Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pankkien palvelumaksut pinoon!!

Vierailija
28.09.2008 |

Olen Sampo Pankin asiakas ja mietin vaihtoa jo keväällä, mutta se jäi. Nyt on palvelumaksut taas kohun jälkeen palaamassa ja ovat kyllä aika kovat verrattuna muihin pankkeihin.

Mulla n. 100 000 e asuntolainaa, säästö- ja käyttötili, verkkopankki ja pankki-visayhdistelmä, tämä maksaa 3,40 e kuussa.

Nopea tsekkaus ja tuntuu, että aika monessa pankissa saisin palvelut maksuttomaksi, kun lainaa ja säästössäkin jokunen tonni.

Laittakaapa pinoon, mitä muut pankit ottavat, jos lainaa, tilit ja pankkikortit:

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihan tarkkaan, mutta jotain euron ja kahden välillä on kuukausittaiset kustannukset mulla. Ei mene mitään muita kustannuksia esim. lainojen lyhentämisestä, korteista tms. Nordeassa on mulla suurin osa rahoista ja lainoista.

Vierailija
2/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 50 senttiä menee verkkotunnuksista, kaikki muu on ilmaista. Sisältää siis myös vuosimaksuttoman Mastercardin. Lainaa on yhteensä miehen kanssa vajaat 120 000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakin on vuosimaksuton ensi vuoden loppuun, lisäksi käyttötilelle saa 2,5%koron ja ostoista 0,5%ostotapahyvitystä kun maksaa s-pankin kortilla s-ryhmän kaupoissa ja ravintoloissa. Sieltä ei tosin saa lainaa.

Vierailija
4/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Sampo Pankin asiakas ja mietin vaihtoa jo keväällä, mutta se jäi. Nyt on palvelumaksut taas kohun jälkeen palaamassa ja ovat kyllä aika kovat verrattuna muihin pankkeihin.

Mulla n. 100 000 e asuntolainaa, säästö- ja käyttötili, verkkopankki ja pankki-visayhdistelmä, tämä maksaa 3,40 e kuussa.

Nopea tsekkaus ja tuntuu, että aika monessa pankissa saisin palvelut maksuttomaksi, kun lainaa ja säästössäkin jokunen tonni.

Laittakaapa pinoon, mitä muut pankit ottavat, jos lainaa, tilit ja pankkikortit:

Vierailija
5/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän sä olet, jos suostut palvelumaksuja maksamaan, meillä on jo monta vuotta ollut Sammossa maksuttomat palvelut. Asioista kun voi näet neuvotella.

Vierailija
6/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle eivät suostu antamaan ilmaiseksi, aina vaan se 3,40 e. onko teillä superpaljon lainoja, säästöjä tai jotain. Meillä ei siis ole kuin mun ja lasten tilit sammossa, mun laina ja muu perusjuttu.

Vierailija
7/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätäkään maksua ei mene, koska bonuksia kertyy ja maksut menee niistä.

Vierailija
8/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihdetaan pankkia, jos ei ala palvelumaksut pienenemään. Poistivat sitten maksut kokonaan. Meillä on normaalit tilit Sammossa, lisäksi asuntolainaa noin 64 000€ ja vähän säästöjä pahan päivän varalle. Ei siis mitään "erikoishyviä" asiakkaita.

t. 9

Vierailija
9/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei peritä palvelumaksuja lainkaan. se on mielestäni mahtava juttu.