Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sydän särkyy joka kerta, kun näen aivan sekaisin olevia nuoria ihmisiä

Vierailija
10.03.2026 |

En osaa vihata tai inhota heitä, tunnen vaan surua siitä mihin kuntoon he ovat ajautuneet.

Olen varmaan aika yksin tän ajatuksen kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos se on Petteristä kiinni niin näiden entisten lasten määrä tulee vain lisääntymään. Joka ei voisi heitä vähempää kiinnostaa.

Jos noin ajattelee, että omat valinnat ovat jonkun toisen syytä, niin ikinä ei sieltä kuopasta nouse.

Minulla on 25 v läheinen, joka elää jollain kuntoutuseläkkeellä, ollut jo vuosia. Ja saa kaikkea apua, mitään ei ole petteri häneltä leikannut. Hyvin pärjää sillä rahalla, ei auta nousemaan kuopasta. 

Vierailija
22/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin.

Meidän kuuluu auttaa.Koen et ennakoivalla avulla olisi suuri merkitys siksi perheitä tulee auttaa ja tukea.

Kouluissa lapsia ja nuoria tulee kasvattaa, opettaa ja ohjata yksilöinä, ei massana.

Jokainen tulee nähdä ja kohdata päivittäin.

Tämä on tärkeää, jokaisen kohtaaminen. Muistaa hymyillä ihmisille, etenkin lapsille ja heikko-osaisille. Ihan jo pelkkä toisille ihmisille hymyily on sellainen viesti, että olet olemassa. 

Tuo on niin totta, se hymy antaa tunteen toiselle että minussa on jotain hyvääkin. Minä hymyilen paljon ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi