Temutus kuriin
Viime vuonna keskimääräisen halpatavaralähetyksen arvo oli noin 5,50 euroa. Paketteja saapui Kiinasta Suomeen vuoden aikana kymmeniä miljoonia.
Onhan tuo ihan helvetin idioottimaista puuhastelua, suomalaiset !
Kommentit (57)
25 euroa taitaa olla minimitilaus Temusta. Paketit lähetetään Suomen välivarastosta, ei suoraan Kiinasta.
Kaupoissakin myydään kiinalaisia tavaroita. Turhaa Orpo kiljuu.
Vierailija kirjoitti:
25 euroa taitaa olla minimitilaus Temusta. Paketit lähetetään Suomen välivarastosta, ei suoraan Kiinasta.
Minimitilaus on noussut 28 euroon tässä kuussa. Yksi paketti odottaa tullausta, toista pakataan. Minun "temutustani" ei saa mikään vauvapalstan aloitus lopettamaan, tilaan tarpeelliset tavarat sieltä mistä ne edullisimmin saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimitilaus on noussut 28 euroon tässä kuussa. Yksi paketti odottaa tullausta, toista pakataan. Minun "temutustani" ei saa mikään vauvapalstan aloitus lopettamaan, tilaan tarpeelliset tavarat sieltä mistä ne edullisimmin saan.
Jatkan, kun lainaamassani viestissä oli väärää tietoa. Varasto on Irlannissa! Jos se olisi Suomessa, miksi pakettini menisivät tullitarkastukseen? Minun monista kymmenistä paketeistani vain yksi on tullut Kiinasta, kai siinä oli joku tavara, mitä ei ollut EU:n alueella Irlannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28? Miksi hallitus väittää tilausten keskihinnan olevan 5 euron luokaa. Kokeilin tilata kerran ja lähettäjätiedoissa oli joku vantaalainen osoite.
Vierailija kirjoitti:
Mutku se on sitä parempaa Temuttamista! Mieti nyt itsekkin miten pieni kauppias ei muutoin pärjää, jos ei saa myydä euron krääsää 100x kalliimmalla hinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen säästänyt aivan huimia summia Temuttamalla.
Kiltti ja kunnollinen suomisinisimmu uskoo kaiken temutuspropagandan ja menee hakemaan sen saman tuotteen paikallisesta halpahallista 10 kertaa kalliimpaan hintaan ja voi täten olla tyytyväinen kunnon veronmaksaja. Viisas ostaa sieltä mistä halvimmalla saa. Vai luuletko, että se halpahallin tuote on jotenkin eettisempi, kun joku muu on tilannut sen Kiinasta puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tavaraa tarvitset Temusta jatkuvasti?
Temusta saa upeita tekokukkia ja -viherkasveja halvalla. Muualla maksavat paljon enemmän. Olen tilannut loma-asunnolle, kun siellä ei voi tietenkään aitoja pitää. Myös ihania alusvaatteita olen tilannut hyvään hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ja niin vähän kun mahdollista niin suomesta ostettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tavaraa tarvitset Temusta jatkuvasti?
Ei tuossa sanottu että jatkuvasti. Kai nyt jokainen joskus tarvitsee jotain? Silloin kun tarvitsee, ostaa sieltä mistä saa halvimmalla.
Meikäläisen Temu on kierrätyskeskus Shoppailen kuin miljonääri Tässä on se hyvä puoli että tuotteen voi tutkia paikanpäällä enkä ostoksiini ole pettynyt kertaakaan kun voi päätellä mikä on laadukasta ja mikä ei Työttömänä kun ei rahaa ole tehdä hutiostoksia niin tyydyn tähän
Temusta saa ihania farkkuja, ja muitakin housuja. Tilasin juuri kevyt toppatakin. Ei ole vielä tullut, mutta eiköhän sekin ole ihan sellainen kuin kuvassa. Niin on kaikki muut tilaamani tuotteet ainakin olleet.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen Temu on kierrätyskeskus Shoppailen kuin miljonääri Tässä on se hyvä puoli että tuotteen voi tutkia paikanpäällä enkä ostoksiini ole pettynyt kertaakaan kun voi päätellä mikä on laadukasta ja mikä ei Työttömänä kun ei rahaa ole tehdä hutiostoksia niin tyydyn tähän
Paljoa fiksumpaa tuo on, edes kierrätyskeskus ei kelpuuta shein ja temupazkaa.
En ole koskaan tilannut temusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Temusta saa ihania farkkuja, ja muitakin housuja. Tilasin juuri kevyt toppatakin. Ei ole vielä tullut, mutta eiköhän sekin ole ihan sellainen kuin kuvassa. Niin on kaikki muut tilaamani tuotteet ainakin olleet.
Ja sisältää ties mitä myrkkyjä.
Just pistin ison tilauksen Temuun, mm. takki ja alusvaatteita.
Ei kiinnosta kenenkään ulina Temusta. Johan tässä ehti mennäkin hieman aikaa ja nyt taas yritetään puuttua ihmisten ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku se on sitä parempaa Temuttamista! Mieti nyt itsekkin miten pieni kauppias ei muutoin pärjää, jos ei saa myydä euron krääsää 100x kalliimmalla hinnalla!
🤣, menkööt konkkaan jos ei pärjää
Nih sanoi orpo