Hesari vaan jatkaa Savinaisen pommittamista
Kohu on jo loppunut, silakat hajaantuneet, mutta silti vaan uutta juttua pitää tehdä. Nyt Savinainen ei edes antanut haastattelua.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
PersuPojat ulisevat taas heti aamusta. Miksi PersuPojat eivät mene vaikka TÖIHIN.
Nyt on iltapäivä ja mulla on ruokis. Töihin on herätty jo ennen aamu kuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tyyppi ihan itse sahaa omaa oksaansa ja vahingoita oman ja muiden urheilu-uraa ja seuran mainetta, sillä harva yritys lähtee sponsoroimaan henkilöä ja Savinaisen arvomaailmaa, yritysimagon ja maineen menettämisen pelossa. Savinaisen pelaamisen mahdollistavat sponsoroijat ja voi olla, että Savinaisen paidasta lähtee myös mainokset.
Taitaa olla Poutalan uskonveljiä. Saarnamiehenä tulevaisuus käsi syvällä kolehtihaavissa.
Vierailija kirjoitti:
"Ellet fanita Setaa olet vihollinen."
Ei Setaa tarvitse kenenkään fanittaa mutta ammattipelaaja pelaa sillä paidalla jonka työnantaja hänen päälleen laittaa eikä itke kuin joku lumihiutale omista oikeuksistaan. Ne omat mielipiteet voi säästää vapaa-ajalle.
Joo, mielenkiintoista koska joku pelaaja sanoo että hön ei halua sitä ja tötä sponsoria....onkohan sitten ihnisoikeus saada kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ellet fanita Setaa olet vihollinen."
Ei Setaa tarvitse kenenkään fanittaa mutta ammattipelaaja pelaa sillä paidalla jonka työnantaja hänen päälleen laittaa eikä itke kuin joku lumihiutale omista oikeuksistaan. Ne omat mielipiteet voi säästää vapaa-ajalle.
Joo, mielenkiintoista koska joku pelaaja sanoo että hön ei halua sitä ja tötä sponsoria....onkohan sitten ihnisoikeus saada kieltäytyä.
Ei kai tässä mistään firmasta ollut kyse vaan poliittisesta järjestöstä joka haluaa kajota lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersuPojat ulisevat taas heti aamusta. Miksi PersuPojat eivät mene vaikka TÖIHIN.
Aikaisin pitää Persutoimistolla kahvit keittää. Olet siis Purran manttelinperijä. Iltavuorossa kenttäpatjana.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sairasta sinulta.
Kovasti vaikuttaa työnteko vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisin pitää Persutoimistolla kahvit keittää. Olet siis Purran manttelinperijä. Iltavuorossa kenttäpatjana.
Tais ollakkin se Riikkulin toinen työpaikka Mäkkärin jälkeen.
Helsingin Sanomat omistaa yksityinen Sanoma Oy, jolla on määrävä sananvalta suomalaisessa urheilussa ja urheiluijoissa.
"Sen jonka leipää syöt, en lauluja laulat"
Nämä Savinaiset ja muut voivat ihan itse maksaa urheilu-uransa, jolloin oikeus omiin arvomaailmaan.
https://www.yleisurheilu.fi/uutinen/sanoma-media-finland-suln-yhteistyo…
Hesarin ja vasemmistolaisten mielestä tämän asian ydin on se että Savinainen kyseenalaisti vasemmistolaisen järjestön toiminnan. Heidän koko toiminnan ydin on sen sanoman hakkaaminen ihmisten päähän että kaikki vasemmistolainen on pelkkää hyvää ihmiskunnalle. Jos joku on eri mieltä, tehdääns samaa kuin mmuuttajien kritisoinnissa. Eli leimataan henkilö pahaksi ettei kukaan uskaltaisi jatkossa enää kritisoida tai kyseenalaistaa, tässä tapauksessa Setaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomat omistaa yksityinen Sanoma Oy, jolla on määrävä sananvalta suomalaisessa urheilussa ja urheiluijoissa.
Nämä Savinaiset ja muut voivat ihan itse maksaa urheilu-uransa, jolloin oikeus omiin arvomaailmaan.
Nämä urheiluseurat kyllä elävät ihan yrityksen sponsoroinneista ja lipputuloista (tuskin Seta mitään maksaa heille).
Sen sijaan vassarit tunnetusti ovat joko julkisella sektorilla töissä tai järjestöissä tai sitten jotain taiteilijoita valtion tuella, eli kuppaamassa elantonsa veroista.
Hesari on just tuollainen lehti ja erityisesti jääkiekkoa kohtaan. Olen huomannut tuon jo monta kertaa aiemminkin. Edellinen oli se USAn olympiavoitto ja Trumpin puhelu joukkueelle. Tyypit oli just voittaneet olympiamestaruuden ja tuskin siinä kohtaa ajattelivat, että sinänsä harmiton puhelu heille voiton hetkellä johtaisi mihinkään sen suurempaan kohuun, mutta toisin kävi. Mutta kohun laannuttua Hesarissa oli vielä joku artikkeli, missä kerrottiin jonkun nevöhöörd naisjalkapalloilijan kannanotto asiaan ja kuinka hän nyt tuomitsi tuon jutun. En klikannut juttua auki, koska jo ihan otsikko ja alkujuttu riitti minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersuille tarvittaisiin selvästi "From vauva with incel-pride" pelipaidat.
Oletko joskus kokeillut kirjoittaa asiaa perusteluineen? Kukaan teistä ei tunnu osaavan sellaista. Voi tietysti johtua siitäkin ettei oma kanta ole puolusteltavissa.
Vasemmisto ei osaa perustella asiaansa kuin ehdottomuudella ja sokeasti mukana messuamalla. Puuttuu täysin kyky kysyä kysymyksiä ja tehdä johtopäätöksiä. Näille pitää antaa aina kysymykset ja vastaukset valmiiksi. Tuosta ehdottomuudesta johtuen kukkivat kaikki hulluimmat ideat, kun niitä ei voida edes kuplan sisällä kyseenalaistaa millään tavalla olematta fasisti tai vastaava. Kaikki progressiiviseksi koettu on automaattisesti jatkossa oli siinä järkeä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tyyppi ihan itse sahaa omaa oksaansa ja vahingoita oman ja muiden urheilu-uraa ja seuran mainetta, sillä harva yritys lähtee sponsoroimaan henkilöä ja Savinaisen arvomaailmaa, yritysimagon ja maineen menettämisen pelossa. Savinaisen pelaamisen mahdollistavat sponsoroijat ja voi olla, että Savinaisen paidasta lähtee myös mainokset.
Taitaa olla Poutalan uskonveljiä. Saarnamiehenä tulevaisuus käsi syvällä kolehtihaavissa.
No kuulkaa. En minäkään kannata kaikkea mitä pride ajaa. Tasa-arvoa kyllä kannatan, mutta en tosiaankaan heidän ajatustaan esim. siitä, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Sukupuolia on tasan kaksi olemassa ja joku voi tuntea olevansa vaikka tuoli, mutta sitä faktaa ei muuta mikään, että sukupuolia on olemassa vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi duunarin työpäivä alkaa Suomessa pääosin seitsemältä. Tietäisit jos olisit joskus tehnyt. Vuorotyötä tekevät aloittavat vielä aikaisemmin... Onko siis ihme etteivät työläiset enää äänestä paremmistoa kun meillä ei ole enää yhteinen matka?
Ei kai kukaan ole niin hölmö että uskoo Setan maksaneen killinkiäkään tepsille mistään mainostamisesta. Itse asiassa TPS leikkii tulella kun mainostelee tuollaista järjestöä, jonka touhuista suuri osa homoistakin on irtisanoutunut. En pitäisi ollenkaan ihmeenä jos joku TPS:n oikeista sponsoreista irtisanoisi sopimuksensa, kun ei halua näkyä samassa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä urheiluseurat kyllä elävät ihan yrityksen sponsoroinneista ja lipputuloista (tuskin Seta mitään maksaa heille).
Sen sijaan vassarit tunnetusti ovat joko julkisella sektorilla töissä tai järjestöissä tai sitten jotain taiteilijoita valtion tuella, eli kuppaamassa elantonsa veroista.
Ei tietenkään mikään järjestö, kuten Seta maksa.
Mutta miltä se näyttää yrityksestä ulospäin asiakkaille, jos yritys, kuten Ukko Oy näyttävästi sponsoroi Savinaista tai Helsingin Sanomat hehkuttaisi Savinaisen arvomaailmaan ja kilpauraa, kun samaan aikaan Sanoma OyHelsingin Sanomat. Pian Savinainen voi pelata valkoisessa paudassa, jos laskevat kentälle.
"Suomen Urheiluliitto (SUL) ja Sanoma Media Finland ovat sopineet yhteistyöstä, jolla Sanoma Media Finlandista tulee SUL:n kaupallisen median pääyhteistyökumppani. Sopimus on kaksivuotinen ja sisältää option vuosille 2025-2026.
Yhteistyö kattaa SUL:n, eli yleisurheilun lajiliiton, toimintasektorit huippu-urheilusta lasten ja nuorten toimintaan sekä juoksutapahtumiin. Sanoman näkyvänä mediabrändinä yhteistyössä on Ilta-Sanomat."
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin missin silmien venyttelyssä. Juttua jutun perään. Onko tämä Hesarin joku uusi linja? Tehdä kohuja ja ruokkia niitä.
Riikan tekstiviestejäkin jahdattiin neljättä viikkoa. Helsingin Pravda ei hellitä kun on oikea vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Setan lasten leikkelyn tukeminen on täyttä Josef Mengeleä. HS kaikin voimin hyökkää sitä vastaan että Savinainen ei halua pukea Mengeleä tukevaa paitaa päälleen. Hän vain halusi pelata lätkää.
Jos mä olisin lapsi nyt, olisin varmasti yksi noista lapsista, joita yritetään transiuttaa. Ihan naisellinen nainen ja äiti (ja insinööri) minusta tuli, vaikka kovin poikamainen olin lapsena. Rämäpäisin krossiradan kingi!
Antakaa lasten olla lapsia!
Mua myös huolestuttaa vastakkainasettelu tässä keskustelussa. Jos et heiluta seta-lippua, olet ihmisoikeuksia vastaan. Ei se ihan niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se uskovainen ja hänelläkin on oikeus näkemykseensä. Halusi seta sitä tai ei, myös muillakin on (toistaiseksi) sananvapaus.
Miten sairasta sinulta.