Tilillä on rahaa 2,63€ ja seuraavat tuet maksetaan huhtikuun 3. päivä 🥹🥹
Ideoita, miten saan rahat riittämään seuraavaan tukipäivään saakka? 🥹🥹
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee tänään töihin, se ei auta tämän päivän rahattomuuteen. Kuinka tyhmiä työssäkäyviä täällä oikein on "neuvomassa".
Vielä tyhmempiä ovat ne vähä-älyiset, jotka nielevät tämänkin palstan kestotrollin ulinat ja mölinät nielemättä.
Ei niellä. Mutta voi olla joku muu, joka oikeasti on ahdingossa ja hyötyy vastauksista.
Niitä vastauksia on täällä vuosien mittaan annettu, ja netistä löytyy lisää niille, jotka oikeasti hädässä ja apua tarvitsevat.
Ei siis tarvitse kiillottaa omaa sädekehäänsä jonkun kälysen palstatrollin jupinoilla.En ole mitään sädekehääni kiillotellut. Mutta sori, jos omasi himmeni minun kommentistani.
Ei himmennyt. En edes omista sädekehää, en sitten minkäänlaista. Enkä haluakaan.
Siinähän dillet jeesustelette kilpaa ja hyvesignaloitte oikein urakalla palstan vakitrollin provossa, kerta toisensa jälkeen.
Aina siihen saakka, kunnes syttyy valo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nälkä! 🥹🥹
ap
Mene kerjuulle.
Kysele pätkä- tai osa-aikatöitä. Tarjoudu pesemään naapurin auto.
Yritä myydä munuainen. Venäjällä ja Kiinassa saattaa olla kysyntää. Mutta älä myy alihintaan. Muistaakseni joku aasialainen opiskelija joskus myi Applen läppäristä ja puhelimesta omansa. Katso niiden nykyinen arvo, ja laita vähän lisää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Suksi töihin
Minne??
Sössön sössön, tukia ei makseta pitkäperjantaina.
Saat tuolla summalla 2 - 3 pkt kaurahiutaleita. Hyvin pärjäät kaksi viikkoa.
Olet todella tyhmä jos olet kaikki rahasi jo johonkin hassannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Minulla jäi 40€ pakollisten laskujen jälkeen, pärjäätkö itse tällä summalla tätä pidempään?
ap
Paljon saat tukia ja mihin aikaan kuusta, paljon on laskut, kiinnostaa ?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Taitaa mennä tuet pääsiäisen yli, eli 7.4. 🤔
Älä jaksa. 1.4. on normaali arkipäivä.
Aloituksessa puhuttiin kolmannesta päivästä, se on pitkäperjantai. Ittellä ainaki siinäjasiinä kuinka käy, ku hakemuksen saa laittaa aikaisintaan 31.3., ja se on soviteltu päiväraha, ni niillä voi kestää käsittelys 😅
Vuokranantaja tietty saa asumistuen 1.4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Minulla jäi 40€ pakollisten laskujen jälkeen, pärjäätkö itse tällä summalla tätä pidempään?
ap
Ruokajaot, koulujen ylijäämäruokajaot, diakonia...
Syöt mitä kaapista löytyy, käyt etsimässä pulloja maastosta ja ostat rahoilla järkevästi ruokaa. Kympin budjetilla pärjää kyllä kolme viikkoa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kysele pätkä- tai osa-aikatöitä. Tarjoudu pesemään naapurin auto.
Olen jo kysellyt eikä ole mitään töitä, sitä paitsi ne palkat on sitten minun tuista pois joten tekisin ilmaiseksi töitä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En, eikä minun tarvitsekaan. En ole köyhä.
Lue ap ne kymmenet aiemmat spämmiketjusi samasta aiheesta.
Lappu paikallisen marketin seinälle, lastenhoitoapua, siivousta, vanhusten auttamista, kaikenlaista vanhusten auttamista ja siihen puhelinnumero. Maksu sitten käteisellä ja vuoden loputtua ilmoitat verottajalle paljonko teit hommia ja tienasit.
Ei minulla ole ikinä rahaa ostaa mitään ylimääräistä kaappiin
ap