Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä on rahaa 2,63€ ja seuraavat tuet maksetaan huhtikuun 3. päivä 🥹🥹

Vierailija
12.03.2026 |

Ideoita, miten saan rahat riittämään seuraavaan tukipäivään saakka? 🥹🥹

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on tulossa. Osta kierrätyskeskuksesta polkupyörä, saat fillarin kuntosalikortin hinnalla. Näin saat kuukausittain käyttöön 90€ ja voisit myös säästää bussikortista.Tädää ! 180€ ylimääräistä kasassa. Raitista ilmaa ja kunto nousee. Helsingissä on kivoja paikkoja, tulee myös mielenvirkistystä ja aurinkoa. Kaivarista löytää viikonlopun jäkeen paljon pulloja, pientä lisätienistiä. Vappu on tosi hyvä pullo/tölkki päivä.

Vierailija
142/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipersoonallisuushäiriö (nykyään dissosiatiivinen identiteettihäiriö) tarkoittaa vakavaa mielenterveyden häiriötä, jossa henkilöllä on kaksi tai useampia erillisiä persoonallisuuksia. Nämä persoonat hallitsevat käyttäytymistä vuorotellen, ja niihin liittyy usein muistikatkoja. Taustalla on tyypillisesti lapsuuden vakava trauma, ja hoitona käytetään pitkäkestoista psykoterapiaa. 

Terveyskirjasto +2

Tärkeimmät tiedot:

Oireet: Useita toisistaan erillisiä "sivupersoonia", jotka voivat olla hyvinkin erilaisia (nimi, ikä, luonne).

Muistihäiriöt: Persoonien välillä esiintyy usein muistikatkoja.

Syyt: Yleensä seurausta varhaislapsuuden (ennen 79 vuoden ikää) toistuvasta, vakavasta traumasta tai hyväksikäytöstä.

Hoito: Pitkäkestoinen psykoterapia, jonka tavoitteena on persoonallisuuksien integroiminen tai yhteistyön parantaminen.

Terminologia: Lääketieteellinen termi on nykyään dissosiatiivinen identiteettihäiriö (DID), ja se luokitellaan dissosiaatiohäiriöihin. 

Minä olen oikea ap

t.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin oluttölkin Lidlistä, 1.10€,  kilon kaurahiutaleita 0.97€. Loput 0,56€ laitan säästötilille tai sijoitan. Hyvin pärjää enskuuhun. Kiitos vinkeistä, haistakaa paska, itiootit!.

Ap

Tämä on oikea Ap!

t. Ap

Eli minä, varokaa huonoja kopioita luuserit!

Ap

Vierailija
144/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudesta ja vuodesta toiseen sama spämmäys ja ulina. On se kumma että tukien perään jaksetaan itkeä ja hyvä n tarkkaan tiedossa maksupäivät jne. mutta kertaakaan ei ole ollut minkäänlaista merkkiä että voisi edes harkita töihinmenoa. Joten mene saat@nan pummi vaikka jakamaan mainoksia jos et muuhun kykene. Totaalisen hyödyttömiä joka mittarilla tollaset. Onko sun vanhemmat samanlaisia? Pakkosterilaatio pitäisi ottaa käyttöön, ehdottomasti.

Olen hakenut +15 000 työpaikkaan mutta kukaan ei halua palkata minua

ap

Marraskuussa 2025 olit hakenut alle 11 000 työpaikkaan, niiniin vetäisitkö 4000 hakemusta 4 kuukaudessa? Aika kova.

Vierailija
145/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudesta ja vuodesta toiseen sama spämmäys ja ulina. On se kumma että tukien perään jaksetaan itkeä ja hyvä n tarkkaan tiedossa maksupäivät jne. mutta kertaakaan ei ole ollut minkäänlaista merkkiä että voisi edes harkita töihinmenoa. Joten mene saat@nan pummi vaikka jakamaan mainoksia jos et muuhun kykene. Totaalisen hyödyttömiä joka mittarilla tollaset. Onko sun vanhemmat samanlaisia? Pakkosterilaatio pitäisi ottaa käyttöön, ehdottomasti.

ap

Marraskuussa 2025 olit hakenut alle 11 000 työpaikkaan, niiniin vetäisitkö 4000 hakemusta 4 kuukaudessa? Aika kova.

Se on joku toine väitti niin . minä olen oikea Ap. 

Haen aina 11 000 työpaikkaa kuukaudessa. 

Ap

Vierailija
146/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin oluttölkin Lidlistä, 1.10€,  kilon kaurahiutaleita 0.97€. Loput 0,56€ laitan säästötilille tai sijoitan. Hyvin pärjää enskuuhun. Kiitos vinkeistä, haistakaa paska, itiootit!.

Ap

Tämä on oikea Ap!

t. Ap

Ap

Olette kopioita! Minä olen oikea Ap!

Ap

Vierailija
147/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up💓🐖👴🏼

👴🏼 Pup

Vierailija
148/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up👴🏿🍌

Vierailija
149/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👴🏼 Puppistarallaa!

Vierailija
150/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Yhteen hakemukseen menee alle minuutti

Ap

Vierailija
151/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on oikea Ap!

t. Ap

Ap

Olette kopioita! Minä olen oikea Ap!

Ap

Miksi jankutat ja trollaat!? Minä olen oikea Ap

Ap

Vierailija
152/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa 35000 euroa säästötilillä josta ei voi nostaa joten en voi tuhlata niitä. Ruokarahaa on 40 euroa 2 viikoksi.

Vierailija
153/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös🥳🥸🍗👴

Vierailija
154/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy tuuri niin ap kuolee nälkään

Vierailija
155/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Näin o. Silleen sitä töitä löytyy kun panostaa huolella halemukseen. Olet typerys.

Vierailija
156/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh 👶🏻👧🏻👵🏻👴🏻👴🏼👴🏿

Vierailija
157/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantien reunoista ukko keräsi 40€ tyhjiä tölkkejä.  

Vierailija
158/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ottaisit kuntosali vai nälkäkuolema?

159/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa auttaa ei hätää 👴🏻👍🏻💜💛💻

Näinhän se menee 🥳🥳🥳🥳

Vierailija
160/167 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Varmasti menee ihan kokonainen minuutti, koska totaalisen juosten kustuna väännetty tyyliin: "Haen töitä. Tuossa CV" ja CV:ssä pari riviä samantyyppistä tajunnanvirtaa. 
Tee parempia hakemuksia, niin saattais tärpätäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan