Miksei naisille kelpaa kaljamahainen mies?
Niin naiset kertokaa miksei kelpaa?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pitkä ja ihan komea
Et ole komea. Jos olisit, sinulla olisi vientiä.
Älä aliarvioi naisia. Kyseeessähän on nyt Allu. Ei kukaan sitä jaksa vaikka se näyttäisi mallilta.
Olen komea silti vaikka olen lihonnut
Vierailija kirjoitti:
Pullukkamammalle kelpaa kaljamahainen. Älä etsi missiä.
En halua rumaa joka ei osaa pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet tyhmä, fiksu mies ei täällä vingu.
Jaha no kai ihminen sit muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
No kelpaako miehelle kaljamahainen nainen? Niin, häh??
Kyllä mulle kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aliarvioi naisia. Kyseeessähän on nyt Allu. Ei kukaan sitä jaksa vaikka se näyttäisi mallilta.
Eikä edes näytä. En tajua mistä se on saanut tuon mielikuvansa siitä, että on komea. Hän on männä vuosina postannut kuviaan sekä tänne että Suoli24:ään. Joku nainen varmaan lohdutuksena Allun iskuyrityksiin sanonut, että ei kiitos, mutta "kyllähän sinä komeana miehenä jonkun toisen saat". Toinen on pituus. Miksi ihmeessä miehet luulevat pituuden olevan relevanttia? Miesten omat komeusstandardit poikkeavat näköjään ihan helvetisti naisten mieltymyksistä.
No en enää niin komea mitä nuorempana olen lihonut. Mutta en rumakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun et ole. Usko jo, sulle n säälistä sanottu, että olet komea, koska sinusta on haluttu päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Et ole komea, et ole, kiinnostava, kukaan ei halua sulle seksiin. Usko jo pösilö. Mene vaikka moikkaamaan äitiäsi välillä, jos edes se kestää sun jankkauksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun et ole. Usko jo, sulle n säälistä sanottu, että olet komea, koska sinusta on haluttu päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Et ole komea, et ole, kiinnostava, kukaan ei halua sulle seksiin. Usko jo pösilö. Mene vaikka moikkaamaan äitiäsi välillä, jos edes se kestää sun jankkauksiasi.
Kyllä olen. Hyvää loppuelämää sulle.
Sanos mistä ne naiset sinut voisivat kelpuuttaa kumppanikseen, kun yötä päivää kirjoitat av:lle tätä samaa avausta tänne? Et taatusti ehdi töissä käydä etkä edes tinderiä vahtia jos siellä joku sulle tarjoaa treffejä.
Eli puhut ihan pitaskaa, sinua ei kelpuuteta kun et mene tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hyvää loppuelämää sulle.
Olet kyllä tosi ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sanos mistä ne naiset sinut voisivat kelpuuttaa kumppanikseen, kun yötä päivää kirjoitat av:lle tätä samaa avausta tänne? Et taatusti ehdi töissä käydä etkä edes tinderiä vahtia jos siellä joku sulle tarjoaa treffejä.
Eli puhut ihan pitaskaa, sinua ei kelpuuteta kun et mene tyrkylle.
No ennen kyllä kelpasin. Kaikki on muuttunut.
Olen varmaa 4 naista yrittäny myös treffeille. Heitä ei vain ole kiinnostanut. Se siitä.
No jos se on tosiaan kaljan kittaamisella saatu niin ei kiitos, juova mies ei kelpaa. Ei haittaa jos on hieman vatsaa jos on muutenkin rotevarakenteinen, mutta pallomaha muuten hoikalla miehellä on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes nähnyt kuvaani😁😁
Vierailija kirjoitti:
No jos se on tosiaan kaljan kittaamisella saatu niin ei kiitos, juova mies ei kelpaa. Ei haittaa jos on hieman vatsaa jos on muutenkin rotevarakenteinen, mutta pallomaha muuten hoikalla miehellä on kamala.
Mä olen 190 + on pallomaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ei muakaa hoikat naiset kiinnosta. Semmonen 80 kg pullukka meikattu kaunis kiinnostaa.
Ihmettelen miksei naisilla ole enää aikaa tavata ja lähtee treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koominen näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koominen näky.
Ei näytä sit kelpaavan ees tavispullukalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa. Jos sinä et kelpaa naiselle niin ei johdu sinun vatsasta.
Mulla on mutta en tiedä mistä sit johtuu
Mä en tiedä oletko avohoidossa oleva kehitysvammainen vai vuosisadan ärsyttävin trolli vai mikä, kun ei mene jakeluun. Jankkasit 10v suomi24lla ja meinaatko jatkaa samaa rataa vauvallakin? Miksei tällaisille voi palstat antaa banneja?
En ole. Ihme ku et sitä usko.