Älkää menkö sairaala Novaan
Siellä ette apua tule saamaan, vaikka lääkärit niin väittävät. Vittuilut ja naurut kaupan päälle ja kyllä heille raha kelpaa. Takertuvat aivan muuhun asiaan, kuin miksi olette sinne menneet ja kirjoittavat valheita kantaan, joita ei suostuta muuttamaan, koska eihän lääkärit tee koskaan virheitä. Sama koskee Novassa olevaa sydänsairaalaa.
Kommentit (7)
Nova on ihan humpuukilaitos. Ja jos sattuisivat huolimaan sinut sisään, niin sitten ne lähettävät johonkin toiseen sairaalaan, koska heillä ei ole siellä itsellään yhtään osaavaa lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Nova on ihan humpuukilaitos. Ja jos sattuisivat huolimaan sinut sisään, niin sitten ne lähettävät johonkin toiseen sairaalaan, koska heillä ei ole siellä itsellään yhtään osaavaa lääkäriä.
Myös mustaksi surmaksi Novaa kutsutaan. Yllättäen tuo märkäpaise usein uutisissa, kun siellä töpeksitään.
Ihan yleistä myös muualla. Kun kantaan kirjoitettuja tarinoita lukee, niin miettii missä itse on ollut, kun tuo tapahtui. Muutenhan tuo naurattaisi, mutta kun ne vaikuttaa jatkossa hoitoon, niin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä myös muualla. Kun kantaan kirjoitettuja tarinoita lukee, niin miettii missä itse on ollut, kun tuo tapahtui. Muutenhan tuo naurattaisi, mutta kun ne vaikuttaa jatkossa hoitoon, niin harmittaa.
Tää on totta. En ole käynyt lääkärin puheilla ainakaan kolmeen vuoteen, mutta Omakanta väittää, että minulla on korkea verenpaine ja asennettu sydämentahdistin.
Nova🤔onko tää mielisairaala ja missä?
Onko siellä kiimaisia nuoria naishoitajia? Voisivat urkkia yhteystietoni ja soittaa minulle. Laitan saunan päälle ja juotavaahan minulla on.