Ootteko huomannut samaa äärioikeiston käytöstä tällä foorumilla?
Aina tulee oikeistolaisten, tai enemmänkin äärioikeistolaisten postauksiin, ylä ääniä todella tiuhaan tahtiin? Taitavat käyttää tor verkkoa manipuloidakseen ääniä... Ihan älytöntä! Yrittävät kai saada aloituksen näyttämään seuratulta ja kiinnostavalta ja että muka moni olisi samaa mieltä heidän kanssa, vaikka feikki ääniä nuo ovat! Miksi tätä jotkut harrastavat?
Kommentit (81)
Mistä sen tietää, onko kirjoittaja äärioikeistolainen? Itse ainakin olen lehdestä paljon lukenut asioita, jotka saavat muukalaisvaistaisuuden heräämään, vaikka olen ihan tavallinen kokkari varmaan (äänestys ei ole juttuni).
Vierailija kirjoitti:
Peukut pitää poistaa. Se on täysin turha toiminto ja yleensä etusivun massapeukutus on vasemmistolaisten agitaattoreiden työkalu.
ehe ehe... niillä ei ole mitään merkitystä koska voi tehtailla niin paljon kuin haluaa, ihan sama. Minä hyvin harvoin sitä laitan, saa olla tosi hyvä kommentti, ja ne ovat olleet vähissä viime aikoina. Sekään ei merkitse yhtään mitään saanko omiin kommentteihini minkään suunnan nuolta. Yleensä ne parhaimmat jää vähille nuolille tai kokonaan ilman monenkin kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, onko kirjoittaja äärioikeistolainen? Itse ainakin olen lehdestä paljon lukenut asioita, jotka saavat muukalaisvaistaisuuden heräämään, vaikka olen ihan tavallinen kokkari varmaan (äänestys ei ole juttuni).
No jos esim levittää juuri vaikkapa sinimustien agendaa ja sitähän ne on täällätehnyt, siis jotkut!
Vierailija kirjoitti:
AP on surullinen esimerkki täysin piloille sukurutsatusta akasta, jota isä rakasti lapsena vähän liikaa.
kalikka kolahti, ottiko pahoin, mihin sattui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä havainnut saman.
Olen kyllä havainnut saman.
Ei pidä paikkaansa. Ite pidän välillä taukoa täältä, silloin kun liikaa vihervassu saissea täällä.
Sama juttu. Koko valtamediahan on selkeästi vihervasemmiston hallussa, sen takia on hyvin vaikea nähdä mitään oikeistolaista pakotusta yhtään missään. Vassarit ovat vielä hyvin aggressiivisia, jos vähänkin tavallinen kansa yrittää puhua epäkohdista, kuten esim. somaleiden törkeästä asumiskäytöksestä kerrostaloissa. Se koskettaa tavallisia ihmisiä hyvinkin läheisesti eikä siinä ole mitään rasistista. Asioista pitää pystyä puhua avoimesti ilman että joku verenhimoinen vasukki iskee sinua kirveellä päähän joka kerta, kun uskallat suusi avata.
Jos on noin syvällä, että sun mielestä koko valtamedia on vasemmisotn hallussa! Niin mitä on teidän puheet, että maailma herää wokesta jne? Ahahaha valehtelitteko kenties?
Voihan äärioikeisto ja äärivasemmisto spämmääjät. Ette edes tiedä mistä puhutte. Todella paskoja molemmat aatteet joten säälittää kun niistä jauhatte kun ette edes tiedä mistä puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Ettei AP vaan tor-verkolla poista ketjusta kaikki epämukavia viestejä? Sen verran niitä katoilee ketjusta :D
Ei ole tarvetta, kun voin manipuloida tykkäyksiä niin kuin te ja saaden näyttämään ketjun siltä että kaikki on mun puolella! Teidön puolella he eivät ole! Eikun hetkinen, en olekaan ääripää oikeisto JUNTTI T: AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm tuo tepsi aloitus ja tämä somaliperhe aloitus, ne ovat aina näitä rasistisia aloituksia, missä tätä tapahtuu!
Ei ole tullut mieleen sellainen vaihtoehto, että ihmiset oikeasti ajattelevat niin?
Tämä. Kai nyt ihmiset pakosti hermostuvat lopulta somaleiden täysin törkeään käytökseen ja haluavat keskustella siitä, heillä on siihen oikeus. Tai tuo Teps keissi oli myös taas osoitus näiden viherpunanatsien täysin fasistisesta käytöksestä, kyllähän se herättää keskustelua normaaleissa ihmisissä.
Mä en tajua tätä Teps-casea mitä se nyt muka osoittaa? Pelaaja sai sanoa mielipiteensä ja boikotoida erikoispelipaitaa, joku muu sai kommentoida ettei siitä pitänyt ja siinä se. Kaikki sai sanoa mielipiteensä. Joten ketään ei pakotettu mihinkään ja kaikki saivat mielipiteensä julki. Lakia ei muutettu eikä mitään muuta kuin turhaa länkytystä koko netti täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm tuo tepsi aloitus ja tämä somaliperhe aloitus, ne ovat aina näitä rasistisia aloituksia, missä tätä tapahtuu!
Ei ole tullut mieleen sellainen vaihtoehto, että ihmiset oikeasti ajattelevat niin?
Tämä. Kai nyt ihmiset pakosti hermostuvat lopulta somaleiden täysin törkeään käytökseen ja haluavat keskustella siitä, heillä on siihen oikeus. Tai tuo Teps keissi oli myös taas osoitus näiden viherpunanatsien täysin fasistisesta käytöksestä, kyllähän se herättää keskustelua normaaleissa ihmisissä.
Mä en tajua tätä Teps-casea mitä se nyt muka osoittaa? Pelaaja sai sanoa mielipiteensä ja boikotoida erikoispelipaitaa, joku muu sai kommentoida ettei siitä pitänyt ja siinä se. Kaikki sai sanoa mielipiteensä. Joten ketään ei pakotettu mihinkään ja kaikki saivat mielipiteensä julki. Lakia ei muutettu eikä mitään muuta kuin turhaa länkytystä koko netti täynnä.
Persut (kenties) loukkantuivat kyllä pahasti tuosta heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo teidän törkeä käytös auttaa asiaan? Kerro? Olette kuin elokapinalaisia! Aika ironista eikö? Tehän vihaattee heitä, mutta olette kuin he! Tai ääri-islamistit konsanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on surullinen esimerkki täysin piloille sukurutsatusta akasta, jota isä rakasti lapsena vähän liikaa.
Numero 71 on surullinen tuotos, vaimo hylkäsi ja lapset hylkäävät! Arto ei enää saa mitään aikseksi elämässä, luulen?
mikä vddun 71, olet edellä muita tai sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numero 71 on surullinen tuotos, vaimo hylkäsi ja lapset hylkäävät! Arto ei enää saa mitään aikseksi elämässä, luulen?
Etkö ymmärrä? Äärioikeistolainenko olet?
Persuhulluun törmää jokainen,on varmaan mieleltään sairas vasemman laidan kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuo nyt kyllä natsaa tuohon 71 kommenttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuo nyt kyllä natsaa tuohon 71 kommenttiin
Juu kommentteja poistunut
Vierailija kirjoitti:
Vassupaskan vikinä on parasta 🤣
Vassupaska ei sentään spämmi 700 kommenttia tai 150 kommenttia somali ja tps aloituksiin... Ketä se paska on? SInä olet se saastainen
Juu ja nyt on somaliperhe aloituksella jo 300 ylä-ääntä, hyvin ne näitä tehtailee haha
Sulla on varmaan ihan silmät päässä, väestönvaihto on salaliittoteoria! Ei tämä