Harmittaa kun mies ei halua seksiä
Eli pitkä parisuhde takana. Mies ei enää juuri halua seksiä, kun kerran tai pari kuussa. Yritän vihjailla, yritän kosketella miestä, olen jopa suoraan pyytänyt, mutta ihan turhaan. Häntä ei tunnu kiinnostavan. Minua harmittaa, tai oikeastaan vituttaa seksin puute, ja menen siitä pahalle tuulelle. En todellakaan haluaisi pettää miestä, mutta olen niin puutteessa, että olen alkanut haaveilla naapurin miehestä, joka aina osoittaa kiinnostustaan minut nähdessään. Miten te muut pitkässä parisuhteessa olette tämän ratkaisseet? Erotakaan ei tekisi mieli, mutta tuntuu, että parhaat vuodet menee aivan haaveillessa, ja hukkaan, kun koko ajan kroppa janoaa kosketusta. Eikä tätä kosketuksen nälkää sekään helpota, että saan ihan helposti miehet perääni kaupungilla kävellessä yksin, mutta myös mieheni kanssa kävellessä, toiset miehet yrittää saada katsekontaktia kanssani. Eli en siis mikään rupsahtanut nainen ole ollenkaan, vaikka ikää mittarissa 36.
Kommentit (26)
Tutulta kuulostaa, yhdessä 17v, lapsia 4. Miestä ei kovin usein seksi kiinnosta, vaikka olen fyysisesti elämäni parhaassa kunnossa tällä hetkellä. Itsellä taas halut tuntuu sen kuin kasvavan, varsinkin kun pikkulapsiaika on jo hyvin ohi.
N34
Itselläni on myös haluton mies. Haluton ja kyvytön. Mulle ongelma ei ole varsinaisesti seksin puute, koska voin helposti laukaista tarvittaessa itseni. Seksi seksin vuoksi ei itseäni kiinnosta, ei ole kiinnostanut oikeastaan koskaan. Meillä on myös tosi paljon kaikkea muuta läheisyyttä eli kosketustakin saan paljon. Silti mulle on ollut tosi kova paikka se että se mun rakastama mies ei vaan halua mua. Välillä hän yrittää suoriutua ilmeisesti ihan minun mielikseni, mutta epäonnistuneet yritykset vain pahentavat tilannetta. Suomeksi: tuntuu tosi pahalta kun hänellä ei vaan seiso mulle enää. Hän sanoo että se ei ole minusta kiinni, että se on hänestä kiinni, mutta enhän mä tietenkään usko. Itseluottamus on aika lailla tuhoutunut joten siinäkään mielessä seksin hakeminen muualta ei ole ratkaisu. Tuskin mua kukaan muukaan haluaisi.
Ikää meillä on vähän enemmän mutta ei vielä viittäkymmentä. En olisi ollut valmis luopumaan parisuhteen seksielämästä ihan vielä.
Voi hirveyttä! Minä olen joutunut peräkamaroimaan impipoikana yli 42 vuotta ja oleen runkkaamati 17.12.2025 lähtien
Hyvää seksiä haluaa aina vaan uudestaan. Mikä on ap ollut panoksesi siihen ennen sen loppumista?
Olen kyllä kysynyt, mutta ei sano mitään. Siis oikeasti ei mitään. Viimeksi totesin, että taas sitten seuraavaa kertaa haikeana odotellessa, niin siihen hän totesi puolestaan: sitten kun sitä on, niin tuntuu ainakin extra hyvältä. En sitten tiedä onko kyllästynyt vai mikä tässä mättää, ettei uskalla sanoa suoraan.
Ap
Hyvästä seksistä naisen kanssa ei kieltäydy kuin homo tai kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä haluaa aina vaan uudestaan. Mikä on ap ollut panoksesi siihen ennen sen loppumista?
Mitä tällä tarkoitat? Yritän kyllä ottaa miehen huomioon ja kysyä millaista seksiä haluaisi jne, mutta mies on todella sulkeutunut. Sanoo, että seksi tällaisenaan kyllä kelpaa, mutta silti minulla on tunne, että hän ei puhu totta. Vaikeaa minun silti ajatuksiaan on lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meillä seksi on kyllä todella kiihkeää ja hyvää, silloin kun sitä on. Silloinkin mies on tulossa välillä turhankin nopeasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on myös haluton mies. Haluton ja kyvytön. Mulle ongelma ei ole varsinaisesti seksin puute, koska voin helposti laukaista tarvittaessa itseni. Seksi seksin vuoksi ei itseäni kiinnosta, ei ole kiinnostanut oikeastaan koskaan. Meillä on myös tosi paljon kaikkea muuta läheisyyttä eli kosketustakin saan paljon. Silti mulle on ollut tosi kova paikka se että se mun rakastama mies ei vaan halua mua. Välillä hän yrittää suoriutua ilmeisesti ihan minun mielikseni, mutta epäonnistuneet yritykset vain pahentavat tilannetta. Suomeksi: tuntuu tosi pahalta kun hänellä ei vaan seiso mulle enää. Hän sanoo että se ei ole minusta kiinni, että se on hänestä kiinni, mutta enhän mä tietenkään usko. Itseluottamus on aika lailla tuhoutunut joten siinäkään mielessä seksin hakeminen muualta ei ole ratkaisu. Tuskin mua kukaan muukaan haluaisi.
Ikää meillä on vähän enemmän mutta ei vielä viittäkymmentä. En olisi ollut valmis luopumaan parisuhteen seksielämästä ihan vielä.
Minulla myös fiilis ettei mies halua minua. Ainakaan tarpeeksi. Miehellä kyllä seisoo ja toisinaan laukeaa turhankin nopeasti, joten siksikin toivoisin seksiä useammin, mutta ei. Kyllähän tämä sattuu, kun toinen ei tee seksiin ikinä aloitetta ja itse joudun kerjäämään siis ihan kaikkea läheisyyttä. Aamuhalit ja iltahalit hyvä jos vielä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika käsittämättömältä kyllä kuulostaa , jos ei miestäsi kiinnosta ja ne vanhat fraasit, että hän voi olla väsynyt , stressaantunut jne jne. Ei mene läpi.
Kyllä nyt on kyse jostain ihan muusta .
Meillä suhdetta takana 36 vuotta. Joitain lyhyempiä kausia on ollut, ettei innosta toista, mutta on ne silloinkin hoidettu , ettei toisen tarvitse kärvistellä .
Kysy vaan suoraan , mikä on homman nimi. Rohkeasti vaan.
Olen kyllä kysynyt, mutta ei sano mitään. Siis oikeasti ei mitään. Viimeksi totesin, että taas sitten seuraavaa kertaa haikeana odotellessa, niin siihen hän totesi puolestaan: sitten kun sitä on, niin tuntuu ainakin extra hyvältä. En sitten tiedä onko kyllästynyt vai mikä tässä mättää, ettei uskalla sanoa suoraan. Ainoa mitä enään keksin, on se että miehen itsetunto on palasina minun saamastani huomiosta ulkona liikkuessamme, joten hän omalla ignooraamisellaan haluaa ehkä välittää viestin, etten olisi niin haluttava? En sitten tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meillä seksi on kyllä todella kiihkeää ja hyvää, silloin kun sitä on. Silloinkin mies on tulossa välillä turhankin nopeasti.
Ap
Niin, sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika käsittämättömältä kyllä kuulostaa , jos ei miestäsi kiinnosta ja ne vanhat fraasit, että hän voi olla väsynyt , stressaantunut jne jne. Ei mene läpi.
Meillä suhdetta takana 36 vuotta. Joitain lyhyempiä kausia on ollut, ettei innosta toista, mutta on ne silloinkin hoidettu , ettei toisen tarvitse kärvistellä .
Kysy vaan suoraan , mikä on homman nimi. Rohkeasti vaan.Olen kyllä kysynyt, mutta ei sano mitään. Siis oikeasti ei mitään. Viimeksi totesin, että taas sitten seuraavaa kertaa haikeana odotellessa, niin siihen hän totesi puolestaan: sitten kun sitä on, niin tuntuu ainakin extra hyvältä. En sitten tiedä onko kyllästynyt vai mikä tässä mättää, ettei uskalla sanoa suoraan. Ainoa mitä enään keksin, on se että miehen itsetunto on palasina minun saamastani huomiosta ulkona liikkuessamme, joten hän omalla ignooraamisellaan haluaa ehkä välittää viestin, etten olisi niin haluttava? En sitten tiedä.
Ap
Olet siis tyrkky. Harva mies sellaisesta pitää.
Kuka ton puhekyvyttömän miehen sulle muuten valitsi?
Ja voisit lopettaa ton seksin vonkaamisen. Se on oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ton puhekyvyttömän miehen sulle muuten valitsi?
No ei kuule sattunut olemaan kristallipalloa josta olisi nähnyt, että miehestä tulee sulkeutunut 20 yhdessäolovuoden jälkeen.
Millä keinoilla keräät kaupungilla muiden miesten huomion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaan suoraan , mikä on homman nimi. Rohkeasti vaan.Olen kyllä kysynyt, mutta ei sano mitään. Siis oikeasti ei mitään. Viimeksi totesin, että taas sitten seuraavaa kertaa haikeana odotellessa, niin siihen hän totesi puolestaan: sitten kun sitä on, niin tuntuu ainakin extra hyvältä. En sitten tiedä onko kyllästynyt vai mikä tässä mättää, ettei uskalla sanoa suoraan. Ainoa mitä enään keksin, on se että miehen itsetunto on palasina minun saamastani huomiosta ulkona liikkuessamme, joten hän omalla ignooraamisellaan haluaa ehkä välittää viestin, etten olisi niin haluttava? En sitten tiedä.
ApOlet siis tyrkky. Harva mies sellaisesta pitää.
Eli siis nainen, joka saa huomiota, on automaattisesti tyrkky? Onko suomalaisessa kulttuurissa oikeasti niin vaikea kestää sitä, että joku sanoo ääneen saavansa huomiota?
Tyttärenikin huomautti minulle kerran, että miehet tuijottavat minua. Itse olen autisti ja ennemmin vältän katsekontaktia vieraiden miesten kanssa. Silti minulle tullaan välillä ihan sanomaan, että olen kaunis.
Kuulostaa vähän yhdeltä tuntemaltani f60. 4 rouvalta. Janoaa miesten ihailua ja tekee kaikkensa saadakseen huomiota. Yli 55v rouvalla päällä nuorten tyttöjen asuja. Näyttää melko naurettavalta välillä. Flirttailee kaikkien miesten kanssa avoimesti miehensä kiehuessa raivosta vieressä.
Sen tiedän, että hänen miehensä ei halua koskea naiseen, kun arvelee naisen kaikkien miesten huomiota. On sanonut rouvalleen, että hae palvontasi muualta. Taloudellisten seikkojen takia on yhdessä k.o pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Ja voisit lopettaa ton seksin vonkaamisen. Se on oksettavaa!
Olispa minullakin tuollainen seksiä vonkaava nainen , mutta ei voi edes tunnustaa pitävänsä .
Kysy vaan suoraan , mikä on homman nimi. Rohkeasti vaan.