Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut samaa äärioikeiston käytöstä tällä foorumilla?

Vierailija
10.03.2026 |

Aina tulee oikeistolaisten, tai enemmänkin äärioikeistolaisten postauksiin, ylä ääniä todella tiuhaan tahtiin? Taitavat käyttää tor verkkoa manipuloidakseen ääniä... Ihan älytöntä! Yrittävät kai saada aloituksen näyttämään seuratulta ja kiinnostavalta ja että muka moni olisi samaa mieltä heidän kanssa, vaikka feikki ääniä nuo ovat! Miksi tätä jotkut harrastavat?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomaa hyvin kun joku tekee aamulla klo 07:06 jonkun somppualoituksen ja siihen ilmestyy heti kymmenittäin yläpeukkuja, vaikka muut keskustelut pyörii vielä parin ihmisen voimin.

Eikä siihen mitään tor-verkkoa tarvitse. VPN riittää tai sitten ihan vaan netin pois päältä kliksuttelu peukutusten välillä.

Vierailija
22/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärivasemmistoahan tämä palsta on täynnä.  Mietinyt vähän.

ai koko Suomi on äärivasemmistoa ja sinä yksin et.........jepjep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm tuo tepsi aloitus ja tämä somaliperhe aloitus, ne ovat aina näitä rasistisia aloituksia, missä tätä tapahtuu!

Niin tai sit aika moni on nykyään maahan muutto kriittinen, ainakin salassa.

Meinaat että 200 ylä-ääntä alle puoleen tuntiin on realistinen luku täällä? Joopa joo

Itseasiassa Suomen vilkkaimpiin kuuluvalla palstan erittäin realistinen.

Yllättyisit jos tietäisit kuinka kyllästyneitä tavalliset suomalaiset ovat nee ke rei den aiheuttamiin  ongelmiin.

Joo olisi realistinen, jos lisäisit niitä ylä-ääniä edes kommentteihinkin... Etkä pelkästään aloitukseen, mutta ýlilautalaiset ei ihan ole pilattu j4rj3ll4!

Realismiin kuuluu sekin että ihmisten keskittymiskyky on aivan olematon, harva jää lukemaan ketjuja pidemmälle.

Vierailija
24/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkaväkihän oikein kehuskelee hälyverkostollaan miten siskot kutsutaan paikalle takomaan yläpeukkua pää märkänä.

Vierailija
25/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin varmaan lasketaan äärioikeistolaiseksi vaikka olen tavallinen kiltti peruspersu.  Varmaan Iigoriksikin nimitellään.  Kirjoitan kauniisti, en lietso enkä loukkaa, mutta vasemmistolaisuus on mielestäni vahingollinen aate.  Olin itsekin nuorena vasemmistolainen, mutta ikä toi järkeä päähän niinkuin on tuonut Suvi-Annellekin.  Myönnän että joskus rasistiksikin voi sanoa, sen verran huonoja kokemuksia on joistakin vähemmistöryhmistä.  

Vierailija
26/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APlle kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat ovat äärioikeistolaisia.

Ja juuri tälläisiä kommentteja, tulee useasti noihin aloituksiin! Todistatte vaan mun pointtiani rakkaat ulilautalaiset!

Vierailija
27/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minutkin varmaan lasketaan äärioikeistolaiseksi vaikka olen tavallinen kiltti peruspersu.  Varmaan Iigoriksikin nimitellään.  Kirjoitan kauniisti, en lietso enkä loukkaa, mutta vasemmistolaisuus on mielestäni vahingollinen aate.  Olin itsekin nuorena vasemmistolainen, mutta ikä toi järkeä päähän niinkuin on tuonut Suvi-Annellekin.  Myönnän että joskus rasistiksikin voi sanoa, sen verran huonoja kokemuksia on joistakin vähemmistöryhmistä.  

Et lietso ja loukkaa, mutta vähän kuitenkin niin teet ja loukkaannut kuin joku lumihiutale, kun joku sanoo jotain takaisin?

Vierailija
28/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärivasemmistoahan tämä palsta on täynnä.  Mietinyt vähän.

Kyllä äärioikeisto tämän sivuston on haltuun ottanut!

yritys on hyvä aloittain, mutta onnistumista ei tule, koska suomalaiset ei vaan hyväksy aatettaan

Vierailija
29/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm tuo tepsi aloitus ja tämä somaliperhe aloitus, ne ovat aina näitä rasistisia aloituksia, missä tätä tapahtuu!

Meinaat että 200 ylä-ääntä alle puoleen tuntiin on realistinen luku täällä? Joopa joo

Itseasiassa Suomen vilkkaimpiin kuuluvalla palstan erittäin realistinen.

Yllättyisit jos tietäisit kuinka kyllästyneitä tavalliset suomalaiset ovat nee ke rei den aiheuttamiin  ongelmiin.

Joo olisi realistinen, jos lisäisit niitä ylä-ääniä edes kommentteihinkin... Etkä pelkästään aloitukseen, mutta ýlilautalaiset ei ihan ole pilattu j4rj3ll4!

Realismiin kuuluu sekin että ihmisten keskittymiskyky on aivan olematon, harva jää lukemaan ketjuja pidemmälle.

"Realismiin kuuluu sekin että ihmisten keskittymiskyky on aivan olematon, harva jää lukemaan ketjuja pidemmälle." 

Totta. Täytyy olla todella mielenkiintoinen aloitus, että sinne jää kauemmaksi aikaa. 

Yleensä jos aloitus vain hiukan kiinnostaa, käyn heittämässä ehkä ykkössivun verran nuolia ja ehkä yhden kommentin tai kaksi. Sitten häivyn. 

Vierailija
30/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut suvakkikalkkunoiden aina valittavan äärioikeistolaisuudesta kun jäävät alakynteen järjettömine näkemyksineen Suomesta yleismaailmallisena sosiaalitoimistona 

Oletko töihin menoa miettinyt?

Vierailija
31/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee kyllä saada resursseja mielenterveyteen liittyen, koska tälläinen multipeukuttaminen ei ihan sitä tervettä hommaa ole!

Vierailija
32/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on satoja IPtä VPN kautta mutta ei mitään intressiä peukuttaa mitään viestiä kuin korkeintaan kerran.

Vierailija
33/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut suvakkikalkkunoiden aina valittavan äärioikeistolaisuudesta kun jäävät alakynteen järjettömine näkemyksineen Suomesta yleismaailmallisena sosiaalitoimistona 

Oletko töihin menoa miettinyt?

Olen. Ja olen kiitollinen siitä että tein 25 vuoden ajan kovasti töitä jotta pystyin hyppäämään oravanpyörästä ja elelemään nykyään sijoituksilla joten minun kohdalta paikka työmarkkinoilla on auki sitä enemmän tarvitseville nuoremmille. Miten sinä?

Vierailija
34/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaannuolijaäärioikeistolaiset elävät valheessa, mutta se ei tunnu heitä haittaavan.

Vierailija
35/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saappaannuolijaäärioikeistolaiset elävät valheessa, mutta se ei tunnu heitä haittaavan.

Tulee mieleen Trump Ja Putin, molemmat elävät omassa kuplassaan ja sitten kun omiensa pieruja haistelee pidempään, niin kyllähän sitä alkaa niihin tarinoihin uskoa... Miekkipuolista

Vierailija
36/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan näitä "rokote mikrosiruttaja" ja "kemikaalivana" -tyyppejä.

nehän on sieltä äärioikealta, kuten sinäkin

Vierailija
37/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin AP sanoit, sitä todellakin tapahtuu, sivu tolkulla samaa rasistista sontaa! Sitten yhdelle sivulle ääniä kertyy 100 aika äkäseen... Ja sen myötä järkevät kommentit saa saman verran ala ääniä... Outoa toimintaa

Vierailija
38/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kiinnittänyt huomiota oikeistolaisten tyyliin kommentoida: aina ilkeää ja ylimielistä, joka tukeekin teoriaani että oikeisto kovine arvoineen ja köyhien kyykyttämisineen vetoaa juuri kiusaajamielisiin ihmisiin.

Ovat kieltämättä tosi ilkeitä ja en usko että he ovat mitään provoja vaan ovat tosissaan! 

Vierailija
39/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit ne sun laittamat äänet ovat ihan vaan ns tyhjiä ääniä? Ne kun on laittanut sama persoona!🤣

Vierailija
40/81 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhevassarit on pieni mutta äänekäs forumivalittajien joukko.

Miksi sitten tämäkin foorumi on täynnä, jotain trans, seta, homvastaista aloitusta? Ja nimenomaan teidän toimesta? Ehkä te olettekin niitä valittajia, eikä vasemmisto! Harvemmin näkee somessa vasemmistolaisten sairaita ketjuja, joskus mutta selkeästi harvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi