Miksei naisille kelpaa kaljamahainen mies?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt koen etten enää kelpaa mitå oli 5 v sitten, mulla oli kaunis nainen
No miksi ei ole enää kaunista naista? Oletko koskaan miettinyt, että miksi hän häipyi? Tuskin sinä itse häntä lemppasit?
No nyt en saa edes tavallista lihavaa olenko lihonnut
En tajua sit mikä naisia vaivaa en vaa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei ole enää kaunista naista? Oletko koskaan miettinyt, että miksi hän häipyi? Tuskin sinä itse häntä lemppasit?
Minne se kaunis nainen hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita päivästä toiseen täällä vaan mene lenkille, salille, ulos! Täältä et ainakaan sitä naista löydä eikä kukaan halua valittavaa miestä.
Joo pitäs sinne salille mennä ja ymmärrän
Ei mitään "pitäis" vaan lähde ulos kävelylle NYT! Palstajankuttamisen sijaan joka ilta tunnin kävelylenkki, sit kesällä ulkokuntosalille jne. Siitä se lähtee Allu!
Vit ut sä mitään naista ole vailla. Sinä olet masokisti, joka saa orkut siitä kun sinua mätetään olan takaa tällä ja luultavasti muillakin palstoilla. Tämä on elämäsi etkä muuta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Kaljamaha tarkoittaa sitä, että kalja saa enemmän huomiota kuin oma hyvinvointi. Minäkin tykkään oluesta. Se on ainoa alkoholipitoinen juoma jota juon.
Kun lenkkeilee päivittäin, ei kaljamaha muodostu, vaikka sitä joisitkin viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulle kelpaa se vastaus mitä sulle jankutetaan koko ajan, eli että vikasi on luonteesi.
Samanlainen persoona ja luonne on ollut nuorenakin silti naisia riitti ja he kiinnostuivat musta ja sain seksiä myös välillä.
Ei Allu lähde lenkille tai salille, koska on läski nahjus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita päivästä toiseen täällä vaan mene lenkille, salille, ulos! Täältä et ainakaan sitä naista löydä eikä kukaan halua valittavaa miestä.
Ei mitään "pitäis" vaan lähde ulos kävelylle NYT! Palstajankuttamisen sijaan joka ilta tunnin kävelylenkki, sit kesällä ulkokuntosalille jne. Siitä se lähtee Allu!
Muttakun mulla on oma naismaku ja haluaisin päästä heidänkaa treffeille, en tajua miksei mun tyylinen mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes nähnyt kuvaa, en ole lihava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne se kaunis nainen hävisi?
hän halusi erota
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pitkä ja ihan komea
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä jos on tyhmä. Tyhmät ei kiinnosta.
Ilmeisesti ainut syy olen lihonut naamasta tai jotain ettei naiset enää kiinnostu. Tai alkoholin liiallinen käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et lähde lenkille tai salille. Koska olet läski nahjus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pitkä ja ihan komea
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä jos on tyhmä. Tyhmät ei kiinnosta.
No mitä sitte vaikka olen? Onko kaikki naiset älykkäitä ja fiksuja sori ei varmasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et lähde lenkille tai salille. Koska olet läski nahjus.
Aivan sama mitä musta ajattelet, käyn paljon lenkeillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen persoona ja luonne on ollut nuorenakin silti naisia riitti ja he kiinnostuivat musta ja sain seksiä myös välillä.
Ne naiset oppi sinun avullasi, että minkälaisiin miehiin ei aikaansa kannata tuhlata, seksikin niin huonoa, että ei ikinä enää samanlaista.
miksei sulle kelpaa läski nainen?