Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on vihervasemmistolla parempaa väkivaltaa. Ei tartte pyydellä anteeksi omaa käytöstään

Vierailija
10.03.2026 |

Sofia Virta ja selitykset. Ilman kannanottoa siitä miten itse ei suo kaikille mielipiteenvapautta.

https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000011870062.html

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit...n hölmöläisiä nää tyypit on jotka saa jonkun pelipaidan käyttämättä jättämisestä tämmöisen härdellin aikaan.

Heterolle ei tuota vaikeuksia käyttää jotain paitaa. Mutta ymmärrän jos on vaikeuksia oman seksuaalisuutensa suhteen ja etsikkoaika vielä menossa. 

Itse olen ihan avoimesti homoseksuaali, enkä silti haluaisi jotain pride-logoja työvaatteisiini. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Ei heterotkaan pidä jotain tageja vaatteissaan. 

Pride-ideologia on lähtenyt elämään ihan omaa elämää, ja ymmärrän hyvin, miksi joku ei halua identifioitua osaksi tätä liikettä.

Vierailija
22/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit...n hölmöläisiä nää tyypit on jotka saa jonkun pelipaidan käyttämättä jättämisestä tämmöisen härdellin aikaan.

No nimenomaan, ihan kuin oltaisiin jossain hiekkalaatikolla. Savinainen ei halunnut pelata pridepaidassa, kertoi kannattavansa tasa-arvoa silti ja yhdestä helvetin paidasta tällainen paskamyrsky. Onko tasa-arvo kiinni ideologisen paidan pitämisestä? Ihan oikeasti. Ja tämmöiseen asiaan tuhlataan aikaa ja energiaa, samanaikaisesti meillä on maassamme miehiä jotka ottavat väkisin teinityttöjä ja vanhuksia, palkkaavat alaikäisiä tekemään palkkamur hia ja yksi helvetin pridepaita on sitten se, mihin paukut laitetaan.  Kun olisi ihan niitä oikeitakin tasa-arvo ongelmia. Se ei ole tasa-arvo ongelma, jos tasa-arvoa kannattava pelaaja ei halua laittaa pridepaitaa päällensä ideologisista syistä.

Ei Sofiaa tai vihervasemmistoa kiinnosta nämä vanhustenraiskaajat ja lastenraiskaajat, vai montako kannanottoa näihin tapauksiin on Sofialta saatu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiavirtahullu jatkaa länkyttämistään. Keksi joku uusi aihe!

Vierailija
24/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap siis elää uskossa, että kaikki mieslätkäpelaajat ovat heteroja ja muun ääneen sanominen on henkistä väkivaltaa ap:ta kohtaan?

Miksi haluat identiteettipolitiikan ja vastakkainasettelun urheiluunkin? Tai yleensä politiikan. Mitä asiaa seuraavaksi tuetaan USAa vai Irania?

Onhan se naurettavaa, että pelatakseen ammatikseen lätkää tai jalkapalloa, homomiehen pitää pysyä kaapissa vuonna 2026, koska miehet ovat homofobisia. Samalla miehet kuitenkin käyttävät  vähemmistöjä halveksunta-aseenaan väittäessään kaikkien naislätkä- ja naisfutispelaajien olevan homoseksuaaleja.

Minulla on oikeus olla mitä olen, vaikka minkälainen foobikko...

Vierailija
25/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin vihervasemmisto? Hän on Vihreiden pj.

ei noissa tavallisen ihmisen silmissä mitään eroa huomaa

Sitten olet todella tyhmä.

Vierailija
26/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan, ihan kuin oltaisiin jossain hiekkalaatikolla. Savinainen ei halunnut pelata pridepaidassa, kertoi kannattavansa tasa-arvoa silti ja yhdestä helvetin paidasta tällainen paskamyrsky. Onko tasa-arvo kiinni ideologisen paidan pitämisestä? Ihan oikeasti. Ja tämmöiseen asiaan tuhlataan aikaa ja energiaa, samanaikaisesti meillä on maassamme miehiä jotka ottavat väkisin teinityttöjä ja vanhuksia, palkkaavat alaikäisiä tekemään palkkamur hia ja yksi helvetin pridepaita on sitten se, mihin paukut laitetaan.  Kun olisi ihan niitä oikeitakin tasa-arvo ongelmia. Se ei ole tasa-arvo ongelma, jos tasa-arvoa kannattava pelaaja ei halua laittaa pridepaitaa päällensä ideologisista syistä.

Noista yllämainitsemistasi asioista ei ole vielä lupa keskustella, älä siis kirjoittele niitä tai ketju poistuu. Tämä nykyinen aihe on vasta tuon matkan ensiaskel. Overtonin ikkunapieluksia on aluksi vasaroitava todella pitkään ja hartaasti punavihreän betonin irroittamiseksi ympäriltä, ennekuin voimme käydä julkista avointa keskustelua noista kiperimmistä aiheista.

