Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?
Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.
Kommentit (582)
En suostuisi, miksi alkaisin kannattaa joudenkin sekopäisten politikkojen sekoilua.
Itse hom... saavat olla mitä ikinä kukin haluaa se ei mua häritse, ei siihen tarvita setaa eikä politikkoja uhoamaan.
Mielestäni jokaisella on oikeus olla mitä on, mutta ulkopuolisille tuputtaminen on inhottavaa, on aate ja asia mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin vahva ego, että voisin käyttää pride tunnuksia aivan mielelläni. Tasa-arvo on hyvä asia.
Tasa-arvo on hyvä asia. Pride ei ole.
En suostuisi. Ottaisin välittömästi yhteyttä työpaikkamme häirintäyhdyshenkilöön. Olen bi
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran joku kamppis, jonka ajan käytettiin sateenkaariväristä rintaneulaa. Ei vaikuttanut mun työntekooni mitenkään se merkki. Ei käynyt mielessäkään, että olisin vastustanut. En keksi yhtään syytä, miksi vastustaisin.
Ilmeisesti saman tyylinen kamppis, mutta sai olla osallistumatta. Samoin avainnauhoja oli tarjolla, kuka halusi, sai ottaa. Ei kyselty syytä, tai pakotettu. Ihan pienesti vaan syletti, kun firma juhlisti liputtamalla, mutta olisi ollut turha tuollaisia tuulimyllyjä vastaan taistella, tai edes olankohautusta enempää noteerata.
Olen systeemin orja ja teen kuten käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin vahva ego, että voisin käyttää pride tunnuksia aivan mielelläni. Tasa-arvo on hyvä asia.
Suomessa homot ovat kyllä ihan yhtä tasa-arvoisia muiden kanssa.
Yli-ihmisiä.
Hyvä, että tällaisia kampanjoita on. Kestää muuten niin pitkään.
Virkistävää nähdä, kenellä on pokkaa kieltäytyä. Popparit esiin!
Todellakin, jos se olisi yhden työpäivän ajan, eikä näkyisi yhtään mihinkään, kuten TPas:n tapauksessa.
Onneks ei tartte, nimimerkillä pomo ei voinut äänestää Haavistoa vaikkei Stubbistakaan tykännyt.
Heittäisit roskiin kaikenmaailman koirankakkapussien sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokaisella on oikeus olla mitä on, mutta ulkopuolisille tuputtaminen on inhottavaa, on aate ja asia mikä vain.
Tossa TPS:n tapauksessa ei tuputettu, ainakaan yleisölle.
Ohhoh onpas jonnelaudalla ja räkäverkostolla ahkeroitu veepeeännää käyttäen. Ajatelkaa mitä muuta olisitte voinut tehdä sen sijaan... 😂
En käyttänyt maskejakaan, vaikka niissä sentään joku järki oli. Ei siis käy pride-tunnuksetkaan, joissa ei ole mitään järkeä.
En pitäisi. Eikä mun lapsikaan vaikka se seurustelee saman sukupuolisen kanssa. Sen mielestä sillä on kaikki samat palvelut ja oikeudet kuin muillakin eikä ole keksitty mitään mitä vois vaatia lisää
Vierailija kirjoitti:
Olen systeemin orja ja teen kuten käsketään.
Siksi äänestän vasemmistopuolueita. Niisk.
Mikä on sinun erikoisuutesi ?