kirjoittelijat on vastanneet tietyllä tavalla tiettyyn kysymykseen, kun pappi tai tuomari on aikoinaan sen kysynyt. Ja se ei sitten velvoitakaan mihinkään. 

Vierailija
13/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tosiaan hyvin itsekäs piittaamaton teko ja vielä enemmän ainakin itsemme mysteeri sellainen että rakastaisi vielä

sitä kumppania. Tuota tilannetta en vaan voi ymmärtää.

Itse sorruin pettämiseen ja sivusuhteeseen kuivahtaneesta pitkässä liitossa missä rakkaus olo osaltani kuollut kauan sitten ja toki kumppanuus ja vanhemmuus yhdisti. Mies ihan ääneen sanoi että hänelle intohimo ei ole enää se juttu, seksiä meillä oli mutta ei henkistä yhteyttä enää minkäänlainen omalta puoleltani. Petin ja liitto myöhemmin kaatui siitä alkaneisiin ongelmiin. Nykyään oikein hyvät välit ja isojen teinien yhteisvanhemmuus toimii.

Pitkä tarina mutta tällä taustalla uudessa suhteessa missä koen syvää rakkautta ja kunnioitusta, arvostusta. En voisi ikinä pettää häntä. Kumppanilla samantyyppistä kokemusta taustalla ja häntä myös petetty. Kumpikin ollaan asian suhteen ehdottomia että erotaan jos alkaa toiset kiinnostaa ja silloin meidän rakkaus ja myös suhde on yksiselitteisesti loppu. 

Pettäjä ottaa niin valtavan tietoisen riskin sen teon tehdessään siitä että rikkoo sen toisen ihmisen ihan täysin, siinä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina siitä johdu. Meillä meni vaimolla jalat ristiin ja ilmoitin meneväni vieraisiin. Asiaan ei olla sen kummemmin palattu. Kotona on hellyyttä ja pussailua edelleen.

Vierailija
15/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin entisen naapurin luona lomamatkalla kun pyysi käymään. Sanoi ihan suoraan että pääset pukille kun tulet. Tyhjensin pussit rouvaan keskiviikkona ja omaan rouvaan seuraavana lauantaina. 

Vierailija
16/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo aniharva koskaan jää kiinni, tämä on erikoinen voimafantasia. :D

Tosiaan vaihtelu virkistää ja olisi jo aika opetella pois noista toksisista, omistamiseen ja kontrolliin perustuvista patriarkaattisista parisuhdemalleista! Ei ole keneltäkään pois, jos vähän käy virkistäytymässä muiden sylissä. <3

Jokin tuntuu pelottavan erityisesti miesten villissä ja voimakkaassa eroottisuudessa: on myös sangen kiintoisaa, kun naiset kovasti himoitsevat niitä voimakkaita uroksia, mutta sitten eivät ymmärrä, ettei ne muut sylikoiriksi prinsessan taikasauvan napautuksella. Jos haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, on otettava myös vastuu sen toteutumisesta: jos siihen kuuluu seksi muidenkin kanssa, oikein hyvä. Tai samaa sukupuolta olevien muiden kanssa. :*

Tosi moni varattu mies hakee miesseuraa työmatkoilla jne ja hienoa, että yhä useampi on kosketuksissa myös bi-puoleensa. Tuntuu vaan pelottavan heikkoja naisia. :/

Elät jossain toisessa todellisuudessa.

Vierailija
17/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä jauhamista pettämisestä. Pitäisikö miettiä mitä se oikein tarkoittaa.  Mitä siinä sitten on jos käy panemassa, ei pitäisi olla keneltäkään pois.  Sama kuin jos käy kavereiden kanssa kaljalla, kuntosalilla tms.  tai vaikkapa syömässä.  Asia muiden joukossa

Jokainen valitsee minkä tasoista elämää elää. Sinä olet valinnut tuon tason.

Vierailija
18/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella rakastaa vaimoaan, ei hän lähde hyppäämään vieraaseen sänkyyn.

Jonkinmoinen särö on oltava rakkaudessa. Jos se tulee ilmi, mies tuntee usein häpeää 

ja vaimo tuntee itsensä loukatuksi. Ja sehän ei unohdu, vaikka vuosia kuluu,

mikäli ovat sen jälkeen vielä jatkaneet matkaa yhdessä.

Solmu jää, vaikka anteeksi annettaisiin.

Vierailija
19/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviorikos on ollut  vielä vähän aikaa taaksepäin ollut syy avioeroon. 

Jo yhden pettämisen vuoksi on saanut suoraan avioeron. 

Vierailija
20/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä petin, koska en saanut puolisolta vastakaikua rakkauden nälkääni. 

Tein kyllä oman osani ellen ylikin kotitöistä auto ja remonttihommat, sekä lisäksi kotitaloustöitä ruokaa, siivousta, pyykinpesua, puutarhahommia ja koiran ulkoilutukset. 

Palkaksi vittuilua siitä miten en tehnyt jotain oikein. En vastakaikua läheisyyden kaipuulle vaan nalkutusta. Puhelin, Netflix ja suklaa olivat minua tärkeämpiä, vaikka yritin parhaani. 

Sattuma ajoi polulleni tavallisen naisen samassa tilanteessa, saimme molemmat sitä mitä elämästämme puuttui. Lämpöä intohimoa ja rakkautta. 

Olen kuitenkin pohjimmiltani yksiavioinen, joten päätin sivusuhteen., se ei ollut minun arvojeni mukaista. Vastapuolikaan ei olisi tullut koskaan eroamaan statusmiehestään: pitkä, komea,  urheiluauto 142ja hieno titteli. 

Nyt itse olen eroamassa harkinta-ajalla, kun ymmärsin mitä oikeasti  mitä elämäni voisi parhaimmillaan olla. Ei varmasti pelkkää rakkautta ja intohimoa kuten sivusuhde, mutta edes aavistus siitä niin olisin onnellinen arjessani. 

"Urheluauto142" Volvo 142 varmaan 😀

Pettäjä tekee sen usein myös osoittaakseen valtaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi