Naiset jatkuvasti on sitä mieltä ettei alkoholia juova mies kelpaa.
No minä tykkään bilettää ja kaverini myös monet käy 2 kertaa kuukaudessa ja välillä viikottain, miksei alkoholia saisi juoda vaikka sit vähempi välillä ja enempi? Juohan monet naisetkin alkoholia ja nykyään monet käy baareissa, en ymmärrä miksi se on este? Minä olen vuosia juonut alkoholia ja olen 41, en usko että tämä vaikuttaisi miksei naisille kelpaa. Toki ymmärrän niitä jotka eivät ollenkaa halua että mies juo.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eli elämäntapoihin kuuluu ryyppääminen useamman kerran kuussa, arvatenkin myös krapula? Moni perhettä toivova nainen tuosta jo arvaa, etteivät omat unelmat tulisi toteutumaan. Kyllä pubiruusut huolivat silti, älä huoli.
Ei mua kiinnosta perhe elämä ja lapset, enkä mä nyt joka vloppu juo, mitä ihmettä, silti ei pitäs olla este naisille
Vierailija kirjoitti:
Neljäykkösenä se näkyy päälle päin jos kännää säännöllisesti
Olen mä lihonut ja kaljamahaa on, kyllähän se totta on.
Silti en katselisi naista joka juo, ja jolle on este, monet naisetkin juo, nii heti se on muka este, no en minäkään alkoholisti naista halua ei kiitos
Kuka sitä juoppoa huolisi? En minä ainakaan. Nuorena tuli tapailtua muutamaa nuorta miestä joille alko maistui. Loppui tapailuvaiheessa. Aviomieheni on absolutisti.
Voi että oli mukavaa nuorena istua terassilla mansikka siideri kädessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä juoppoa huolisi? En minä ainakaan. Nuorena tuli tapailtua muutamaa nuorta miestä joille alko maistui. Loppui tapailuvaiheessa. Aviomieheni on absolutisti.
Kuka sitä renttua huolii? Yllättävän moni nainen todellisuudessa.
Mun mies on vähentänyt paljon juomista kun tuli kriisi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli elämäntapoihin kuuluu ryyppääminen useamman kerran kuussa, arvatenkin myös krapula? Moni perhettä toivova nainen tuosta jo arvaa, etteivät omat unelmat tulisi toteutumaan. Kyllä pubiruusut huolivat silti, älä huoli.
Krapulat ovat alkoholin pahin haitallisuus. Krapulaan olisi lääkkeitä mutta lääkärit eivät anna niitä krapuloiden hoitamiseen.
Jos nainen ei juo ollenkaan niin ei kiitos
kyllä naisen pitää lähtee bilettämää
No miettikää palstan siideripunkeroita, joita suurin osa täällä on, maistuu niillekin!
Myöskään raitis mies ei kelpaa, koska nainen epäilee alkoholistiksi tai tuntee huonommuutta. Miehen saa juoda vain silloin kun nainen juo ja sen verran kuin nainen juo.
Vierailija kirjoitti:
No miettikää palstan siideripunkeroita, joita suurin osa täällä on, maistuu niillekin!
Parempi kännissä kuin kiukkuisena selvinpäin.
Mainitsemasi julkijuopot eivät olleet mitään ihannemiehiä.