Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?

Vierailija
12.03.2026 |

Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.

Suostuisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (582)

Vierailija
561/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kerran joku kamppis, jonka ajan käytettiin sateenkaariväristä rintaneulaa. Ei vaikuttanut mun työntekooni mitenkään se merkki. Ei käynyt mielessäkään, että olisin vastustanut. En keksi yhtään syytä, miksi vastustaisin.

Mikä on sinun erikoisuutesi ?

Vierailija
562/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, miksi alkaisin kannattaa joudenkin sekopäisten politikkojen sekoilua.

Itse hom... saavat olla mitä ikinä kukin haluaa se ei mua häritse, ei siihen tarvita setaa eikä politikkoja uhoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella on oikeus olla mitä on, mutta ulkopuolisille tuputtaminen on inhottavaa, on aate ja asia mikä vain.

Vierailija
564/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin vahva ego, että voisin käyttää pride tunnuksia aivan mielelläni. Tasa-arvo on hyvä asia.

Tasa-arvo on hyvä asia. Pride ei ole.

Vierailija
565/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi

Vierailija
566/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Ottaisin välittömästi yhteyttä työpaikkamme häirintäyhdyshenkilöön. Olen bi

Vierailija
567/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kerran joku kamppis, jonka ajan käytettiin sateenkaariväristä rintaneulaa. Ei vaikuttanut mun työntekooni mitenkään se merkki. Ei käynyt mielessäkään, että olisin vastustanut. En keksi yhtään syytä, miksi vastustaisin.

Ilmeisesti saman tyylinen kamppis, mutta sai olla osallistumatta. Samoin avainnauhoja oli tarjolla, kuka halusi, sai ottaa. Ei kyselty syytä, tai pakotettu. Ihan pienesti vaan syletti, kun firma juhlisti liputtamalla, mutta olisi ollut turha tuollaisia tuulimyllyjä vastaan taistella, tai edes olankohautusta enempää noteerata. 

Vierailija
568/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen systeemin orja ja teen kuten käsketään. 

Vierailija
569/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin vahva ego, että voisin käyttää pride tunnuksia aivan mielelläni. Tasa-arvo on hyvä asia.

Suomessa homot ovat kyllä ihan yhtä tasa-arvoisia muiden kanssa.

Yli-ihmisiä. 

Vierailija
570/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tällaisia kampanjoita on. Kestää muuten niin pitkään.

Vierailija
571/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää nähdä, kenellä on pokkaa kieltäytyä. Popparit esiin! 

Vierailija
572/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin roskiin. 

Vierailija
573/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, jos se olisi yhden työpäivän ajan, eikä näkyisi yhtään mihinkään, kuten TPas:n tapauksessa.

Vierailija
574/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tartte, nimimerkillä pomo ei voinut äänestää Haavistoa vaikkei Stubbistakaan tykännyt. 

Vierailija
575/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisit roskiin kaikenmaailman koirankakkapussien sekaan?

Vierailija
576/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jokaisella on oikeus olla mitä on, mutta ulkopuolisille tuputtaminen on inhottavaa, on aate ja asia mikä vain.

Tossa TPS:n tapauksessa ei tuputettu, ainakaan yleisölle. 

Vierailija
577/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh onpas jonnelaudalla ja räkäverkostolla ahkeroitu veepeeännää käyttäen. Ajatelkaa mitä muuta olisitte voinut tehdä sen sijaan... 😂

Vierailija
578/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt maskejakaan, vaikka niissä sentään joku järki oli. Ei siis käy pride-tunnuksetkaan, joissa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
579/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi. Eikä mun lapsikaan vaikka se seurustelee saman sukupuolisen kanssa. Sen mielestä sillä on kaikki samat palvelut ja oikeudet kuin muillakin eikä ole keksitty mitään mitä vois vaatia lisää

Vierailija
580/582 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen systeemin orja ja teen kuten käsketään. 

Siksi äänestän vasemmistopuolueita. Niisk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän