Miksei naisille kelpaa kaljamahainen mies?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan tykkään mahakkaista miehistä, mutta pitää olla myös älykäs ja mukava. Eikä liian pitkä. 175cm on sopiva, ja yli 180 jo liian pitkä.
Ootpas nirso, mä olen yli 190
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan tykkään mahakkaista miehistä, mutta pitää olla myös älykäs ja mukava. Eikä liian pitkä. 175cm on sopiva, ja yli 180 jo liian pitkä.
Ootpas nirso, mä olen yli 190
Kyllä mäki tykkään naisista joilla on mahaa ja tiukat farkut jalassa ja meikkaa ovat naisellisia ja lakkaavat kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua sit mikä naisia vaivaa en vaa ymmärrä.
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Samanlainen persoona ja luonne on ollut nuorenakin silti naisia riitti ja he kiinnostuivat musta ja sain seksiä myös välillä.
Ne naiset oppi sinun avullasi, että minkälaisiin miehiin ei aikaansa kannata tuhlata, seksikin niin huonoa, että ei ikinä enää samanlaista.
Kyllä nuorena sai seksiäkin ai että niitä aikoja
Vierailija kirjoitti:
miksei sulle kelpaa läski nainen?
No tottakai kelpaa kuka on niin sanonu, nimenomaa sellaset kelpaa, hoikat ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei sulle kelpaa läski nainen?
No tottakai kelpaa kuka on niin sanonu, nimenomaa sellaset kelpaa, hoikat ei kiinnosta?
Nytki sain lihavan naisen tinderiin, mutta en tiedä onko hän kiinnostunut.
Naisille ei vissiin pitäisi ehdottaa näkemistä heti jos ne sen takia aina antaa mulle pakit se voi olla syy.
Mikäs kehitysvamma sinulla on, Allu?
No niin nyt on 2 tavispullkkaa tinderissä jes
Ihanaa toinen on pitkä 182 cm. sais kyllä olla ainaski 187
mitä sillä on väliä jos on kaljamaha?
Vierailija kirjoitti:
mitä sillä on väliä jos on kaljamaha?
Ei kaljamaha usein este olekaan. Tyhmyys on.
Ei sillä oo väliä vaan sillä kuinka itsensä ja mahansa kantaa.
Itsevarma l ä s k i jolla on karismaa ei varmasti joudu olemaan yksin, siinä missä tight fitti itsestään epävarma vauvapalstalla roikkuva katkera poika.
Varsinkin epävarmuus ja katkeruus, senhän naiset näkevät jo kilometrin päästä.
En usko että kaljamaha on este. Luultavammin syynä ovat kehitysvammasi sekä impotenssisi.
Älykäs ja hyväntahtoinen mies on seksikäs
Kaljamaha = aiheutunut kaljasta, hyi yök.
Maha on tiellä petipuuhissa monella tavoin, ei naista huvita aina olla päällä. Muissa asennoissa maha on tiellä ja myös työntymissyvyys kärsii. Päällä ollessa mies valuu hikeä, kun kunto ei riitä.
Ylipaino = Uniapnea = harva nainen haluaa menettää yöuniaan. Ja jatkuvasti väsynyt kumppani ei ole kovin kummoinen kumppani.
Reippaampaan ulkoiluun ja liikuntaan kunto ei riitä.
Ei halua pitää itsestään huolta = pitäisikö sitten parisuhteestakaan.
Nämä nyt päällimmäisenä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua sit mikä naisia vaivaa en vaa ymmärrä.
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Samanlainen persoona ja luonne on ollut nuorenakin silti naisia riitti ja he kiinnostuivat musta ja sain seksiä myös välillä.
Ne naiset oppi sinun avullasi, että minkälaisiin miehiin ei aikaansa kannata tuhlata, seksikin niin huonoa, että ei ikinä enää samanlaista.
Kyllä nuorena sai seksiäkin ai että niitä aikoja
Niin, sinä sait seksiä. Mutta saivatko naiset mitään? Ilmeisesti eivät, kun kerta riitti heille.
Ootsä taas koko päivän hengaillut täällä? Aamulla jo töissä luin sun ketjuja, ne varmaan poistettu jo, tai sitten vaan aloitat aina uusia.
Ihan hullun touhua sulla.
No, huomenna taas alkaa kaikki alusta. Surullista oikeestaan. Eikö tuollainen aivovammainen kuuluisi johonkin laitokseen?
Kyllä Allu todellakin kuuluisi laitokseen. Olisihan se hänelle itselleenkin helpompaa, kun saisi tarvitsemansa lääkityksen ja muuta apua.