Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla vähän hidas viestimään,

Vierailija
25.03.2023 |

Mutta silti kiinnostunut? Hän pahoitteli itse, että on hidas. Vastasin siihen, ettei sinänsä olekaan mikään kiire, mutta oleellista on, että haluaako jatkaa tutustumista. Johon vastasi, että olen ollut oikein mukavaa seuraa ja kaunis. No, siinäpä se. Mutta mitä ihmettä ajattelen? Oliko tuo nyt kaunis tapa sanoa kiitos, mutta ei kiitos? Vai mitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä torjunnalta.

Kysyisin uudestaan, haluaako hän siis jatkaa tutustumista vai ei.

Vierailija
2/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Lopeta yhteydenpito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei sitten vain sano sitä suoraan? Annoin siihen oikein hyvän tilaisuuden, jolla kummankin meistä kasvot olisi säästyneet. Ja vastasi, että olit sinä hyvää seuraa ja kaunis. Ap

Vierailija
4/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiokaan enää ehdotella mitään, mies saa tehdä sen itse, jos on tehdäkseen. En vain nyt ihan tajua tätä. Kun viimeksi erosimme, hän mm. oli ensin halaamassa, mutta sitten perääntyikin. Eli tulee tunne, ettei tee ihan kaikkea niin kuin haluaisi. Jotenkin on ehtoinen tai sitten ei kiinnosta. Kertoi myös, että hänellä on melko paha ADHD. Ap

Vierailija
5/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies löytää kyllä aikaa. Unohda.

Vierailija
6/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se, millä eniten on väliä, haluatko tutustua enempää. Mulla oli seurassasi mukavaa, mutta samalla näen tämän koko systeemin aikamoisena viidakkona, joten eihän se ole ihme, jos kaikki ei vaan tunnu omalta.

Näin kirjoitin. Johon vastasi että hyvää seuraa olit ja kaunis.

Eli tulin torjutuksi? No höh, mutta eipä voi sitten mitään. Ap

Vierailija
7/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pallit. Siirry reilusti seuraavaan ellei toista selvästi kiinnosta.

Vierailija
8/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan se, millä eniten on väliä, haluatko tutustua enempää. Mulla oli seurassasi mukavaa, mutta samalla näen tämän koko systeemin aikamoisena viidakkona, joten eihän se ole ihme, jos kaikki ei vaan tunnu omalta.

Näin kirjoitin. Johon vastasi että hyvää seuraa olit ja kaunis.

Eli tulin torjutuksi? No höh, mutta eipä voi sitten mitään. Ap

Tuosta sinun viestistäsi tulee kyllä sellainen fiilis, että et ole varma, kannattaako jatkaa. Ehkä hän on tulkinnut sen niin, että sinä et halua jatkaa. 

Vierailija
9/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin aiemmin, että haluan tavata, jos hän haluaa. Että ei se epäselvää ole. Ap

Vierailija
10/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sanoi olit niin sitten se varmaan oli siinä. Tuntuu vähän hassulta ettei voisi suoraan vastata jos aitoa kiinnostusta on. Kyllä ADHD:kin löytää aikaa asioille jotka oikeasti kiinnostavat. Sinä et taida sellainen olla.

T: itsekin ADHD

Vierailija
11/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä palstalaiset voi tietää. Riippuu mitä on tapahtunut ennen, mitä ootte jutelleet. Jne

Vierailija
12/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei oikein voi olla oma itsensä seurassasi.

Vierailija
13/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei oikein voi olla oma itsensä seurassasi.

En voi tietää, mutta mulla on jotenkin sellainen olo. Että jännittää tms. Siis se epämääräinen halaamisyritys ja oli jotenkin muutenkin hermostuneen oloinen, kun erosimme. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi