Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (1112)
Vierailija kirjoitti:
naispuolinen wille rydman?
Vihreiden puoluepomon käytös oli niin huomiota herättävää, että lopulta Antti Lindtman joutui irrottamaan Sofian nuorukaisen kaulasta.
- Sofia tuli lähellemme, hän oli Antin ja Sanna Marinin seurueessa. Aika pian hän ihastui kaveriini ja alkoi roikkua hänen kaulassaan.
- Lisäksi hän kertoi käyvänsä kuumana nuoriin miehiin, miehen ystäväpiiristä kerrotaan ja hämmästellään Sofian puheita.
Sofia voisi varmaan perustaa "kuumat puumat" järjestön ja nostaa p'askamyrskyn jos joku ei suostu käyttämään järjestön logoa
MUTKU PERSUT MUTKU PERSUT! PEDOFIILI PEDOFIILI! YHYYY ÄITII NE ON TAAS ERI MIELTÄ MUN KANSSA!
T. Uniikki pikku lumihiutale palstavassari vanhaämmä 60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta että keskustelu menee oman fobian ja vihan ölisemiseksi. Ei osaa vastata kysymyksiin, ei osaa perustella sanomisiaan eikä osaa puhua asiasta.
Sofia ei tehnyt mitään väärää, myös hänellä on oikeus mielipiteeseensä. Mutta Suomi on Suomi, täynnä öyhöttäjiä.Käytti esimiesasemaansa väärin. Hänen facepäivitystään ei löydy, jotta voisi linkittää todisteen. Ilmeisesti kantti ei kestänyt seistä sanojensa takana. Niljakasta!
Minkä sanojen takana? Ai tämän? Lukusuositus
Mitä esimiesasemaa hän käytti? Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset.Tepsin hallituksen jäsen. Kehotti facessa lukemaan jonkin kitkerän kolumnin jatkoaika.comista. Itse en läydä facesta, josta se oli poistettu, enkä jatkoaika.comista.
Mutta kyllä ne jossain netin uumenissa kuitenkin on. Kyvykkäämmät löytävät. Itse en ole kyvykäs.
Kehottiko? Vai sittenkin suositteli? Ja ongelma oli? Kenellä tämä meni tunteisiin?
Toinen sanoo että ei ideologisista syistä pidä tasa-arvoa edustavaa paitaa, ok. Toinen lukee asiasta kolumnin ja suosittelee sitä, ei ok. Ja kauhea älämölö päälle. Really?
Ja se kauheaakin kauheampi kolumni on tossa: https://www.jatkoaika.com/Kolumni/Pride-ottelu-meni-miten-meni-ja-Veli-…
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohu vain vahvistaa sitä että woken aika on ohi. Ehdottomien ja mustavalkoisten aate.
Wokejen ahdasmielisyys ja kontrolloinnim tarve ilmentyy selvästi tässä kohussa. Sekä narsismi ja machiavellismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naispuolinen wille rydman?
Vihreiden puoluepomon käytös oli niin huomiota herättävää, että lopulta Antti Lindtman joutui irrottamaan Sofian nuorukaisen kaulasta.
- Sofia tuli lähellemme, hän oli Antin ja Sanna Marinin seurueessa. Aika pian hän ihastui kaveriini ja alkoi roikkua hänen kaulassaan.
- Lisäksi hän kertoi käyvänsä kuumana nuoriin miehiin, miehen ystäväpiiristä kerrotaan ja hämmästellään Sofian puheita.
Sofia voisi varmaan perustaa "kuumat puumat" järjestön ja nostaa p'askamyrskyn jos joku ei suostu käyttämään järjestön logoa
Sofia voisi perustaa järjestön nimellä "Inisevät vastenmieliset vihervasemmistolaiset"
Vasemmistolaiset ovat fasisteja. M29
sohvi epäonnistui maalituksessa
Olen isossa yrityksessä töissä, eikä mieleenikään tulisi esim. messuilla kieltäytyä pukemasta työnantajan tarjoamaa työasua päälleni. Ei vaikka asussa olisi pikkusormen kynnen kokoinen pride-logo ja minä olisin pride-vastainen. Aika äkkiä olisi kengän kuva takapuolessa, etenkin jos Prime Time -aikaan lauantai-iltana ideologiaani luukutettaisiin joka tuutista. Työnantajani katsoisi sen taatusti epäluottamuslauseeksi itseään vastaan ja maanantai-aamuna olisi vakava keskustelu ja luultavasti irtisanominen edessä. Kukaan ei varmasti pyytäisi minulta anteeksi, vaan minä pyytäisin nöyränä sanomisiani anteeksi ja unohtaisin urakehitykseni tässä firmassa. Mutta minä olenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta että keskustelu menee oman fobian ja vihan ölisemiseksi. Ei osaa vastata kysymyksiin, ei osaa perustella sanomisiaan eikä osaa puhua asiasta.
Sofia ei tehnyt mitään väärää, myös hänellä on oikeus mielipiteeseensä. Mutta Suomi on Suomi, täynnä öyhöttäjiä.Käytti esimiesasemaansa väärin. Hänen facepäivitystään ei löydy, jotta voisi linkittää todisteen. Ilmeisesti kantti ei kestänyt seistä sanojensa takana. Niljakasta!
Kenenkäs esimies hän on?
Kannattaisiko sinun tästä lähtien ottaa selvää mistä on kyse juridisesti ennenkuin tunkeudut kaikkiin mahdollisiin luottamustoimiin ja hallintoelimiin? Osakeyhtiön hallitus on toimitusjohtajan esimies eli käytännössä pelaajan esimiehen esimies.
On äärimmäisen noloa ja outoa hyökätä hallituksen jäsenenä firman kalliin työntekijän kimppuun! Sinun pitäisi hallituksen jäsenenä olla huolissasi yrityksen taloudellisesta menestyksestä eikä sabotoida sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat fasisteja. M29
Sen lisäksi ne on lapsellisimpia uhriutujia ja öyhöttäjiä. Se on mielenkiintoista miten nämä vassarit syyttelevät persuja ties mistä tällä palstalla vaikka itse syyllistyvät näihin tekoihin joka päivä.
Viherfasistit ovat hukkumassa individualismiin: kaikki asiat näkyvät vain omien silmien kautta. Tunneäly, ymmärrä toista, on kokenut inflaation.
Vierailija kirjoitti:
MUTKU PERSUT MUTKU PERSUT! PEDOFIILI PEDOFIILI! YHYYY ÄITII NE ON TAAS ERI MIELTÄ MUN KANSSA!
T. Uniikki pikku lumihiutale palstavassari vanhaämmä 60v
Mikä PedoPersulla hätänä.
Woke, seta, lbgtq, blm, elokapina, antifa ovat myrkyllisiä äärivasemmistolaisia lahkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen isossa yrityksessä töissä, eikä mieleenikään tulisi esim. messuilla kieltäytyä pukemasta työnantajan tarjoamaa työasua päälleni. Ei vaikka asussa olisi pikkusormen kynnen kokoinen pride-logo ja minä olisin pride-vastainen. Aika äkkiä olisi kengän kuva takapuolessa, etenkin jos Prime Time -aikaan lauantai-iltana ideologiaani luukutettaisiin joka tuutista. Työnantajani katsoisi sen taatusti epäluottamuslauseeksi itseään vastaan ja maanantai-aamuna olisi vakava keskustelu ja luultavasti irtisanominen edessä. Kukaan ei varmasti pyytäisi minulta anteeksi, vaan minä pyytäisin nöyränä sanomisiani anteeksi ja unohtaisin urakehitykseni tässä firmassa. Mutta minä olenkin nainen.
Se on kuules reppana vähän eri asia joku työasu kuin siihen liitetty poliittinen symboli. Savinainen ei kieltäytynyt pukeutumasta työasuun vaan oli tepsin pelipaita päällä minkä tepsin koko hallinto tätä vihersosialistia lukuunottamatta hyväksyi. Vai väitätkö että se Savinainen ei pelannut tepsin pelipaidassa?
Vierailija kirjoitti:
Et siis tiedä pätkääkään oikeuksistasi työntekijänä? Työnantajasi todennäköisesti tietää hyvin, joten voit aivan rauhassa sanoa että sori mutta vakaumuksesi estää aatepaidan pukemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkäs esimies hän on?
Kannattaisiko sinun tästä lähtien ottaa selvää mistä on kyse juridisesti ennenkuin tunkeudut kaikkiin mahdollisiin luottamustoimiin ja hallintoelimiin? Osakeyhtiön hallitus on toimitusjohtajan esimies eli käytännössä pelaajan esimiehen esimies.
On äärimmäisen noloa ja outoa hyökätä hallituksen jäsenenä firman kalliin työntekijän kimppuun! Sinun pitäisi hallituksen jäsenenä olla huolissasi yrityksen taloudellisesta menestyksestä eikä sabotoida sitä!
Miten hän hyökkäsi? Mista alkaa tuntua että nämä itseään kovinkin alfauroksina pitävät ukot on ihan mikkihiiriä, kun loukkaantuu joka suuntaan ja joka asiasta. Ai kauhee
Vierailija kirjoitti:
Ei KELA ole mikään yritys eikä tukien nostaminen työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tiedä pätkääkään oikeuksistasi työntekijänä? Työnantajasi todennäköisesti tietää hyvin, joten voit aivan rauhassa sanoa että sori mutta vakaumuksesi estää aatepaidan pukemisen.
Juu, Savinainenkin sai ihan rauhassa sanoa. Eihän tämä siihen itse paitaan liity mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin ketju on vähintään puolet tuon yhden kahjon jankuttamista persuista? Persuilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa muutoin kuin joidenkin asiaa käsitelevien puolueen edustajien kautta. TPS ei tarkoita että Turun Perussuomalaiset vaan Turun Palloseura. Onko vassarille liian hankala käsitettävä?
No nyt Persu alkoi jo uhriutumaan. Ai että.
Opettele sinäkin suomea sen verran että tiedät mitä mikäkin sana tarkoittaa. Se ei ole uhriutumista että toteaa tosiseikan vaan tuo teidän jatkuva ininänne "persut sitä ja persut tätä" kun on kyse teidän oman virkaansa kelvottoman kansanedustajan toilailuista on uhriutumista pahimmillaan. Aina kun joku vihervassari tekee jotain typerää alkaa jankutus kuinka persut nyt teitä reppanoita sortavat.
Ai kauheeta.
Kyllä se noin on miten hän sanoo.
Ai kauheeta.