Miksei naisille kelpaa kaljamahainen mies?
Niin naiset kertokaa miksei kelpaa?
Kommentit (124)
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Pitäs varmaa mennä terapiaan
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaa 4 naista yrittäny myös treffeille. Heitä ei vain ole kiinnostanut. Se siitä.
Ok, olet helposti luovuttava nahjus. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos mistä ne naiset sinut voisivat kelpuuttaa kumppanikseen, kun yötä päivää kirjoitat av:lle tätä samaa avausta tänne? Et taatusti ehdi töissä käydä etkä edes tinderiä vahtia jos siellä joku sulle tarjoaa treffejä.
Eli puhut ihan pitaskaa, sinua ei kelpuuteta kun et mene tyrkylle.
No ennen kyllä kelpasin. Kaikki on muuttunut.
Se on 2 kymppisenä hiukan eri kuin 40+. Naiset näes oppii kokemuksistaan, toisin kuin sinä.
Eli sinä olet muuttunut fyysisesti, naiset ovat muuttuneet, mutta sinun päässäsi ei ole muuttunut mikään.
Mistä muuten tuo tiukat farkut vaade on peräisin? Oliko ensi-ihastuksellasi, jolle et ikinä uskaltanut puhua mitään, sellaiset?
Kyllä oli hän oli kaunis ja meikkasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pitkä ja ihan komea
Et ole komea. Jos olisit, sinulla olisi vientiä.
Älä aliarvioi naisia. Kyseeessähän on nyt Allu. Ei kukaan sitä jaksa vaikka se näyttäisi mallilta.
Olen komea silti vaikka olen lihonnut
No kun et ole. Usko jo, sulle n säälistä sanottu, että olet komea, koska sinusta on haluttu päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Et ole komea, et ole, kiinnostava, kukaan ei halua sulle seksiin. Usko jo pösilö. Mene vaikka moikkaamaan äitiäsi välillä, jos edes se kestää sun jankkauksiasi.
Et ole edes nähnyt kuvaani😁😁
En tuoretta, mutta noin viisi vuotta sitten jaoit kuvaasi sekä Suomi24:llä että tällä palstalla. Tuskin olet siitä komistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs varmaa mennä terapiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaa 4 naista yrittäny myös treffeille. Heitä ei vain ole kiinnostanut. Se siitä.
He poistivat mut se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos mistä ne naiset sinut voisivat kelpuuttaa kumppanikseen, kun yötä päivää kirjoitat av:lle tätä samaa avausta tänne? Et taatusti ehdi töissä käydä etkä edes tinderiä vahtia jos siellä joku sulle tarjoaa treffejä.
Se on 2 kymppisenä hiukan eri kuin 40+. Naiset näes oppii kokemuksistaan, toisin kuin sinä.
Eli sinä olet muuttunut fyysisesti, naiset ovat muuttuneet, mutta sinun päässäsi ei ole muuttunut mikään.
Mistä muuten tuo tiukat farkut vaade on peräisin? Oliko ensi-ihastuksellasi, jolle et ikinä uskaltanut puhua mitään, sellaiset?
Nainen on seksikäs tiukoissa farkuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on seksikäs tiukoissa farkuissa
Sinä et ole missään vermeissä seksikäs. Rasittava paskakasa.
Mutta nyt koen etten enää kelpaa mitå oli 5 v sitten, mulla oli kaunis nainen
Allu, sä olet vajaaälyinen, läski ja vastenmielinen juoppo ja tulet aina olemaan. Siinä se syy on.
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet vajaaälyinen, läski ja vastenmielinen juoppo ja tulet aina olemaan. Siinä se syy on.
Jos tuota mieltä olet musta selvä. En ees juo alkoholia. Olet naurettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistivat, ja sinä luovutit. Tajuatkopointin, siis että miksi olet luovuttaja?
Ei tavalliset miehet luovuta, he saavat kymmeniä pakkeja, mutta aina lopulta tärppää, kun ei luovuta. Se on sitten oma lukunsa miten sen naisen saa pidettyä. Siinä auttaisi, jos luet tänne kirjoittamisen sijaan sen kirjan, tai mieluusti useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten 5 v sitte kelpasin ja olin työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten 5 v sitte kelpasin ja olin työtön?
Älä valita päivästä toiseen täällä vaan mene lenkille, salille, ulos! Täältä et ainakaan sitä naista löydä eikä kukaan halua valittavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei ole enää kaunista naista? Oletko koskaan miettinyt, että miksi hän häipyi? Tuskin sinä itse häntä lemppasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistivat, ja sinä luovutit. Tajuatkopointin, siis että miksi olet luovuttaja?
Ei tavalliset miehet luovuta, he saavat kymmeniä pakkeja, mutta aina lopulta tärppää, kun ei luovuta. Se on sitten oma lukunsa miten sen naisen saa pidettyä. Siinä auttaisi, jos luet tänne kirjoittamisen sijaan sen kirjan, tai mieluusti useampia.
Kehitysvammaiselle on turha antaa ohjeita kirjoista.