Miksei naisille kelpaa kaljamahainen mies?
Kommentit (124)
Nainen tarvitsee miehen, jolla on muutakin kuin m.una. Jos pää on tyhjä, niin voi voi.
Tätä kysymystä on pohdittu täällä paljon.
Eihän se ole mahasta kiinni, jos pää on laho. Osta Temusta uusi pää!
Röllykkämaha näyttää vastenmieliseltä.
Pas***kamahat eivät ole vetreitä sängyssä, kun maha on aina tiellä.
Koska mä en halua olla aina päällä.
Ei kelpaa tyhmä, jankuttava, juoppo ja ärsyttävä mies. Rautoihin.
Oi, mä parhaillani niin unelmoin yhdestä isomahaisesta miehestä. Mutta hän onkin charmantti, kohtelias, kohtelee naisia hyvin ja on älykäskin. Ihan parasta mitä maa päällään kantaa!
Vierailija kirjoitti:
Oi, mä parhaillani niin unelmoin yhdestä isomahaisesta miehestä. Mutta hän onkin charmantti, kohtelias, kohtelee naisia hyvin ja on älykäskin. Ihan parasta mitä maa päällään kantaa!
Onko hän eduskunnassa? Edellinen työministeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pitkä ja ihan komea
Et ole komea. Jos olisit, sinulla olisi vientiä.
Älä aliarvioi naisia. Kyseeessähän on nyt Allu. Ei kukaan sitä jaksa vaikka se näyttäisi mallilta.
Vierailija kirjoitti:
1. Kulli, taidot, kestävyys
2. Rahapussi
Nämä menevät neisten arvojärjestyksessä toisinpäin, kullia saa kodin ulkopuolelta aina kun haluaa. Harva antaa rahaa naiselle ellei ole suhteessa.
Einse haittaa jos on vähän mahaa.
Mieheni painaa 100 kg eli on kaljamaha. Minä painan 60 kg.
Kaljamahaiselle naiselle saattaa kelvata, jos on kyseessä kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole komea. Jos olisit, sinulla olisi vientiä.
Älä aliarvioi naisia. Kyseeessähän on nyt Allu. Ei kukaan sitä jaksa vaikka se näyttäisi mallilta.
Eikä edes näytä. En tajua mistä se on saanut tuon mielikuvansa siitä, että on komea. Hän on männä vuosina postannut kuviaan sekä tänne että Suoli24:ään. Joku nainen varmaan lohdutuksena Allun iskuyrityksiin sanonut, että ei kiitos, mutta "kyllähän sinä komeana miehenä jonkun toisen saat". Toinen on pituus. Miksi ihmeessä miehet luulevat pituuden olevan relevanttia? Miesten omat komeusstandardit poikkeavat näköjään ihan helvetisti naisten mieltymyksistä.
Pakko sivusta sanoa.. en kuulu kaljamahaiseen ryhmään. Mutta silloin kuin olin deitti palveluissa kerran vuodessa tai hyvällä tuurilla kaksi kertaa vuodessa pääsi keskusteluihin jonkun kanssa ja kaikkien kanssa pääsin treffeille. Ja ainoastaan yksi antoi minulle pakit. Muille minä olen antanut enemmin tai myöhemmin.
Deitti palveluiden ns. Algoritmit estää käyttäjiä löytämästä oikeita kumppaneita. Ihan sama onko lyhyt, kalju, rahaton tai jotain muuta, aina löytyy ihmisiä jotka haluaisi deittailla heitä. Mutta deitti sovellukset estävät heitä kohtaamasta.
Käyttäjien pitäisi olla kaukana noista palveluista jotka piilottavat/estävät käyttäjiä tutustumasta. Tuskin vain tapahtuu nyky yhteiskunnassa, jossa tinder on synonyymi deitti sovelluksille.
No, sen KALJAN vuoksi. Jos on muuten vähän pönäkkä, ei haittaa, jos kuitenkin lähtee mukaan lenkille (ei sille siniselle) ja salille.
Minulla on mahaa, vaikka ei ole kaljasta tullut. On vaimokin ja hyvin olen kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Olet myös kehitysvammainen.
RÖYH !!! "Sihahdus".