Vierailija
27/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteinen ap taas vauhdissa.

Vierailija
28/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uhriudu niinkuin valkoinen hetero ukko. Ai jumaleisson mikä itkuvinkuvalitus ihan joka sootanan asiasta.

Vierailija
29/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, vosu sai oikeasti kenkää!

taisi lähteä itse, ettei joutuisi pyytämään anteeksi vihapuheitaan.

vihreät eivät koskaan pyydä anteeksi, eivätkä myönnä virheitään.

Vierailija
30/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihmeiden äärellä.

Mitäs sanomista sinulla on siihen kun Sofia Virran ihan paras kaveri Eduskunnassa on kuitenkin persumies. Sofia on ihan eri nainen alfaurosten läheisyydessä:)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vihreiden-sofia-virran-ja-perussuom…

Vierailija
31/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

v m p

Vierailija
32/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterolle ei tuota vaikeuksia käyttää jotain paitaa. Mutta ymmärrän jos on vaikeuksia oman seksuaalisuutensa suhteen ja etsikkoaika vielä menossa. 

Itse olen ihan avoimesti homoseksuaali, enkä silti haluaisi jotain pride-logoja työvaatteisiini. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Ei heterotkaan pidä jotain tageja vaatteissaan. 

Pride-ideologia on lähtenyt elämään ihan omaa elämää, ja ymmärrän hyvin, miksi joku ei halua identifioitua osaksi tätä liikettä.

Sinä olet sellainen vääränlainen aatteen silmissä. Sellainen kuin gay conservative-ally... noin punavihreällä ameriikan termistöllä.

Sellaista suvaitsevaisuutta aate edustaa.

Vierailija
33/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pohjattoman kyllästynyt siihen, että etuoikeutetut valkoiset (hetero) naiset tulevat pätemään mm. homomiehille, miten seksuaalisuuden pitäisi näkyä ja kuulua. Ja kuinka pitää samalla ajaa palestiina-agendaa, ajaa kaikkie  vähemmistöjen asiaa ja alkaa vegaaniksi...

Olen ihan tavallinen lihaa syövä jääkiekkoa katsova duunari, tykkään vaan imeä munaa. Jos joku haluaa pride-lippua heiluttaa, se hänelle suotakoon. Ja jos joku haluaa jättää heiluttamatta, sekin hänelle suotakoon ilman, että asiaa tarvitsee jotenkin erikseen perustella.

Vierailija
34/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuluu jonkin sortin vähemmistöön ja haluaa ajaa oikeuksiaan, asia on ok. Samoin kuin haluaa tukea vähemmistöjä. Pitää kuitenkin muistaa kunnioittaa toisten mielipiteitä, vaikka ne poikkeaisi omista. Jos haluat tulla kuuluksi, kuule myös toisia, älä tuomitse.

Vierailija
35/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paidassa luki 8 väärinpäin? Ja sen lisäksi en hyväksy ääri ajattelua, jossa paitojen ja housujen väri on mustavalkoinen? Eikö voisi lisätä pelipaitoihin ne värit, mistä itse tykkää? 

Vierailija
36/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei uhriudu niinkuin valkoinen hetero ukko. Ai jumaleisson mikä itkuvinkuvalitus ihan joka sootanan asiasta.

Tiedän, on hyvin ikävää aatteen näkökulmasta että valkoinen hetero ukko on asemassa jossa hänellä on lupa kommunikoida.

Vierailija
37/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin vihervasemmisto? Hän on Vihreiden pj.

Vihreä päältä, mutta punainen sisältä.

Vierailija
38/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole tämä Sofia itse joka koko helvetin kohunsa aiheutti?

Vierailija
39/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen pohjattoman kyllästynyt siihen, että etuoikeutetut valkoiset (hetero) naiset tulevat pätemään mm. homomiehille, miten seksuaalisuuden pitäisi näkyä ja kuulua. Ja kuinka pitää samalla ajaa palestiina-agendaa, ajaa kaikkie  vähemmistöjen asiaa ja alkaa vegaaniksi...

Olen ihan tavallinen lihaa syövä jääkiekkoa katsova duunari, tykkään vaan imeä munaa. Jos joku haluaa pride-lippua heiluttaa, se hänelle suotakoon. Ja jos joku haluaa jättää heiluttamatta, sekin hänelle suotakoon ilman, että asiaa tarvitsee jotenkin erikseen perustella.

Tämä ja sama.

Miksi maailman etuoikeutetun olento, valkoinen heteronainen kuvittelee voivansa kertoa kaikille miten pitää elää?

Tämä palsta on sitä samaa paskaa kuin Sofiakin 

Vierailija
40/44 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on seuraavassa hallituksessa ministerinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän