Tilillä on rahaa 2,63€ ja seuraavat tuet maksetaan huhtikuun 3. päivä 🥹🥹
Ideoita, miten saan rahat riittämään seuraavaan tukipäivään saakka? 🥹🥹
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Miten olet aiemmin toiminut samassa tilanteessa, kuitenkin tulot ja menot pysyvät saman suuruisina joka kk.? Ainut mikä tulee mieleen, tilata aika diakonille ja saada kauppaan lahjakortti.
Diakonia sanoi että he eivät voi enää auttaa minua :(((
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysele pätkä- tai osa-aikatöitä. Tarjoudu pesemään naapurin auto.
Olen jo kysellyt eikä ole mitään töitä, sitä paitsi ne palkat on sitten minun tuista pois joten tekisin ilmaiseksi töitä
ap
Naapurin auton voit pestä pimeillä tuloilla. Ehkä jotain muutakin. Töitähän sinä et edes taida haluta tehdä, koska tuet menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysele pätkä- tai osa-aikatöitä. Tarjoudu pesemään naapurin auto.
Olen jo kysellyt eikä ole mitään töitä, sitä paitsi ne palkat on sitten minun tuista pois joten tekisin ilmaiseksi töitä
ap
Naapurin auton voit pestä pimeillä tuloilla. Ehkä jotain muutakin. Töitähän sinä et edes taida haluta tehdä, koska tuet menee?
Ei minun naapureilla ole autoa eikä minulla ole auton pesuun välineitä tai koulutusta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta keravalle
Kerava sew köyhien paratiisi on. Kaikki köyhät menkää Keravalle. Se köyhien paratiisi on.
Ei hätää, olet vuodesta 2024 asti spämminyt varmaan viikoittain tätä samaa joten tulet pärjäämään ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Myy noi hymiöt.
XD
Vasu täynnä epätoivoa ou jee 👴🏻🧺🥳
Lahjoitetaan jokainen 50e et ap selviää😄 laitahan tilinumerosi
Laita osoite niin voin tuoda sulle ruokakassin, pitäis raivata pakkaseen ja kuivakaappiin tilaa.
Osta joko jotain täysjyväruokaa taikka soijarouhetta
Vierailija kirjoitti:
Laita osoite niin voin tuoda sulle ruokakassin, pitäis raivata pakkaseen ja kuivakaappiin tilaa.
Konalan s-marketin edessä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet aiemmin toiminut samassa tilanteessa, kuitenkin tulot ja menot pysyvät saman suuruisina joka kk.? Ainut mikä tulee mieleen, tilata aika diakonille ja saada kauppaan lahjakortti.
Diakonia sanoi että he eivät voi enää auttaa minua :(((
Ap
HYVÄ JUTTU, KUOLET NÄLKÄÄN NIIN PÄÄSTÄÄN SUSTAKIN IMBESILLISTÄ EROON.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa köyhää miestä 👴🥹
VEDÄ ITSES KIIKKUUN LATVALAHO IMBESILLI.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitetaan jokainen 50e et ap selviää😄 laitahan tilinumerosi
SYANIDIA VOIN LAHJOITTAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudesta ja vuodesta toiseen sama spämmäys ja ulina. On se kumma että tukien perään jaksetaan itkeä ja hyvä n tarkkaan tiedossa maksupäivät jne. mutta kertaakaan ei ole ollut minkäänlaista merkkiä että voisi edes harkita töihinmenoa. Joten mene saat@nan pummi vaikka jakamaan mainoksia jos et muuhun kykene. Totaalisen hyödyttömiä joka mittarilla tollaset. Onko sun vanhemmat samanlaisia? Pakkosterilaatio pitäisi ottaa käyttöön, ehdottomasti.
Olen hakenut +15 000 työpaikkaan mutta kukaan ei halua palkata minua
ap
Johtunee siitä ettet tunnu osaavan mitään.
Veikkaan ettet osaa myöskään laskea joten vinkki: 2 on eri määrä kuin 15 000
Onnistuit kuitenkin saamaan numeroita tuohon ja ymmärsit että luvuista puhutaan, se on edistystä
Ei helvetti, taasko tämä sama spämmi.
Myy noi hymiöt.