IS Kimmo Vehviläinen: "Se heteronainen saattaa katsoa minua himoiten. Se olisi ihanaa, hän perusteli." Himoitsetekko Kimmoa?
Kommentit (29)
Lienee ukolla puhjennut muistisairaus.
Vastenmielinen pärstä, mutta ei mua sen jutut loukkaa. Se nyt vaan höpöttää ja ihan tottahan se sinänsä pääosin puhuu. Liian suoraa vain tähän päivään.
Aivan järkyttävä 80äo setämies. En ymmärrä miksi kukaan kuuntelee tuon podcastia.
En tod, etova sekä ulkonäkönsä että juttujensa perusteella.
Ei. Vanhempi herra puhuu nyt näitä juttuja?
Mielelläni hoitelisin Kimmon naista ja Kimmo saisi nuolla lemmenliemeni naisensa sisältä.
T. Tosimies
Mitä tuon vaimo näkee tuossa tyypissä? Täysin itseään täynnä oleva vastenmielinen niljake joka vielä luulee olevansa hauska, jokaikinen viikko joku eri naisryhmä 'tähtäimessä' ja yrittää halventaa ja pilkata näitä.
Ei todellakaan ole mieleiseni....
Tulee mieleen ne etovat suomalaiset +60v kirjailijanörtit jotka sepittävät jotain naisjuttuja ja asettavat itsensä niihin "seksitarinoihin". En tiedä mikä johonkin miehiin menee kun ikää tulee.
Ståhl kertoo haluavansa olla ainakin itse saunassa rauhassa vähän hikisenä ja rumana eikä himojen kohteena.
Jos olet hikinen ja ruma, niin saat saunoa homojen kanssa, Vehviläinen toteaa Ståhlin sanoihin.
Jooh... Juuri siksi naiset ei halua Vehviläistä kanssaan saunaan. Saunassa haluaa rentoutua eikä olla arvostelun kohteena siitä, onko nyt riittävän himoittava jollekin miehelle vai ei.
Olen mä useinkin ollut miesten kanssa saunassa, mutta ne on ollut sukulaisia tms. joille on ihan sama, olenko pantava, koska me ei harrasteta mitään sukurutsaa.
Podcast: Kimmo Vehviläisellä oli suhde pervoon naispappiin
10 hours ago
Ilta-Sanomat
Just. Näköjään hyvin kelpaa suomiukko.
Hyi, on erittäin vastenmielisen näköinen.
Jos ylilauta olisi ihminen niin se olisi Kimmo.
Kuka on Kimmo Vehviläinen? 😂😂
N33
Podcast: Kimmo Vehviläinen tuohtui homojen etuoikeudesta Katja Ståhl tyrmistyi
11 hours ago
Iltalehti
Kimmo Vehviläinen jälleen kohun keskellä kiihkeät kommentit naisten saunomisesta saivat somen kiehumaan
16 minutes ago
Voice.fi
HS.fi
Nautinto | Kimmo Vehviläinen puhuu seksistä tavalla, jolla viisikymppinen mies ei kaikkien mielestä saisi
1 week ago
Kovasti on tuo ukko nyt uutisissa.
Ulkonäköön puuttumatta, Kimmo on lörppäsuu, ei osaa pitää yksityisasioita yksityisinä. Harva asia on vähemmän himoittavaa.